نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، 'احمد شیبانی' افزود: در حال حاضر تولید به كار خود ادامه می دهد و خوشبختانه بیشتر ماده اولیه در داخل تولید می شود .

وی خاطر نشان كرد: بخشی از ماده اولیه كه از خارج كشور وارد می شود نیز با هماهنگی با بانك مركزی قرار شده ارز به نرخ مرجع داده شود و بانك هایی به ما معرفی شوند تا بتوانند انتقال ارز را انجام دهند.

دكتر شیبانی تصریح كرد: در حال حاضر مشكل خاصی كه موجب نگرانی مردم باشد ، نداریم .

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینكه داروخانه ای وجود ندارد كه مردم نسخه ای را ببرند و با كمبود دارو مواجه شوند ، گفت : هموطنان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به سازمان غذا و دارو گزارش داده تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

اجتمام** 1379**



:: برچسب‌ها: عکس ها , انگلستان , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril
سید انور رحمتی

والی سر پل این تظاهرات را "شورشی تمام عیار" توصیف کرده است

تظاهرکنندگان معترض در ولایت سر‌پل، در شمال افغانستان به دفتر والی هجوم برده و خشونت در جریان این تظاهرات تلفاتی بجا گذاشته است.

سید انور رحمتی، والی سرپل روز یکشنبه، ۱۶ دلو/بهمن در گفتگویی با بی‌بی‌سی این تظاهرات را "شورشی تمام عیار" خواند و گفت که این اعتراضات از سوی گروههایی که به گفته او از قدرت برافتاده‌اند، سازمان دهی شده است.

اما او از ارائه توضیح بیشتر در باره هویت این گروه‌ها خودداری کرد.

آقای رحمتی افزود که معترضان به دفتر محل کار او هجوم بردند، بخشهایی از این دفتر را تخریب کردند و برای مدت کوتاهی دفتر کار او را هم اشغال کردند.

او افزود که در پی هجوم این معترضان، از دفتر خود خارج شده و در حال حاضر در محلی بیرون از دفتر خود به سر می برد.

والی سرپل تایید کرد که در اثر این تظاهرات یک نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شده اند.

سخی کارگر نوراوغلی، سخنگوی وزارت صحت (بهداشت) به بی بی سی گفت که جسد یک فرد کشته شده و ۹ نفر زخمی به بیمارستان سرپل منتقل شده است.

آقای نوراوغلی افزود که یکی از افراد زخمی به اثر گلوله زخمی شده و بقیه در اثر آتش سوزی دچار سوختگی شده اند.

برخی از معترضان به بی‌بی‌سی گفته‌اند که آنها به دلیل عدم رسیدگی به پرونده تجاوز جنسی که در آن یکی از محافظان والی سرپل متهم است، اقدام به تظاهرات کرده اند.

آقای رحمتی این ادعا را رد کرد و گفت که این پرونده در دادگاه سرپل در دست بررسی است و فرد متهم هم در زندان است.

او تاکید کرد که سازمان دهندگان تظاهرات، این موضوع را "بهانه‌ای" برای اقدامات "غیرقانونی" خود قرار داده اند.

آقای رحمتی در گفتگوی خود با بی بی سی گفت که تظاهرات همچنان ادامه دارد و ظاهرا معترضان با برپایی خیمه/ چادر در مقابل دفتر او، تصمیم به ادامه اقدامات اعتراضی خود دارند.



:: برچسب‌ها: کنسرت , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا استان تهران از خیابان های اطراف دانشگاه تهران، خودروهای صلواتی شامل تاكسی و ون، در جای جای خیابان هایی كه فاصله زیادتری با دانشگاه دارند، مستقر شده و جمعیت مشتاق را به سمت دانشگاه تهران می برند .

این تاكسی ها و ون ها با نصب پلاكاردهایی به مشتاقان یادآور می شوند كه می توانند با آنها مسیر دانشگاه را زودتر طی كرده و به نماز برسند.

تمام خیابان های منتهی به دانشگاه تهران از حضور خودروهای شخصی بند آمده و تردد غیر ممكن شده است و همه مشتاقان نماز جمعه هرجا كمی راه می یابند، خودرو خود را پارك كرده به سمت دانشگاه می دوند.

دور تا دور خیابان های استاد نجات الهی، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان جمهوری و خیابان های دیگر مملو از اتوبوس های شركت واحد است تا مشتاقان نماز جمعه را بعد از پایان نماز جابجا كنند.

نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام خیابان های اطراف حضور پررنگی دارند و بی وقفه كار هدایت ترافیك را برعهده دارند تا مردم زیاد در ترافیك ناشی از ازدحام مشتاقان نماز نمانند.

