نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فرانسه از طرابلس، 'ساعدی قذافی' در مصاحبه تلفنی از كشور نیجر با 'شبكه العربیه' گفت: 70 درصد مردم لیبی از وضعیت فعلی راضی نیستند و گروه های تبهكار بر مردم حكمرانی می كنند.

قذافی تاكید كرد : شورشی وجود دارد كه هر روز در لیبی ادامه داشته و این شورش تمام كشور را در بر خواهد گرفت.

پسر فذافی كه به دنبال سرنگونی رژیم سابق لیبی در كشور نیجر پناهنده شد، در پاسخ به سوالی در مورد شورای ملی انتقالی لیبی گفت: روزی خواهد رسید كه مردم لیبی قادر خواهند بود این تبهكاران را از صحنه پاك كنند.

وی افزود، هنگامی كه من به لیبی برگردم، هیچ عملیات انتقامی و تلافی جویانه انجام نخواهد گرفت.

به دنبال این اظهارات، شورای ملی انتقالی لیبی مجددا خواستار تسلیم ساعدی قذافی از سوی مقامات نیجر شد.

'عاشور بن خیال' وزیر امور خارجه لیبی در تماس تلفنی با همتای خود در نیجر، اظهارات ساعدی قذافی را محكوم كرد.

وی گفت، این اظهارات برای روابط دو كشور خطرناك است.

خیال تاكید كرد: دولت نیجر باید اقداماتی جدی علیه ساعدی و تسلیم وی به مقامات لیبی انجام دهد تا در مورد اتهامات وی مبنی بر جنایت علیه مردم تصمیم گیری شود.

خبرگزاری رسمی لیبی گزارش داد كه 'محمد بازوم' وزیر امور خارجه نیجر از همتای لیبیایی خود عذرخواهی كرده و بابت آنچه اتفاق افتاد، ابراز تاسف كرد.

مترجمام**9200**



:: برچسب‌ها: جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از بخشنامه دولت روسیه، ورزشكاران روس در ازای كسب هر مدال نقره بیش از 80 هزار دلار معادل 5/2 میلیون روبل جایزه از دولت دریافت می كنند.

بنا بر تصریح این بخشنامه ورزشكارانی هم كه در بازی های المپیك لندن مدال برنز كسب كنند، 56 هزاردلار ( 7/1 میلیون روبل) جایزه می گیرند.

تیم ملی روسیه در بازی های المپیك پكن در سال 2008 با كسب 23 مدال طلا، 21 مدال نقره و 28 مدال برنز، مقام سوم را بعد از ایالات متحده آمریكا و چین به دست آورد.

اروپام/2242**518



:: برچسب‌ها: معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' صبح امروز (شنبه) پس از حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران، خود را همچون قطره ای در اقیانوس ملت ایران توصیف كرد و گفت: ملت ایران همواره نشان داده كه در صحنه های حساس پای آرمان های انقلاب ایستاده است و از آن دفاع می كند و امروز نیز مثل همیشه همه ملت آمده اند، تا همانند رودخانه ای عظیم پلشتی ها را شسته و نشان دهند با اراده و عزم خود در مسیر آبادانی، عزت و استقلال كشور تلاش خواهند كرد.

رییس قوه مجریه خاطرنشان كرد: ملت ایران به تمامی اهداف و آرمانهای خود كه اهداف و آرمانهای فطری بشریت است، دست خواهد یافت.

رییس جمهوری با تاكید بر اینكه ملت ایران با حضور در صحنه های مختلف انقلاب همواره توطئه های مستكبران و سلطه طلبان را خنثی كرده است، گفت: همه سرمایه و پشتوانه انقلاب اسلامی، همین ملت ایران و حضور مردم در صحنه است و امروز نیز می بینیم كه مردم به صورت خودجوش از ساعات اولیه صبح در خیابان ها حضور دارند و مطمئنم كه ملت ایران آینده را خواهد ساخت.

سیام**9012**2026



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی جامعه ورزشكاران كشورمان در تمامی شهرهای ایران اسلامی با حضور در مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خود را برای حضوری پرشور در این روز آماده می كنند.

بر اساس بیانیه های صادره از سوی وزارت ورزش، فدراسیونها و هیاتهای وزرشی استانی ورزشكاران سراسر میهن اسلامی همگام با دیگر اقشار جامعه ضمن حضور در مراسم امروز بار دیگر بر وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی تاكید خواهند كرد.

به گزارش خبرنگاران اعزامی سرویس ورزشی هم اكنون شمار قابل توجهی از ورزشكاران در مسیرهای راهپیمایی اعلام شده در تهران حضور دارند.



:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از مالزی، در این مراسم كه با حضور بیش از 200 تن از مهمانان خارجی و داخلی برگزار شد، بسیاری از مسوولان برونئی، نمایندگان پارلمان، اساتید دانشگاه ها، سفرا و كارداران و ابستگان نظامی و دیپلمات های مقیم این كشور، اصحاب رسانه های دیداری و شنیداری، حضور داشتند و پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران تبریك گفتند.

