نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رییس حوزه هنری لرستان گفت: در این جشنواره 106 اثر موسیقی از 200 هنرمند كشور اجرا و داوری می شود.

' شیرزاد نعمتی نیا' افزود: این تعداد اثر از 26 گروه راه یافته به جشنواره و با حضور هنرمندان 17 استان كشور اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینكه بیش از 85 درصد افراد شركت كننده در جشنواره جوان هستند، اظهار داشت: هنرمندان استان های اصفهان، چهارمحال وبختیاری، هرمزگان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، ایلام، بوشهر، گلستان، آذربایجان شرقی، مازندران، مركزی، كردستان، خوزستان، لرستان كرمانشاه و اردبیل آثار متنوع خود را در جشنواره سراسری خنیاگران انقلاب اسلامی ارایه می كنند.

وی گفت: در این جشنواره از برخی پیشكسوتان هنر انقلاب و حماسه از جمله احمدعلی راغب، جمشید جم، سید جلال محمدیان و دكتر اسفندیار قره باغی تجلیل می شود.

به گفته نعمتی نیا آثار اجرا شده در شش بخش پدیده جشنواره، گروه برتر بخش موسیقی مناطق و نواحی، گروه برتر بخش موسیقی دستگاهی ، گروه برتر بخش موسیقی تلفیقی، شعر برتر جشنواره و اثر بی كلام انتخاب و معرفی می شوند.

دومین جشنواره سراسری خنیاگران انقلاب اسلامی از 19 تا 21 بهمن ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

7269/630/ 640



:: برچسب‌ها: فیلم , فوتبال , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'احمد وحیدی' روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز فناوری فضایی در هتل المپیك تهران كه با حضور رییس جمهوری برگزار شد، پرتاب ماهواره 100 كیلوگرمی 'طلوع' با ماهواره بر سیمرغ تا مدار 500 كیلومتری را از جمله مهمترین برنامه‌های حوزه فضایی كشور در سال آینده بیان كرد.

وی ساخت فاز نخست سامانه رصد ماهواره‌ای و ساخت پایگاه تست موتورهای فضایی را از دیگر دستاوردهای ارزشمند عرضه فضایی كشور طی یكسال اخیر برشمرد و اظهارامیدواری كرد: ماهواره 'فجر' كه توسط صنایع الكترونیك كشور ساخته شده در چند ماه آینده به فضا پرتاب شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآورشد: ماهواره های موقعیت‌یاب (GPS) در مدار 22 هزار كیلومتری (فاصله ماهواره از زمین) و ماهواره‌های مهمتر و بزرگتر در مدار 36 هزار كیلومتری كه به مدار LEO معروف است، قرار می‌گیرند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در زمان حاضر 75 درصد ماهواره‌های پرتاب شده به فضا در مدار LEO قرار دارند.

وحیدی ادامه داد: اكنون مدار 600 كیلومتری(فاصله ماهواره تا زمین) به دلیل تشعشعات كمتری ، بهترین مدار برای قرار گرفتن ماهواره‌ها است از این رو با یك گام دیگر می‌توانیم به این مهم نیز دست یابیم.

وی افزود: با اقدامات و فعالیت‌هایی كه تا سال آینده در عرصه فضایی صورت می‌گیرد، به همه فناوری‌های لازم برای قرار دادن ماهواره‌ها در فضای دست می یابیم.

وزیر دفاع تصریح كرد: قرار دادن ماهواره در مدارهای تا 36 هزار كیلومتری نیز از دیگر برنامه‌هایی است كه درصدد هستیم آن را در سال آینده محقق سازیم.

وحیدی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره 50 كیلوگرمی نوید علم و صنعت گفت: با تغییر تركیب سوخت موتور در ماهواره بر سفیر 2، توانستیم ماهواره نوید را با موفقیت در مدار مورد نظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: در حالی جمهوری اسلامی ایران توانسته در هر سه پرتاب ماهواره خود به فضا موفق عمل كند كه تاكنون كشور كره‌جنوبی كه از كمك‌های سایر كشورها در این عرصه بهره‌مند شده، در هر سه پرتاب ماهواره خود ناموفق عمل كرده است.