نیروهای آتش نشان نیز در جای جای خیابان ها مستقر هستند كه اگر خدای ناكرده كسی دچار حادثه ای شد در اسرع وقت به كمك وی شتابند.

تهرام/9977/ /1556/1647



:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

'ابوالفضل باقرنیا' صبح جمعه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: همچنین محور چمن بید به شهرستانهای گرمه و جاجرم نیز به علت بارش برف و كولاك برای حفظ جان رانندگان و مسافران تا اطلاع ثانونی بسته است.

وی اضافه كرد: تردد در محور بجنورد - مشهد و همچنین محورد بجنورد- اسفراین تنها با زنجیر چرخ امكانپذیر است.

وی بار دیگر از رانندگان و مسافران خواست به علت بارش شدید برف و كولاك و لغزندگی محورهای استان خراسان شمالی از سفرهای غیر ضروری خودداری كنند.

وی اضافه كرد: در حال حاضر تمام راهداران و نیروهای زمستانی پلیس راه در محورهای استان حضور دارند و در حال بازگشایی راههای اصلی استان هستند.

بارش برف از عصر روز گذشته در استان خراسان شمالی شروع شده و براساس پیش بینی اداره كل هواشناسی استان تا عصر امروز نیز ادامه خواهد داشت.ك3

2712/330



:: برچسب‌ها: پاریس , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا،مرضیه وحید دستجردی قرار است پس از بازدید از این مركز در آیین پایانی پنجمین همایش كشوری یادگیری الكترونیك در آموزش علوم پزشكی در دانشگاه علوم بین المللی و تكنولوژی پیشرفته محیطی ماهان كرمان (هایتك) سخنرانی كند.

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشكی به منظور افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی به استان كرمان سفر كرده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی كرمان در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: وزیر بهداشت در راستای صدور مجوز دانشكده فناوری های نوین از محل استقرار این دانشكده بازدید كرد.

'رستم سیف الدینی' افزود: با راه اندازی این دانشكده نخستین پژوهشكده دانشگاه علوم پزشكی كرمان راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان كرد: در صورت صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت هفت رشته پژوهشی شامل ژنتیك، اعصاب شناسی، علوم باروری، عصبی دارویی، نورو ساینیز و اعتیاد، فیزیولوژی عصبی و علوم رفتاری در دو مقطع تحصیلات تكمیلی كارشناسی ارشد و دكترا دانشجو پذیرش می كند.

به گزارش ایرنا، ك/2

7438/8154/330



:: برچسب‌ها: مرخصی , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril


:: برچسب‌ها: فرمت مربع , سیاه , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

13 بهمن 1357

امام خمینی(ره) در مدرسه علوی تهران ودر جمع كاركنان و نویسندگان روزنامه اطلاعات به تبیین وظیفه خطیر مطبوعات و اهل قلم پرداختند، ایشان تصریح كردند: اهل قلم وظیفه خطیری دارند و باید هوشیار و مراقب باشند چرا كه یك كلمه به صورت مكتوب گاه می تواند زیانبخش باشد .

13 بهمن 1357

قرارداد خرید 10 میلیارد دلاری اسلحه از آمریكا لغو شد.

13 بهمن 1357

به موجب یادداشت تفاهمی كه بین 'اریك فن ماربد' نماینده وزارت دفاع آمریكا و ارتشبد 'طوفانیان' امضا شد، ایران از دریافت 16 فروند هواپیمای اف 16، بیست فروند هواپیمای اف 4 ، هفت فروند آواكس، تعداد زیادی موشك و چندین دستگاه رادار كه قبلاً سفارش داده بود، صرف نظر كرد.

13 بهمن 1357

رژیم صهیونیستی از بازگشت امام‌خمینی(ره) به ایران ابراز نگرانی كرد.

13 بهمن 1356

همزمان با ورود 'محمدرضاپهلوی' به دهلی نو عده‌ای از دانشجویان ایرانی مقیم هند در حالی كه نقاب بر چهره داشتند، با برگزاری تظاهرات اعتراض ‌آمیز علیه وی، با پلیس هند درگیر شدند.

13 بهمن 1347

سیل و بارندگی، 500 خانه را در نیشابور تخریب كرد.

13 بهمن 1341

'جان اف‌كندی' رئیس جمهوری آمریكا آنچه را كه ' پیروزی رفراندوم ششم بهمن و انقلاب سفید 'می خواند را به 'محمدرضاپهلوی' تبریك گفت. این همه پرسی فرمایشی با فرمان امام خمینی(ره) از سوی مردم تحریم شده بود.