حاجی محمد یاسین وزیر انرژی كشور برونئی به عنوان مهمان ویژه این مراسم به همراه چند تن از دبیران كل وزارت خارجه و دیگر وزارتخانه نیز در این مراسم حضور داشتند.

محمد رضا آشتیانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برونئی در سخنانی در این مراسم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت داهیانه امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شكل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به سیاست های خارجی ایران مبتنی بر استقلال، احترام به كشورهای دیگر و گسترش روابط با كشورها به ویژه كشورهای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با دستاوردهای بزرگ خود اكنون كشوری با عزت و اقتدار در جهان محسوب می شود.

آشتیانی در ادامه با اشاره به سابقه طولانی ایرانیان در صلح دوستی و نقش و نفوذ منطقه ای ایران برای تقویت صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی، گفت: پیشرفت های علمی و فناوری ایران اسلامی متعلق به همه ملت های منطقه است.

وی در ادامه برنامه های هسته ای ایران را صلح آمیز دانست و گفت: صهیونیست ها به كمك كشورهای غربی تلاش می كنند تا در مسیر برنامه های صلح آمیز هسته ایران را مانع ایجاد كنند و ترور دانشمندان ایرانی برنامه ای برای دستی یافتن به این هدف است.

سفیر ایران در ادامه با ابراز رضایت از روابط ایران و برونئی دارالسلام به ویژه در زمینه همكاری های بین المللی، ابراز امیدواری كرد این روابط به ویژه در حوزه اقتصاد و تجارت روز به روز گسترش یابد.

آساق**335



:: برچسب‌ها: شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا در این مراسم سفرای كشورهای مختلف سی وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به سفیر و دیگر حاضران تبریك گفتند.

'سید محمد نبی زاده' سفیر جمهوری اسلامی ایران درهند ضمن تبریك میلاد رسول اكرم (ص) و قدردانی از حضور سفرای كشورهای خارجی در روزجشن انقلاب اسلامی گفت: ایران به عنوان یك كشور مستقل و آزاد با داشتن روابط دوستانه با دیگر كشورها وهمسایگان خود درطول 33 سال، دستاوردهای زیادی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علوم وتكنولوژی داشته است.

نبی زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه با افزایش دانش و توانمندی جوانان خود دستاوردها وموفقیت های زیادی درزمینه های مختلف علمی به ارمغان آورده است كه از آن جمله می توان به پیشرفت های علمی ایران در هواوفضا، پرتاب ماهواره ها ،بحث نانو و بیوفناوری، سلول های بنیادی ،داروهای هموفیلی ،بحث هسته ای و ارتباطات و غیره اشاره كرد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی هرساله در دهلی نو برگزار می شود اما این مراسم در سالجاری با جضور بی سابقه مقامات هندی برگزار شد.

آساق **589**1369**



:: برچسب‌ها: ساحل , زرد , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

'محمد عباسی' در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وعده حتمی خدا مبنی بر نزول رحمت بر ملتی كه استقامت دارند افزود: دشمن از همان روز اول تلاش كرد كه انقلاب را متوقف كند؛ اما 33 سال مقاومت دشمن را منكوب و ذلیل كرد.

وی تاكید كرد: در راهپیمایی امروز صدای ذلت استكبار جهانی و بیچارگی همه خائنینی كه به نوعی به انقلاب نارو زدند ، شنیده می شود.

عباسی گفت: ملت ایران نشان داد كه پیرو هیچ تفكری به جز رهروی از آرمان های امام راحل (ره)، رهبری و ارزش های انقلاب نیست.

وی با تاكید براینكه انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی در جهان است گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز درسی برای همه آزادی خواهان جهان بود كه دشمن هیچ غلطی نمی تواند بكند و می توانند با خودباوری در برابر استكبار جهانی ایستادگی كنند.

سیام**1429**9190**1647



:: برچسب‌ها: پاییز , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون شنا،دیدار تیم های هیات شنای گیلان و هیات شنای زنجان در چارچوب هفته یازدهم بیست و یكمین دوره رقابتهای لیگ برتر كه در روز 16 بهمن به علت برودت هوا لغو شده بود، با تصویب سازمان لیگ برتر واترپلو و تائید كمیته مشورتی واترپلو دیروز جمعه در انزلی برگزار شد و طی آن هیات شنای گیلان 5 بر 2 از سد میهمان خود هیات شنای زنجان گذشت.

شایان ذكر است هم اكنون و در پایان هفته دوازدهم بیست ویكمین دوره فولاد ماهان سپاهان با25 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

1587/1647



:: برچسب‌ها: باند , عشق , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

سید علیرضا آوایی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان بدانند زحمت زیادی برای برپایی این انقلاب كشیده شده و اگر مشكلاتی هم در داخل كشور باشد مردم با كمك مسوولین حل خواهند كرد و آنان همواره همراه نظام خواهند بود.