** پرتاب ماهواره مصباح با ماهواره ‌بر سفیربی

وزیر دفاع در ادامه با اشاره به مانع تراشی برخی كشورها برای پرتاب ماهواره ایرانی مصباح به فضا گفت: براساس توانمندی متخصصان داخلی تا سه سال دیگر می‌توانیم این ماهوره را از طریق ماهواره‌بر 'سفیر بی' به فضا پرتاب كنیم.

** اقدامات خلاف كشورهای سلطه‌گر در استفاده نظامی از ماهوره‌ها

وحیدی همچنین به استفاده‌های مختلف از ماهواره‌ها اشاره كرد و گفت: مدیریت بحران در كشورهای مختلف از نتایج استفاده مثبت از عرصه فضایی است؛ به طوری كه در سال 2010 از 160 میلیارد دلاری كه در حوزه فناوری فضایی سرمایه گذاری شده، 100 میلیارد دلار در بخش خدمات دهی به مردم بوده است.

وی با یادآوری اینكه برخی كشورهای سلطه‌گر از این بخش برای مقاصد نظامی خود استفاده می‌كنند، استفاده نظامی از عرضه فضایی را مخالف با كنوانسیونی دانست كه بر استفاده صلح‌آمیز از فضا تاكید دارد.

وزیر دفاع افزود: برداشت و تعبیر كشورهای سلطه‌گر از استفاده صلح‌آمیز از فضا، 'عدم تجاوز' است و آنها با این توجیه، یك مسابقه تسلیحاتی را در این عرصه آغاز كرده‌اند.

وی در این رابطه یادآورشد: آمریكا در جنگ افغانستان و عراق ماهواره‌های زیادی را برای موقعیت‌یابی و ناوبری به منظور راهبری جنگ، مورد استفاده قرار داد.

سردار وحیدی با بیان اینكه مساله كلیدی در سیاست‌های امنیتی آمریكا 'تسلط بر هوا و فضا' است، افزود: بسیاری از ماهواره‌های پرتاب شده به فضا از سوی كشورهای سلطه‌گر، اهداف نظامی دارند به طوری كه در زمان حاضر نزدیك به 30 هزار ماهواره در این بخش (نظامی و امنیتی) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیام*2023*1601



:: برچسب‌ها: اسپانیا , آبی , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

شنیده شده كه نام یك نماینده روحانی مجلس به دلیل اینكه امضای وی پای طرح سوال از رییس جمهوری قرار دارد، از فهرست یكی از دو تشكل مهم در یك شهر مقدس حذف شده است.

7401**380**2026



:: برچسب‌ها: سیاه , سفر , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'پی.كی. كماراسوامی' استاد دانشگاه جواهر لعل نهرو در مقاله ای كه روز پنجشنبه در پایونیر انتشار یافت، یادآور شده است: این اعلام قاطع و اجرای آن، یك تغییر موضع خوشایند از بلاتكلیفی مكرر در سیاست هند در قبال ایران بویژه از زمان سفر مارس سال 2005 كاندولیزا رایس وزیر خارجه وقت آمریكا به دهلی نو می باشد.

در این مقاله آمده است: دهلی نو روشن و رسا حرف زده است. وزیر دارایی هند در سفر به آمریكا، تصریح كرد كه اتخاذ تصمیم پذیرش میزان خواسته شده كاهش در واردات نفت از ایران، ممكن نیست چون این كشور جایگاه مهمی بین تأمین كنندگان نیازهای انرژی قدرت های نوظهور اقتصادی دارد.

به نوشته این روزنامه، پراناب موكرجی در سفر به آمریكا افزود: نقش ایران از برخی دیگر كشورها از جمله عربستان سعودی، نیجریه و دیگر كشورهای حاشیه خلیج فارس برای هند چشمگیرتر است.