13 بهمن 1300

تمامی ادارات دولتی تبریز به تصرف قوای ژاندارمری در آمد و 'مخبرالسطنه' والی این شهر به دستور فرمانده ژاندارمری دستگیر شد.

13 بهمن 1298

شهید ' مرتضی مطهری' استاد و مبارزه بزرگ معاصر دیده به جهان گشود.

13 بهمن 1289

مجلس شورای ملی قرارداد استخدام مستشاران آمریكائی را برای وزارت مالیه تصویب كرد.

اطلاع**2002**1717



:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'سیدصادق رضایی' چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در گرگان تصریح كرد: البته روابط ما با كشورهای دیگر، دو سویه است و همان طور كه ما در رقابت های آنان شركت می كنیم، آنان نیز در جشنواره های ما شركت می كنند.

وی ادامه داد: ارتباط ما با آن سوی مرزها، شركت در مسابقات، جشنواره ها، هفته های دوستی و نمایشگاه های بین المللی است.

به گفته وی، با وجود این كه كانون، زیرمجموعه ای از آموزش و پرورش است اما از نظر مالی و در دیگر زمینه ها مستقل می باشد.

عضو هیئت مدیره كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كشور در ادامه گفت: استان گلستان در زمینه فعالیت های كانون، جزو 10 استان برتر كشور بوده و در جشنواره های بین المللی مقام های خوبی را كسب كرده است.

رضایی افزود: مسئولان این استان بخوبی توانسته اند 50 درصد فضای كانون ها را به كودكان و نوجوانان اختصاص دهند و این بسیار ارزشمند و مهم است.

/508/7467/602



:: برچسب‌ها: خانه , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril
بازار ارز

برخی رسانه های ایران گزارش کرده اند که روز گذشته پلیس تعدادی از دلالان ارز فعال در خیابان فردوسی تهران را دستگیر کرده است

صادق آملی لاریجانی، رئیس دستگاه قضایی ایران گفت که قوه قضاییه از "صدور مجازات اعدام" برای "اخلالگران" بازار ارز دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای لاریجانی چهارشنبه ۱۲ بهمن (اول فوریه) با تاکید بر "شدت و قاطعیت" قوه قضاییه در برخورد با "اخلالگران اقتصادی که به دستگاه قضایی معرفی شوند"، این برخورد را در حد مبارزه با "قاچاقچیان، اشرار و مجرمان مواد مخدر" توصیف کرد.

در پی افزایش شدید قیمت ارزهای خارجی و سکه طلا در هفته های گذشته، تعدادی از مسئولان عالی رتبه حکومتی ایران این اخلال را اقدامی برنامه ریزی شده از سوی دشمنان حکومت دانسته اند.

رئیس قوه قضاییه نیز در اظهارات امروز خود دلیل "بخشی از" مشکلات ایجاد شده در بازار ارز و سکه را "توطئه و اخلالگری گروه‌های وابسته به دشمنان نظام" دانسته و افزوده است که این گروه ها "با ایجاد سایت‌های مختلف در مورد سکه و ارز نرخ‌سازی ‌کرده اند تا بازار را ملتهب کنند".

هفته پیش محمود احمدی نژاد عده‌ای از چهره‌های سیاسی و خبرگزاری‌های داخلی ایران که "وابسته به برخی نهادها" هستند را عامل آشفتگی در بازار ارز و طلا در ایران معرفی کرده بود.

پیش از آن، احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس ایران هشدار داده بود که وضعیت موجود در بازار ارز و طلا می تواند به "ورشکستگی" اقتصادی بینجامد و با انتقاد تند از عملکرد دولت، خواهان برخورد قوه قضاییه و مجلس با دولت آقای احمدی نژاد شده بود.

"رئیس قوه قضاییه دلیل 'بخشی از' مشکلات ایجاد شده در بازار ارز و سکه را 'توطئه و اخلالگری گروه‌های وابسته به دشمنان نظام' دانسته است "

او گفته بود که قصد دارد در مورد عزل مسئولان "بی لیاقت" اقتصادی یا "تعیین تکلیف کل دولت" با هیأت رئیسه مجلس گفت و گو کند.

غلامرضا مصباحی مقدم، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز گفته بود که "حیثیت اقتصادی دولت بر باد رفته" و شخص رئیس جمهور مسئول این وضعیت است.

فرمانده پلیس: کار رسانه های خارجی است

در واکنشی جداگانه، امروز سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده پلیس ایران با ذکر اینکه "رسانه‌های خارجی در آستانه انتخابات بر ایجاد ناامنی اقتصادی تمرکز دارند" اظهار داشت که این رسانه‌ها "با تمرکز بر روی ارز و سکه به دنبال ترویج آثار تحریم هستند".