وی اظهارداشت: امسال نیز مردم با توجه به اوضاع و احوال داخلی و بین المللی همچون سالهای گذشته با عظمت تر و باشكوه تر در این راهپیمایی شركت كرده اند.

رییس كل دادگستری استان تهران ادامه داد: برگزاری با عظمت این راهپیمایی ، اقتدار ملت ایران را همچنان بیشتر می كند.

آوایی افزود: تهدیدهای دشمنان نشانگر آن است كه هویت انقلاب را نشناخته اند چرا كه اگر قرار بود این تهدیدها در ملت تاثیرگذار باشد امروز بعد از گذشت 33 سال از عمر انقلاب چنین حضور باشكوهی را شاهد نبودیم و این نشانگر وحدت ملی میان مردم و مسوولین است.

سیام**1053**7378*



:: برچسب‌ها: غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril
باراک اوباما

آقای اوباما با تشدید مخالفت ها تصمیم به تغییر در قانون ارائه شده داد

پس از مخالفت های زیاد، باراک اوباما قانونی را که کارفرمایان را موظف به تقبل هزینه قرص های ضدبارداری برای کارمندانشان می کرد، تغییر داد.

طبق قانون "خدمات قابل دسترسی" که در سال ۲۰۱۰ با حمایت آقای اوباما تصویب شد، تمامی کارفرمایان در آمریکا موظف شدند، هزینه تهیه قرص های ضد بارداری را برای کارمندان زن تحت استخدام خود، بر عهده بگیرند.

اما این قانون نقطه آغازی شد برای درگیری جدی میان گروههای مذهبی، به خصوص کاتولیک ها و جمهوری خواهان از یک طرف، و دموکراتها و حامیان حقوق زنان از طرف دیگر.

اعتراض سران کلیساهای کاتولیک و برخی از جمهوری خواهان به این بود که این قانون خلاف اعتقاد آنها است که استفاده از راههای پیشگیری بارداری را منع می کند.

قانون آقای اوباما برای کلیساها استثنا قائل شده بود. اما مخالفتها از طرف نهادهایی مانند بیمارستانها و دانشگاههایی که وابسته به کلیساهای کاتولیک هستند، و یا از طرف آنها حمایت مالی می شوند مطرح شده است.

آقای اوباما که سال دشواری را به دلیل مبارزات ریاست جمهوری سپری می کند، روز جمعه خبر از تغییر جزیی در این قانون داد.

بر این اساس، از این به بعد هزینه تهیه قرصهای ضدبارداری برای افرادی که شاغل در نهادهای مذهبی کاتولیک هستند، بر عهده بیمه ها خواهد بود.

آقای اوباما گفت تصمیم به تغییر این قانون گرفته چون نمی خواهد این موضوع تبدیل به یک بازی سیاسی شود.

او همچنین گفت مهم نیست یک زن در جامعه چه شغلی داشته باشد و یا درآمدش چقدر باشد. بلکه مهم آن است که همه زنان دسترسی به امکانات مساوی در زمینه روش های ضد بارداری داشته باشند و بتوانند درباره سلامت خود تصمیم بگیرند.

سخنگوی کاخ سفید نیز در این باره گفت این قانون تنها به نفع زنان نیست. شرکت های خدمات بیمه هم با توجه به کاهش هزینه های ناشی از بارداری های ناخواسته، از این قانون سود خواهند برد.

از سوی دیگر، پس از اعلام این تغییرات همچنان، برخی از سیاستمداران جمهوری خواه در آمریکا ابراز نارضایتی کرده اند.

نیوت گینگریچ، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، در جمع گروهی از طرفدارانش گفت مسئله مهمتر از دادن حق انتخاب به زنان است.

به عقیده او، اگر آقای اوباما بار دیگر رییس جمهور شود، جنگی را برعلیه مذهب کاتولیک به راه خواهد انداخت.

ریک سنتروم نیز، از دیگر کاندیدهای ریاست جمهوری، این قانون را نمونه ای دیگر از دخالتهای دولت آقای اوباما در زندگی شخصی آمریکایی ها دانست.

افراد دیگری مانند جیم تاووی، رییس دانشگاه ایو ماریا در فلوریدا، نیز از تغییرات انجام گرفته در قانون راضی نیستند.

آقای تاووی به روزنامه واشنتگتن پست گفت دانشگاهش در حال بررسی راههای دیگری برای از بین بردن این قانون است.

آقای تاووی می گوید آنچه روز جمعه توسط آقای اوباما اعلام شده، پایان این مناقشه نیست، بلکه آغاز یک راه طولانی است.



:: برچسب‌ها: بارسلونا , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()