نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، آیت الله سید 'احمد خاتمی' شامگاه جمعه در جمع مردم 'راین' در مسجد جامع این شهر، افزود: كسانی كه با اتهام زنی می گویند، مردم ایران را با توسل به زور به خیابان ها آوردند، مصداق 'مه فشاند نور و سگ عوعو كند' هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، همچنان نورافشانی می كند و همگان فردا نظاره گر باشكوه ترین راهپیمایی در 33 سال عمر انقلاب خواهند بود.

وی اظهار كرد: این مردم فرزندان عاشورا و كربلا هستند و فرزندان عاشورا هرگز عقب نشینی نمی كنند زیرا فریاد 'هیهات من الذله' آنان امروز حتی از بحرین هم كه آل خلیفه جنایتكار آن را به زندان تبدیل كرده است شنیده می شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم از اسلام، دین و مكتب اهل بیت دست بردار نیستند.

وی ادامه داد: پیامبر اكرم (ص) طرح تشكیل حكومت دینی را به معنای دقیق كلمه پایه ریزی كردند و مقر حكومت خود را مسجد قرار دادند و در حقیقت حكومتی به انگیزه برپایی نام و یاد خدا و مكتب شكل دادند.

نماینده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشكلات عدیده ای كه در دوران حكومت امام علی (ع) حتی از سوی رزمندگان ركاب ایشان، قاریان قرآن و پیشانی پینه بسته ها بروز كرد، گفت: به همین دلیل ما نباید انتظار داشتن حكومت دینی بدون مشكل و فشار را داشته باشیم.

وی تصریح كرد: دشمنان در آغاز گمان نمی كردند كه انقلاب اسلامی ایران به این نقطه از عزتمندی برسد و گرنه با كودتاهای خونین مانع از به ثمرنشستن آن می شدند.

وی افزود: كسانی كه ادعا دارند با بمب های موجود در زرادخانه هایشان توانایی از بین بردن پنج باره دنیا را دارند بدانند حكومت عدل فراگیر می شود.

وی ابراز امیدواری كرد كه فرودگاه نهایی حكومت جمهوری اسلامی ایران، حكومت مهدوی باشد.

وی تصریح كرد: آمریكا و صهیونیست ها بخواهند یا نخواهند امام عصر(عج) خواهند آمد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما هرگز ادعا نمی كنیم حكومت جمهوری اسلامی حكومت عدل علی (ع) است اما مدعی هستیم كه جمهوری اسلامی تنها حكومتی است كه در جهان ادعای دنباله روی حكومت عدل علی (ع) را دارد و كسی كه این موضوع را انكار كند بی انصافی كرده است.

امام جمعه موقت تهران، گفت: جرم حكومت نبوی، علوی و جمهوری اسلامی اعلام حاكم كردن دین و اسلام است و هدف دشمنی با این سه حكومت نیز ناشی از همین موضوع برای دست برداشتن مردم از ایمانشان است كه البته هرگز چنین نخواهد شد.

خاتمی، ادامه داد: روی كار آوردن رضاخان قلدر و پسرش با هدف جارو كردن سفره دین و فشارها و توطئه های دشمنان پس از پیرزوی انقلاب اسلامی نیز در همین راستا بوده است.

امام جمعه موقت تهران، تصریح كرد: جمهوری اسلامی، امروز چوب ارزش گرایی خود را می خورد و جرمش این است كه پرچمدار معنویت و اسلام ناب محمدی (ص) در جهان شده است.

وی به بیداری اسلامی اشاره كرد و افزود: این بیداری امان دنیای استكبار را بریده است و به فضل خداوند بیداری اسلامی تا اضمحلال كامل دیكتاتورها پیش می رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، فشار و تحریم اقتصادی علیه ملت ایران را نیز در راستای اهداف دشمن خواند و ادامه داد: این فشارها با هدف عقب كشیدن مردم از حمایت نظام و عقب نشینی از حاكمیت دینی است و ضد انقلاب داخلی هم با آنها همسو شده است.