وی افزود: سالانه 110 میلیون تن نفت خام از ایران وارد می كنیم و این میزان را كاهش نخواهیم داد، زیرا با وجود تحریم های آمریكا و اروپا، تهران برای دهلی نو مهم است.

نویسنده در ادامه با اشاره به فشار های آمریكا و دعوت از هند برای قاطعیت بیشتر برای رد سیاست های ضد ایرانی كاخ سفید، نوشت: بنا بر تاكید یك مفسر، ایران و هند دوستی نزدیك و تاریخی دارند و نیازمند توجه آمریكا در مبادلات تجاری بین خود نیستند.

استاد دانشگاه جواهر لعل نهرو در دهلی نو همچنین افزود: روند خط لوله صلح باید ادامه یابد. بایستی به واشنگتن فهماند تا چه حد می تواند در امور هند مداخله كند، زیرا بی توجهی غیرمنطقی اغلب كشنده است و مقامات هندی باید این واقعیت را هر چه زودتر درك كند.

نویسنده همچنین با اشاره به پیشینه كهن روابط دو كشور ادامه داد: مسئولان هندی خصوصی و آشكارا در مورد روابط تمدنی با ایران و امنیتت انرژی صحبت می كنند.

این روزنامه درباره یك مورد همسویی دهلی نو با سیاست های ضد ایرانی آمریكا، نوشت: 'گناتوار سینگ' وزیر امور خارجه وقت، برای اولین بار در هند درست چند روز قبل از رأی گیری در آژانس بین المللی انرژی اتمی و در آن لحظه حساس، ظاهراً بدون تبادل نظر و مشورت داخلی از واشنگتن حمایت كرد و علیه تهران رأی داد.

'دولت هند هیچیك از طرفین را با تغییر موضع خود در آخرین لحظه، خرسند نكرد، زیرا تهران از این خیانت خشمگین شد و دهلی نو نیز اهرم خود را در برابر واشنگتن از دست داد'.

'بنابراین، نه تنها ایران بلكه بسیاری نیز در داخل هند از این اقدام انتقاد كردند و این رأی ضد ایرانی در نهایت باعث شد احزاب چپ سال 2006 به حمایت خود از دولت ائتلاف مترقی متحد پایان دهند'.

در ادامه این مقاله آمده است: هیچ شكی در اهمیت زیاد ایران برای تضمین امنیت انرژی هند وجود ندارد، ولی مشكل زمانی ایجاد می شود كه این امر به جنجال هسته ای ربط داده می شود.

كماراسوامی در ادامه نوشت: ادامه واردات نفت از ایران، لطفی به ایران نیست و با توجه به تصمیم اخیر اتحادیه اروپا، فرصت تامین امنیت انرژی برای هند با هدف دریافت بی وقفه نفت با قیمت منطقی و برای تهران وجود یك بازار باثبات و مطمئن صادرات نفت فراهم شده است.

در این مقاله آمده است: از سوی دیگر دهلی نو با حمایت از خرید نفت تولیدی ایران می تواند تنش در باره موضوع هسته ای این كشور را كاهش دهد.

آساق ** 589**1516



:: برچسب‌ها: ژاپن , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

این سومین برخورد قاطع مجریان انتخابات با متخلفان است كه اطلاعات آن در اختیار 'خبرهای یك' ایرنا قرار گرفته است.

پیش از این، مجریان انتخابات در راستای اجرای قانون، حفظ امانت و رعایت عدالت، چهار مدیر را به علت همراهی با نامزدهای مجلس توبیخ و یك فرماندار پرحاشیه را بركنار كرده بودند.

این مقام محلی همچنین گفته است كه با توجه به ممنوعیت استفاده مدیران ادارات و سازمان ها از امكانات دولتی به نفع نامزدهای انتخابات، نظارت بر عملكرد آنان در دستور كار ستاد انتخابات قرار گرفته است.