آقای احمدی‌مقدم گفت که رسانه‌های خارجی به دنبال آن هستند که آرام آرام به مردم تلقین کنند که "نان هم در بازار وجود ندارد" و افزود: "آنان مردم را به ذخیره‌سازی و مغازه‌داران را به احتکار دعوت می‌کنند."

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات پیشتر گفته بود که اقداماتی از سوی این وزارتخانه برای "شناسایی پشت صحنه های آشفتگی بازار طلا و ارز" انجام شده که نتایج آن "در زمان مناسب اعلام خواهد شد".

در همین حال برخی رسانه های ایران گزارش کرده اند که روز گذشته پلیس تعدادی از دلالان ارز فعال در خیابان فردوسی تهران را دستگیر کرده است.

"فرمانده پلیس ایران با ذکر اینکه 'رسانه‌های خارجی در آستانه انتخابات بر ایجاد ناامنی اقتصادی تمرکز دارند' گفت که این رسانه‌ها با تمرکز بر روی ارز و سکه به دنبال 'ترویج آثار تحریم' هستند"

سایت الف، متعلق به احمد توکلی (نماینده اصولگرای منتقد دولت در مجلس ایران) امروز مقاله ای را چاپ کرد که در آن با اشاره با این اقدام سئوال شده است: "آیا با استفاده از پلیس می‌توان نرخ ارز را مهار کرد یا بازار آزاد ارز را از بین برد؟"

امیر سیاح، نویسنده این مقاله افزوده: "این از بدیهیات است که وقتی تقاضا و عرضه وجود دارد، ناامن کردن محیط معامله، صرفاً هزینه مبادله را افزایش می‌دهد و منجر به افزایش حاشیه سود فروشنده و نهایتاً افزایش نرخ خواهد شد."

برخورد با فروشندگان ارز در حالی صورت می گیرد که بانک مرکزی ایران اعلام کرده بود که از روز شنبه "برنامه ارز تک نرخی" را به اجرا گذاشته است.

بانک مرکزی با اشاره به اینکه نرخ فروش ارز در صرافی ها بین ۳ تا ۵ در صد بالاتر از نرخ رسمی بانک مرکزی است، هشدار داده بود که "متخلفان مجازات خواهند شد".



:: برچسب‌ها: جشنواره , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل

برخی تحلیلگران می گویند رای بالای آقای نتانیاهو می تواند منجر به درخواست برای برپایی انتخابات پیش از موعد توسط او شود

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بار دیگر به عنوان رهبر حزب راستگرای لیکود انتخاب شده است.

شمارش ۸۵ درصد آرای ریخته شده به صندوق های اخذ رای نشان می دهد که آقای نتانیاهو توانسته ۷۵ درصد آرای اعضای حزب لیکود را به دست بیاورد.

نخست وزیر اسرائیل در سخنانی در تل آویو پس از انجام رای گیری گفت: "می خواهم از اعتماد و حمایت مجدد شما تشکر کنم."

تنها رقیب آقای نتانیاهو در این انتخابات، موشه فیگلین، ملی گرای افراطی بود که ۲۴ درصد آرا را به دست آورد.

آقای فیگلین از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرده است.

او به سایت روزنامه یدیعوت آخرونوت گفت: "طبق نتایج منتشر شده، ما کار غیر ممکنی را انجام دادیم، بیش از یک چهارم اعضای حزب به من و یک کشور یهودی رای دادند."

برخی تحلیلگران می گویند رای بالای آقای نتانیاهو می تواند منجر به درخواست برای برپایی انتخابات پیش از موعد توسط او شود.

طبق برنامه، قرار است انتخابات اسرائیل در اواخر سال ۲۰۱۳ برگزار شود.

حزب لیکود ۱۲۵ هزار عضو دارد.

حزب مخالف کادیما به رهبری زیپی لیونی نیز قرار است اواخر مارس، انتخابات مشابهی را برای تعیین رهبر حزب برگزار کند.

حزب کادیما در سال ۲۰۰۵ توسط آریل شارون، نخست وزیر وقت که از حزب لیکود جدا شده بود، پایه گذاری شد.

موضوعی که باعث بروز شکاف در حزب لیکود شد، طرح آریل شارون برای عقب نشینی نیروهای ارتش و شهرک نشینان در ابتدا از نوار غزه و سپس از برخی نواحی کرانه غربی بود.



:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , جغرافیایی برچسب , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()