وی همچنین با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اوباما و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به التماس افتاده اند تا مردم ایران روز 12 اسفند پای صندوق های رای حاضر نشوند.

آیت الله خاتمی افزود: خبر دقیق داریم كه سران فتنه هم سراغ برخی از چهره های سرشناس رفته و از آنان خواسته اند كه به عرصه ورود نكنند.

وی این موضوع را اعلام جنگ با نظام اسلامی و با هدف از دست رفتن مشروعیت نظام دانست. امام جمعه موقت تهران خطاب به سران فتنه گفت: شما كه نظام و انتخابات را دو قطبی كردید، بدانید كه خیر این دو قطبی كردن به انقلاب و شر آن به خود شما خواهد رسید زیرا مردم در 12 اسفند امسال، 9 دی دیگری خواهند آفرید و به فضل خداوند كمر فتنه و فتنه گران را بار دیگر می شكنند.

وی 12 اسفند را روزی حساس و امتحانی بزرگ برای ملت ایران خواند و گفت: افق آینده بسیار روشن است زیرا در دوران انقلاب در برخی بخش ها حتی به اندازه 100 سال گذشته كار شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اضافه كرد: روزگاری هیچكس حتی معاون وزیر را نمی دید اما امروز مسوولان ما در رده های مختلف به نقاط دور افتاده كشور سفر می كنند و لذا اگر ما پشتیبان دین باشیم، خداوند پشتیبان ماست.

وی همچنین با قدردانی از مردم استان كرمان، مردم این استان را مردمی خوب، ولایتمدار و دوست داشتنی توصیف كرد و گفت: این مردم پیوسته یار انقلاب بوده اند و با صبوری بر حادثه سنگین شهدای غدیر صبر كرده و لشكر 41 ثارالله هم چشم و چراغ جبهه های ما بوده است.ك/2

8154/7440



:: برچسب‌ها: نیویورک , قرمز , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، ' محسن مومنی شریف' روز جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره خنیاگران در خرم آباد در جمع خبرنگاران، افزود: بزودی دو سرود انقلابی كه از تولیدات حوزه هنری كشور است در سطح كشور توزیع می شود.

وی تصریح كرد: این دو سرود با عنوان 'خورشید ایران' با آهنگسازی احمد پژمان و سرود 'ایران' با آهنگسازی استاد پرنیان است.

وی گفت: جشنواره خنیاگران فرصتی برای یادآوری و تقدیر از بزرگان و هنرمندان سالهای دور انقلاب است.

وی اظهار داشت: یكی از محورهای در دستور كار این مركز ایجاد پایگاههای هنری در زمینه های مختلف در سطح استانهای كشور است كه در این راستا لرستان با برگزاری جشنواره خنیاگران در دو سال اخیر به عنوان پایگاه موسیقی كشور انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، معاون هنری و مدیر عامل انتشارات سوره مهر حوزه هنری نیز گفت: این موسسه تلاش خود را به كار گرفته تا بیش از 70 عنوان كتاب جدید را در نمایشگاه بین المللی كتاب عرضه كند.

'محمد حمزه زاده' در جمع خبرنگاران افزود: امسال 120 عنوان كتاب جدید توسط حوزه هنری تالیف شده كه از این تعداد تاكنون 12 كتاب رونمایی و در بازار توزیع شده و تلاش می شود 70 تا 80 عنوان كه در مسیر چاپ قرار دارد در نمایشگاه كتاب رونمایی شود.

7269/1625/



:: برچسب‌ها: عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'مهدی امیرآبادی' جمعه شب در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: پس از دو نتیجه نامناسبی كه در لیگ برتر كسب كرده بودیم، رسیدن به پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: تیم استقلال، امروز یك تیم واقعی بود و با ارایه بازی زیبا و تماشاگرپسند به برتری دست یافت.