640**542**2026



:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا ، ' ژان میشل ورنوشه ' روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا پاریس افزود: واقعیت ها در زمینه ایران غیر از آن چیزی است كه همه روزه از سوی رسانه های غربی به صورت هدفمند بازتاب داده می شود.

' ورنوشه ' كه سفرهای مختلفی نیز به ایران داشته و با سابقه فرهنگی ، تمدنی و تاریخی این كشور آشنایی كافی و حرفه ای دارد، ادامه می دهد: شرایط ایجاب می كند كه رسانه های غربی از دامن زدن به دروغ بافی در زمینه ایران دست بردارند و گرنه خود این رسانه ها با بسترسازیهای نا صحیح راه را برای امكان وقوع جنگی در منطقه فراهم می كنند.

این روزنامه نگار و تحلیلگرسیاسی فرانسوی با بیان اینكه دروغ یك سلاح جنگی است، افزود: این جنگ روانی تازگی نداشته و كشورها از گذشته های دور در راستای اهداف خود به منظور همراه كردن افكارعمومی با سیاست ها و منافع خود به دروغ پردازیها علیه كشورهای مورد نظر دست زده اند.

ورنوشه با اشاره به اینكه ایران همواره ظرف سالیان اخیر از سوی رسانه های غربی به شدت مورد بمباران خبری واقع شده ، افزود: افراط و زیاده پرداری در قضیه ' سكینه محمدی آشتیانی ' و موضوع اعدام برخی از افراد متناسب با قوانین و شریعت جاری دركشور از جمله زمینه های افراط خبری رسانه های غربی است .

این تحلیل گر سیاسی فرانسوی همچنین با اشاره به فعالیت های هسته ای كشورمان نیز گفت: درحالی رسانه های غربی تلاش ایران از فعالیت های هسته ای این كشور را دارای اهداف نظامی جلوه می دهند كه ایران عضو ' ان پی تی ' بوده و بارها نیز اعلام كرده است كه هدف از فعالیت های هسته ای این كشور صلح امیزاست .

روزنامه نگار فرانسوی با بیان اینكه بایستی به گفته های ایران در این زمینه اعتماد راسخ داشت، خاطرنشان ساخت: خطرناك جلوه دادن ایران از سوی رسانه ها و مطبوعات غربی دروغ محض بوده و نبایستی از واقعیت ها در زمینه این كشورغافل بود.

نویسنده فرانسوی ضمن محكوم كردن دروغ بافی رسانه های غربی همچنین اظهار داشت: چنانكه غرب همچنان به دروغ پردازیها و شایعه سازیها خود در زمینه ایران با این روند ادامه دهد بروز جنگ در منطقه كه به ضرر وزیان همگان خواهد بود ، رخ خواهد داد.

تحلیلگرمسایل سیاسی فرانسوی با اشاره به گزینه حمله احتمالی رژیم اسرائیل به اهدافی دركشورمان نیزگفت: مجامع جهانی نبایستی از تلاش های خود فروگذارشود و بایستی جلوی هرگونه مداخله خارجی درامور ایران و منطقه از سوی كشورهای خارج از جمله آمریكا و رژیم اسرائیل گرفته شود.

وی خاطرنشان كرد: به نظر نمی آید برغم وجود دوگانگی درآمریكا در زمینه گزینه احتمالی حمله به ایران، ارتش این كشور نیز نظر به اینكه متحمل هزینه های انسانی و مالی سرسام آوری ظرف سالیان اخیر در عراق و افغانستان شده دیگر علاقه ای به وارد شدن به جنگ درمنطقه داشته باشند.

