نوشته شده توسط : zwembril

' بهرام بیات' روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی در كاشان اظهار داشت: بهترین راهكار در مبارزه با مواد مخدر، داشتن برنامه ی راهبردی و طولانی مدتی است تا از كودكی، فرزندان را در مقابل این پدیده شوم بیمه كند.

وی افزود: حوزه تقاضای مواد مخدر، بسیار گسترده است به صورتی كه قاچاقچیان ، مشتریان خود را از مهدهای كودك تا دبیرستانها تهدید می كند.

وی تاكید كرد: مقابله با این توطئه استكبار جهانی نیازمند برنامه ریزی كارشناسی و سرمایه گذاری منظم و منسجم است.

جانشین سابق معاون اجتماعی نیروی انتظامی، محورهای اصلی پیشگیری از مواد مخدر، ارتقاء سطح آگاهی مردم به آثار تخریبی و دردناك اعتیاد و همچنین كمك به معتادانی كه نیاز به درمان و سم زدایی دارند، برشمرد.

سرهنگ بیات اظهار داشت: مساله مهمتر در پیشگیری از اعتیاد، از بین بردن تقاضا در جامعه است كه سرمایه گذاری در این حوزه از پدید آمدن میلیون ها معتاد در آینده جلوگیری می كند.

وی با اشاره به اینكه جوانان و نوجوانان بسیاری،از دبیرستان گرفته تا پادگان و دانشگاه در معرض خطر اعتیادند، افزود:برای این افراد، بیان اطلاعات تخصصی در زمینه مضرات مواد مخدر، مفید است.

بیات تاكیدكرد:سرمایه گذاری اصولی و پایدار درحوزه پیشگیری از سنین كودكی ،بیشترین تاثیر را دارد و نسل جوان را در مقابل این هجمه سخت حفظ خواهد كرد.

وی با اشاره به اینكه نباید تمام توان كارشناسان و مسوولان بر حوزه نهایی پیشگیری و برخورد با معتادان حرفه ای صرف شود،گفت: برای مقابله ریشه ای با اعتیاد به جای صرف هزینه ی بسیار در بخش عرضه، باید از ایجاد تقاضا ممانعت كرد.

همایش ملی اعتیاد با حضور جمعی از مسوولان، كارشناسان و دانشجویان در تالار'آزادی' دانشگاه كاشان در حال برگزاری است.

1724/7431



:: برچسب‌ها: آلمان , موسیقی , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری رویترز، كارلی لوید هافبك تیم آمریكا گفت بیشتر از طلا چیزی نمی خواهیم و هرچه در توانمان باشد برای ایستادن بر سكوی اول و انداختن مدال طلا به دور گردن انجام می دهیم.

تیم فوتبال زنان ژاپن در مرحله نهایی جام جهانی زنان در فرانكفورت، تیم آمریكا را در ضربات پنالتی شكست داد و قهرمان جام شد.

هیثر او ریلی كه طلای المپیك 2004 و 2008 را در اختیار دارد، ماموریت تیم فوتبال آمریكا را تكرار كرد.

وی گفت هر چیزی كمتر از طلا موجب نومیدی ماست. این استانداردی است كه برای تیم ملی زنان تعیین شده و فكر می كنیم بازی با این استانداردها یك مزیت است.

هرچند برای لورن چنی شكست در جام جهانی دردناك بود، اما وقتی تیم آمریكا برای انجام یك دیدار دوستانه با تیم ژاپن كه به چراغ روشنی بخشی برای این كشور ویران شده در اثر زلزله و سونامی تبدیل شده بود، جنبه مثبت این نتیجه را مشاهده كرد.

مهاجم 24 سالم تیم زنان آمریكا افزود رفتن به ژاپن و مشاهده این تراژدی ترسناك و دیدن دختران جوانی كه برای تماشای تمرینات تیم ما آمده بودند، روحیه ما را تقویت كرد.

وی افزود باخت به ژاپن در جام جهانی ویرانگر بود، اما قهرمانی تیم ژاپن امید زیادی را به این كشور كه آن زمان به آن نیاز داشت، داد.

لوید سبك بازی ژاپن را تحسین كرد و گفت: هیچ فوق ستاره ای در این تیم نیست. آنها ساده بازی می كنند؛ هیچ كار فوق العاده ای انجام نمی دهند ولی آمادگی دارند و تیم بزرگی هستند.

الكس مورگان مهاجم تیم آمریكا از اشتیاق تیم خود برای بازی دوباره مقابل ژاپن در المپیك سخن گفت.

وی افزود : امیدواریم دوباره با ژاپن روبرو شویم مرحله نیمه نهایی یا نهایی. آنها قهرمان جام جهانی هستند.

**1584**1553



:: برچسب‌ها: عروسی , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بازرسی كل كشور، این بخشنامه مغایر با بخشنامه‌های بانك مركزی بود و در سراسر كشور اجرا می‌شد.

با لغو و ابطال این بخشنامه، ضمن كاهش یك درصد نرخ سود تسهیلات اعطایی، مابه‌التفاوت سودهای دریافتی به حساب مشتریان واریز گردید.