امیرآبادی با اشاره به نقش تماشاگران در موفقیت یك تیم اظهار داشت: تماشاگر، یار دوازدهم یك تیم فوتبال است و باید به عنوان كاپیتان از حمایت هواداران استقلال تشكر كنم.

مدافع استقلال افزود: بازیكنان تیم برای رسیدن به پیروزی همدل شده بودند و با فراموش كردن دیدارهای قبلی فقط به شكست تیم ذوب آهن فكر می كردند.

وی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد تا استقلال وارد حاشیه شود و بسیار خوشحالم كه با این برتری دست حاشیه سازان را از تیم كوتاه كردیم.

امیرآبادی در پایان گفت: پیروزی 2 بر صفر برابر نایب قهرمان آسیا بسیار شیرین بود و باید این روند در دیدارهای آینده نیز ادامه یابد.

3783 / 1589



:: برچسب‌ها: پرندگان , سان فرانسیسکو , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

شیخ 'محمد موعد' مسئول روابط سیاسی و رسانه ای شورای علمای فلسطین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بیروت با اشاره به فرا رسیدن سی و سومین سالروز انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب های عربی لازم است كه از انقلاب ایران درس بگیرند و در راهی كه این انقلاب رفته، حركت كنند تا در نتیجه به پیروزی و توفیق دست یابند.

وی با اشاره به اینكه پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بود و آغازگر به زیر كشیده شدن ظالمان و توطئه گران علیه امت اسلامی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی بود كه موضوع فلسطین را زنده ساخت و در این راستا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی و تبدیل آن به سفارت فلسطین ، اقدام بزرگی بود.

موعد با تاكید بر اینكه ایران اولین كشوری است كه پرچم فلسطین را به اهتزاز در آورد و در پایتخت خود سفارت این كشور را تاسیس كرد، خاطر نشان ساخت: ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توجه خاصی به مساله فلسطین به عنوان مساله ای مركزی و محوری داشتز

وی ادامه داد: فلسطین مساله ای است كه باید تمامی امت اسلام بر سر آن متحد شوند و از جمله اهداف انقلاب اسلامی آزاد سازی بیت المقدس از پلیدی اشغال صهیونیست هاست.

این مقام فلسطینی با تاكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران در مركزیت مقاومت و دوشادوش مقاومان فلسطینی قرار دارد، اظهار داشت: امروزه كشورهای عربی و اسلامی به جای مساله فلسطین به مسایلی ناچیز و پیش پا افتاده مشغول شده اند.

وی با اشاره به اینكه رژیم صهیونیستی بیش از 65 سال است كه سرزمین ما را اشغال و مقدسات اسلامی را تهدید می كند، تصریح كرد: در طی این سال ها، صهیونیست ها مقابل چشم جهان عرب شدیدترین فشارها را بر ملت فلسطین وارد می سازند و آنها هیچ حركتی نمی كنند و تنها نظاره گر می مانند.

موعد كشورهای عربی را به جای درگیر شدن بر سر مسایل فرعی به برپایی نشست هایی به منظور رسیدگی به مساله فلسطین فرا خواند و افزود: انقلاب اسلامی ایران از دیدگاهی قرآنی به مساله فلسطین می نگرد و سعی دارد كه به آن كمك كند و باید گفت كه ایران بهترین امت عرب و اسلام است.

وی با تكذیب این موضوع كه برخی ادعا دارند كه ایران برای كشورهای عربی خطر آفرین است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به بطوركلی با دیگر انقلاب های منطقه متفاوت است، چرا كه بر اساس قواعدی روشن پاگرفته و اهدافی بلند دارد كه آزاد سازی فلسطین و گرامی داشت ارزش های اسلامی از جمله آنهاست.

این مبارز فلسطینی با اشاره به اینكه این اهداف والا باعث شده است كه غرب در صدد باشد كه به این انقلاب هجمه وارد سازد، تصریح كرد: سخن ما این است كه انقلاب های عربی باید از انقلاب ایران درس بگیرند تا به موفقیت برسند و ما از آنها می خواهیم كه همان اهداف انقلاب اسلامی ایران را به عنوان هدف در پیش روی خود قرار دهند.