اروپام **1495**1566



:: برچسب‌ها: تابستان , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

10ـ تحمل و بردباری

صبوری و تحمل در برابر مشكلات، حرف ها، تهمت ها، دشمنی ها و كارشكنی ها، از ضروری ترین صفات لازم برای یك پیشواست. پیامبر اكرم(ص) این ویژگی ها را در حد اعلا داشت و بارها خداوند به آن حضرت توصیه به تحمل حرف ها و حدیث ها داشت 'فاصْبِر علی ما یَقولُون'

حضرت محمد(ص) بر جفا و تندی و بی ادبی دیگران صبر می كرد. روزی یك عرب بادیه نشین سراغ پیامبر آمد و در برخورد، به شدت ردای آن حضرت را كشید، به گونه ای كه حاشیه ردا بر گردن رسول خدا خط انداخت و اثر گذاشت. آنگاه به آن پیامبر رافت خطاب كرد كه 'ای محمد! از آن اموال خدا كه در اختیار توست، دستور بده به من بدهند.' حضرت به او توجهی كرد، لبخندی زد و دستور داد چیزی به او بدهند.

بیان حضرت علی(ع) در این تحمل عظیم و صبوری چنین است: بر جفا و تندی غریب در گفتار و درخواستش صبر می كرد.

11ـ گذشت و پوزش پذیری

انسان های حقیر پیوسته در فكر انتقام جویی و مقابله به مثل هستند، اما صاحبان روح های بلند و همت های عالی، گذشت و عفو را شیوه خود می سازند. رسول خدا(ص) با آن همه ستم و بدی كه از قریش دیده بودند، در فتح مكه به جای انتقامجویی، همه را بخشیدند و به آنان كه شعار 'انتقام، انتقام' سرمی دادند، اعتراض كردند.

كسانی از یهود خیبر را هم كه غذای مسموم برای حضرت فرستاده بودند و زنی یهودی را كه غذای زهرآگین برای حضرت فراهم كرده بود، بخشیدند.

عادت پیامبر خدا (ص) این بود كه بدی را با بدی پاسخ ندهند، بلكه كریمانه گذشت كنند و می بخشیدند.

آن حضرت امت خویش را بر همین اخلاق تربیت كرده و خصلت ستیزه جویی و انتقام را به روحیه عفو و گذشت تبدیل ساخته بودند. نمونه ای از این روحیه هم در 'پوزش پذیری' جلوه می كرد و اگر كسی خطا و جفایی می كرد، سپس عذرخواهی می كرد، حضرت می پذیرفتند و حتی برخورد آن حضرت با خدمتكار خود 'انس بن مالك'، كریمانه بود.

انس بن مالك می گوید: من 9 سال همراه پیامبر و خادم او بودم و هرگز به یاد ندارم كه یك بار هم به من گفته باشد 'چرا چنین و چنان كردی؟' و هرگز چیزی را بر من عیب نگرفت.

12ـ تفقّد از یاران

رافت و رحمتی كه رسول خدا (ص) به مومنان داشتند، سبب می شد همواره به فكر و یاد آنان باشند و از مشكلات آنان آگاه گردند و از حال شان جویا شوند.

امیرالمومنین(ع) چنین روایت می كند: هر گاه سه روز می گذشت و یكی از برادران دینی را نمی دید، جویای حال او می شد. اگر غایب و به سفر رفته بود، در حق او دعا می كرد. اگر شاهد و در شهر بود، به دیدارش می رفت و اگر بیمار بود، به عیادتش می رفت.

'جابربن عبدالله' از یاران پیامبر اعظم (ص) نقل می كند: در یكی از جنگ ها كه همراه پیامبر بودم، شترم از رفتن باز ماند. پیامبر كه در انتهای لشكر حركت می كرد به من رسید و كمكم كرد تا شترم را كه خوابیده بود و دیگر راه نمی رفت، از جایش برخیزاند، دوباره آن را خواباند و مرا سوار كرد و دوباره بلندش كرد. در طول راه كه می رفتیم، از وضع پدرم و خانواده ام و بدهكاری پدرم كه وفات یافته بود و از زن بیوه ای كه با او ازدواج كرده بودم و شتری كه خریده بودم و موضوعاتی از این دست پرسید و من جواب می دادم و از من خواست 'وقتی به مدینه رسیدیم، یادآوری كن كمكی به تو بكنم و وضعت بهتر شود.'