وی در پایان سخنان خود با تاكید بر اینكه بهترین شعار برای انقلاب های منطقه شعار 'نه شرقی، نه غربی' و 'نه شیعه، نه سنی، تنها وحدت اسلامی' است، اظهار داشت: وحدت، والاترین هدف برای امت اسلامی است و از خداوند می خواهیم كه ما را در پیروزی علیه رژیم صهیونیستی یاری كند.

خاور**1030** 3404



:: برچسب‌ها: واشنگتن , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی در زمین فوتبال شهید هادی پور شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

شاهین رضایی در دقیقه 34 و سهیل پور بهمن در دقیقه 60 گلهای تیم ملوان را وارد دروازه تراكتورسازی تبریز كردند.

داوری این دیدار بر عهده قادر جاهد با كمك بابك قلی زاده و امید اسفرم بود.

یوسف حسن زاده و علی خداشناس، نماینده فدراسیون و داور چهارم بودند.

داور در این دیدار به امیر محمد لطفی مقدم و سعید طاهری نیا از ملوان و میثم سمیه از تراكتور سازی كارت زرد نشان داد. ك/2

7151/607



:: برچسب‌ها: ایتالیا , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد مركزی دهه فجر انقلاب اسلامی، برج میلاد تهران امشب در ساعت 21 با حضور خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران غرق در نور و سرور می شود.

این مراسم همزمان در 25 نقطه شهر تهران و 300 شهر و چهار هزار روستا در ساعت 21 جمعه شب توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نورافشانی می شود.

اجتمام**9134 **



:: برچسب‌ها: گل , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'پرویز مظلومی' جمعه شب در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: امروز بازی خوبی را ارایه كردیم و خوشحالم بازیكنان تیم استقلال، نكاتی كه كادر فنی به آنان گفته بود را به خوبی در زمین پیاده كردند.

مظلومی عنوان كرد: تیم ذوب آهن اصفهان نایب قهرمان آسیا تلقی می شود و تجربه خوبی در این مسابقات دارد و پیروزی بر این تیم كار آسانی نبود.

وی ادامه داد: با توجه به مصدومان متعددی كه در استقلال وجود دارد، رسیدن به این پیروزی برای ما بسیار مهم بود و انگیزه تیم را چند برابر كرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: از هواداران متعصب استقلال بسیار ممنون هستم كه در این روز سرد، حضور گسترده ای در ورزشگاه آزادی تهران داشته و تیم را حمایت كردند. ما به حمایت آنان برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا احتیاج داریم.

مظلومی ادامه داد: از فردا (شنبه)، برنامه ریزی خود را برای دیدار با تیم 'الاتفاق' عربستان سعودی آغاز خواهیم كرد تا توان فوتبال ایران را به آسیا نشان بدهیم.

وی در مورد مصدومیت 'فریدون زندی' گفت: امیدوارم مصدومیت این هافبك، جدی نباشد چرا كه در حال حاضر غایبان پرتعدادی داریم و نبود زندی هم به مشكلات ما اضافه خواهد كرد.

سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: به دلیل خستگی فراوانی كه در بدن بازیكنان وجود دارد، دو روز به آنها استراحت خواهیم داد تا با ریكاوری به شرایط آرمانی نزدیك شوند.

وی گفت: سازمان لیگ برتر برنامه ریزی خود را انجام داده است و ما چاره ای به غیر از قبول كردن این برنامه نداریم اما باید گفت همین بازی های فشرده، مصدومیت های متوالی بازیكنان تیم استقلال را رقم زده است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص شرایط 'مجتبی جباری' گفت: این بازیكن نیازی به عمل جراحی ندارد و چند روزی است زیر نظر پزشكان، تمرینات اختصاصی خود را آغاز كرده است تا بتواند هرچه زودتر به تركیب تیم استقلال بازگردد.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال تهران، عصر امروز (جمعه)‌ تیم ذوب آهن اصفهان را در مرحله 'پلی آف' لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر شكست داد.