حضرت محمد (ص) توصیه می كردند كه حاجت و نیاز كسانی را كه دسترسی به من ندارند، یا نمی توانند نیازشان را مطرح كنند، به من اطلاع دهید، چرا كه خداوند در قیامت، قدم های كسانی را بر صراط استوار می دارد كه حاجت حاجتمندان و گرفتاری درماندگان را به افراد توانگر و مسوولان و زمامداران برساند. این بود كه در حضور او اگر از دیگران صحبتی می شد، از این گونه امور بود، نه عیوب و لغزش های آنان.

فراهنگ**1003**1588



:: برچسب‌ها: سفر , جدید , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، شركت حسابرسی دلویت (Deloitte) كه یك موسسه در زمینه مشاوره امور مالی است در مطالعات سالانه خود درآمد رئال مادرید در 12 ماه گذشته را 479.5 میلیون یورو اعلام كرد كه نسبت به سال قبل از آن 9 درصد رشد را نشان می دهد.

36 درصد از درآمدهای رئال مادرید مربوط به فعالیت های اقتصادی مثل تبلیغات و قراردادهای حمایت مالی، 26 درصد مربوط به درآمد حاصل از برگزاری مسابقات مثل فروش بلیت و 38 درصد متعلق به فروش حق پخش تلویزیونی است.

در این فهرست باشگاه بارسلونا رقیب سر سخت رئال مادرید با 451 میلیون یورو درآمد در رتبه دوم قرار دارد. درآمد این باشگاه نیز نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد را نشان می دهد كه در صورت قهرمانی مجدد آن در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بیشتر هم خواهد شد.

باشگاه بارسلونا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا و اروپا در هر فصل حدود 30 میلیون یورو از طریق قرارداد حمایت مالی خود با بنیاد قطر به دست می آورد و پس از شكست 3 بر 1 منچستریونایتد در فینال مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان در ورزشگاه ویمبلدون، 51 میلیون یورو نیز به دلیل شركت در این مسابقات كسب كرد.

این تیم ماه دسامبر در مسابقات جام باشگاه های جهان نیز به قهرمانی رسید كه از طریق آن 3.5 میلیون یورو دریافت خواهد كرد اما این مبلغ جزء درآمدهای سال آینده مالی حساب می شود.

'دن جونز'‌ از شركای تجاری ورزشی شركت دلویت در این باره گفت: این امر فاصله بین دو باشگاه اسپانیایی را به حداقل خواهد رساند. گرچه عملكرد تیم ها به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا است كه جایگاه پردرآمدترین باشگاه ها در سال آینده را مشخص می كند. دو باشگاه به رقم 500 میلیون یورو سود سالانه نزدیك هستند و احتمالا در چند سال آینده از مرز این عدد خواهند گذشت. سود هر كدام از این باشگاه در مقایسه با پنج سال گذشته تقریبا 200 میلیون یورو افزایش یافته كه دستاورد قابل توجهی است.

اما باشگاه منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی انگلیس برای دومین بار در جایگاه سوم پردرآمدترین باشگاه های جهان قرار گرفته است. این باشگاه در یك سال گذشته 367 میلیون یورو درآمد داشته كه بالاترین رقم در بین چهار باشگاه انگلیسی صدر جدول است.

بایرن مونیخ با 321.4 میلیون یورو چهارم است و باشگاه های آرسنال، چلسی، آث میلان، اینترمیلان، لیورپول و شالكه در مكان های بعدی قرار دارند.

9126**1601



:: برچسب‌ها: توکیو , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، ابیانف روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در چنین سطحی یك ضرورت عینی است و با توجه به شرایط بین المللی و به ویژه جهان اسلام اهمیت فراوان دارد.

رییس اداره بین المللی شورای مفتی های روسیه خاطرنشان كرد: جالب توجه است كه این كنفرانس در ایران برگزار می شود و به این ترتیب وحدت امت اسلامی جهانی را به جامعه جهانی نشان می دهد.

رییس اداره بین المللی شورای مفتی های روسیه در ادامه سخنان خود به سطح خوب روابط و همكاری های ایران و روسیه اشاره كرد و گفت: در طول سالیان متمادی همكاری های ثمربخشی میان دو كشور انجام گرفته و توافق نامه های زیادی در عرصه های آموزشی و فرهنگی تبادل شده است.

'ابیانف' ادامه داد: در حال حاضر روابط سازنده و خوبی میان شورای مفتی های روسیه با سفارت ایران در مسكو و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه برقرار می باشد و آنها در برنامه های این شورا مشاركت فعال دارند.

بیست و پنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز چهارشنبه در تهران آغاز بكار كرد و در آن موضوعات بین المللی به ویژه مربوط به وضعیت جهان اسلام مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

از طرف شورای مفتی های روسیه هیاتی به سرپرستی'منیر بیاسف' امام جمعه شهر 'سن پترزبورگ' در این كنفرانس بین المللی شركت دارد.

در روسیه بیش از 20 میلیون مسلمان زندگی می كنند كه اكثرا در مناطق قفقاز، ولگا و مركزی این كشور سكونت دارند.

اروپام/2242**518



:: برچسب‌ها: آب , رودخانه , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا ، پایگاه اطلاع رسانی ' روماندی نیوز ' سوئیس خبر با اعلام این خبر افزود : هر بشكه نفت خام سبك شیرین برای تحویل در ماه مارس با 22 سنت افزایش در بازار معاملات الكترونیك آسیا 98 دلار و 93 معامله شد . بهای نفت ' برنت ' دریای شمال نیز برای تحویل در مدت مشابه با 20 سنت افزایش به بشكه ای 117 دلار و 40 سنت رسید .

این گزارش با اشاره به بی نتیجه ماندن نشست دیروز ( چهارشنبه ) سران احزاب سیاسی ائتلافی در دولت یونان ، افزود : كارشناسان یكی از دلایل افزایش بهای نفت را ' امید به توافق اتحادیه اروپا برای كمك مجدد به یونان به منظور جلوگیری از ورشكستگی این كشور' عنوان می كنند .

روماندی نیوز با بیان این كه ' یكی دیگر از دلایل افزایش بهای نفت به تنش میان ایران و غرب مربوط می شود ' ، افزود : مجلس ( شورای اسلامی ) ایران در ماه ژانویه در پاسخ به تحریم های نفتی به قانون ممنوعیت سریع فروش نفت رای داد .

بر پایه این گزارش ، ایران بعنوان دومین كشور تولید كننده نفت اوپك ، روزانه 3 میلیون و 500 هزار بشكه نفت تولید كرده و حدود 2 میلیون و 500 هزار بشكه آن را صادر می كند . سهم اروپا و آسیا از این نفت به ترتیب 20 و 70 درصد عنوان می شود .

این گزارش سومین دلیل نا آرامی بازار معاملات نفت را بروز انفجار و تیراندازی در شمال نیجریه را بعنوان نخستین تولید كننده نفت آفریقا ، معرفی كرد .

این گزارش حاكی است : دیروز ( چهارشنبه ) نفت خام سبك شیرین برای تحویل در ماه مارس در بازار معاملات نیویورك با 30 سنت افزایش بشكه ای 98 دلار و 71 سنت معامله شده بود . همچنین بهای هر بشكه نفت برنت دریای شمال نیز روز گذشته در بازار معاملات لندن برای تحویل ئر مدت مشابه با 97 سنت افزایش به بشكه ای 117 دلار و 20 سنت رسید .

صویر ** 9053**1566



:: برچسب‌ها: روز تعطیل , سفر , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()