3783 / 1589



:: برچسب‌ها: هالووین , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه كه عصر امروز (جمعه) در استخر بنادر و دریانوردی شهرستان بندرانزلی برگزار شد، تیم واترپلوی هیات شنای استان گیلان با نتیجه 5 بر 2، تیم هیات شنای استان زنجان را شكست داد.

در این مسابقه كه دیداری معوقه از هفته یازدهم بود و نظارت آن را مجید نقاشلو به عهده داشت، منصور مهذب و محمدرضا محمدی قضاوت كردند.

در مسابقات واترپلوی لیگ برتر باشگاه های ایران، هشت تیم شركت دارند.ك/2

7151 / 1589



:: برچسب‌ها: کلیسا , وابسته به تکزاس , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، علی سعید لو در آخرین روز از سفر به كشور بلاروس صبح امروز -جمعه- با مینسكویچ نخست وزیر این كشور دیدار و در خصوص راه‌های گسترش روابط دوجانبه و بین‌المللی میان دو كشور بحث و تبادل نظر كرد.

معاون امور بین‌الملل رییس جمهوری اسلامی ایران با تاكید بر تعمیق و گسترش روابط همه جانبه دو كشور افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش روابط با جمهوری بلاروس در تمام زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری است.

مینسكویچ نخست وزیر بلاروس نیز در این دیدار ضمن تاكید بر افزایش سطح همكاری‌های دوجانبه و بین‌المللی ایران و بلاروس آن را به نفع دولت‌ها و ملت‌های دو كشور دانست.

سیام/1912



:: برچسب‌ها: سفر , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسكو برگزار شد و مهمانان جشن پیروزی انقلاب را به 'رضا سجادی' سفیر ایران در روسیه تبریك گفتند.

حضور مقام های عالیرتبه حكومتی، مقام های پارلمانی و سران احزاب سیاسی روسیه در این آیین چشمگیر بود.

از طرف وزارت امور خارجه روسیه،'زمیر كابولف' مدیركل اداره دوم آسیای این وزارتخانه در آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شركت كرد.

'ولادیمیر ژیرینفسكی' رهبر حزب لیبرال دمكرات و معاون سابق دومای روسیه ، 'سرگئی بابورین' معاون اسبق دوما و 'واسیلی لیخاچف' رییس كمیته حقوق دوما از دیگر سیاستمداران پارلمانی شركت كننده در این آیین بود.

در این آیین سفرای كشورهایی همچون چین سوریه در مسكو و نیز وابستگان نظامی كشورهای مختلف هم حضور داشتند.

حضور گسترده كارشناسان امور ایران در روسیه و ایرانشناسان همچون 'گنادی آودییف' رایزن فرهنگی شوروی سابق در ایران، 'اولگ آكولینیچف' رییس شورای بازرگانی ایران و روسیه، 'آلكساندر پالیشوك' رییس انجمن دوستی ایران و روسیه، 'رجب صفراف' رییس مركز مطالعات ایران معاصر روسیه و 'ایگور كورونچنكو' رییس شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه به این آیین شكوه خاصی بخشیده بود.

حضور روسای دانشگاه ها و انستیتوهای علمی روسیه و نیز دهها استاد دانشگاه در آیین بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اقامتگاه سفیر ایران در مسكو چشمگیر بود و بسیاری از آنها در گفت و گو با خبرنگاران ، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در باره مسایل مهم جهانی به ویژه در زمینه ایران بیان می كردند.

در این آیین نماهنگی از دستآوردهای علمی و فنی جمهوری اسلامی به زبان روسی برای نشان دادن گوشه های از توانمندی های كشورمان برای حضار به نمایش در آمد.

اروپام/2242**518** 3404



:: برچسب‌ها: ایتالیا , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()