بر اساس این گزارش، پیگیری این موضوع نخستین بار به وسیله اداره كل بازرسی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

اجتمام **9171**1580



:: برچسب‌ها: سقوط , بارسلونا , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'مودست كالروف ' افزود: آنچه كه توسط غرب از ایران در افكار عمومی روسیه ترسیم شده ، بطور كامل نادرست است.

وی با بیان اینكه افكار عمومی در ایران و روسیه هنوز بطور كامل همدیگر را درك نكرده اند، تصریح كرد: مردم دو كشور نیازمند شناخت متقابل هستند تا بتوانند به نیازهای مشترك پاسخ دهند.

كالروف در پاسخ به اینكه آیا با روی كار آمدن 'ولادمیر پوتین'درروسیه، سیاست های این كشوردر قبال ایران تغییر خواهد كرد، گفت: منازعات داخلی بین گروه های سیاسی در گذشته برعملكرد و مواضع دستگاه دیپلماسی مسكو تاثیر گذاشته است اما رییس جمهوری جدید تلاش دارد تا با جمهوری اسلامی ایران رابطه ای راهبردی داشته باشد.

وی تاكید كرد: به نظر من روابط ایران و روسیه در دوره پوتین در مسیراتحاد عقلانی حركت خواهد كرد.

مشاور رسانه ای دولت جدید پوتین، درخصوص لغو قرار داد تحویل موشك های S300 از طرف دولت روسیه، افزود: تحویل ندادن این نوع موشك به ایران بطور مستقیم از سوی رییس جمهوری وقت تصمیم گیری شد كه می توان این تصمیم را انعكاسی از رویكرد سیاسی و غیر عقلانی مدودف در سیاست خارجی دانست.

'كالروف ' در ادامه به بیانیه اخیر پوتین در زمینه خلع سلاح هسته ای در خاورمیانه اشاره كرد و گفت: تاكید رییس جمهوری جدید روسیه به خلع سلاح اتمی ، متوجه دارندگان سلاح هسته ای است از جمله اسراییل ( رژیم صهیونیستی ) نه كشورهایی مانند ایران كه برنامه هسته ای خود را بدون نیاز به سلاح اتمی دنبال می كنند.

مشاور رسانه ای دولت جدید روسیه در خصوص موضع مسكو در قبال سوریه ، تاكید كرد:غربی ها درصدد ایجاد جنگ داخلی در سوریه هستند و تلاش دارند دولت 'بشار اسد' را ساقط كنند اما مسكو بر اساس منافع راهبردی خود در منطقه از دولت دمشق دفاع می كند.

' ‌استانیسلاو تاراسف' مدیرفنی خبرگزاری رگنوم و 'آلكسی آنا تولیوویچ مارتینف' رییس دانشگاه كشورهای نوبنیاد روسیه، نیز مشاور رسانه ای دولت جدید این كشور را در بازدید از روزنامه ایران همراهی می كردند.

اجتمام 1313**



:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril
رایان گیگز هافبک 38 ساله منچستریونایتد

گوش چپ ولزی یونایتد که در تمام 20 دوره لیگ برتر حضور داشته، 12 قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد

رایان گیگز، هافبک 38 منچستریونایتدجایزه بهترین بازیکن تاریخ 20 ساله لیگ برتر را برد.

این بازیکن ولزی از زمان تأسیس لیگ برتر انگلستان در سال 1992 در تمامی دوره‌ها با پیراهن منچستریونایتد حضور داشته است.

گیگز برای کسب این جایزه با هم تیمی 37 ساله‌اش، پل اسکولز، تیری آنری (بهترین گلزن تاریخ آرسنال) و دنیس برگ کمپ (مهاجم آرسنال) رقابت داشت.

گیگز که در سال‌های 1999 و 2008 قهرمان اروپا شده، در 20 فصل حضور در لیگ برتر هم 12 بار عنوان قهرمانی را بدست آورده و 4 بار هم قهرمان جام حذفی شده است.

به این ترتیب او پرافتخارترین فوتبالیست بریتانیایی در رده باشگاهیست.

او همچنین تنها بازیکنی است که در همه ادوار لیگ برتر گل زده است.

گیگز بعد از دریافت جایزه گفت: "من از تک‌تک این 20 فصل لذت برده‌ام. به همین خاطر هم همچنان مشغول بازی هستم. حالا بیشتر از هر زمان دیگری از بازی کردن لذت می‌برم و می‌خواهم تا جایی این لذت بردن ادامه دارد به بازی ادامه دهم."

فرگوسن، انتخابی کم دردسر

سر الکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد هم به‌عنوان بهترین مربی تاریخ 20 ساله لیگ برتر انتخاب شد.

فرگوسن که 25 سال پیش هدایت شیاطین سرخ را بدست گرفت، در تمامی دوره‌های لیگ برتر سرمربی این تیم بوده و یونایتد را به 12 عنوان قهرمانی لیگ رسانده است.

به این ترتیب انتخاب او به‌عنوان برترین مربی تاریخ لیگ برتر چندان سخت نبود.

رایان گیگز که از نوجوانی و در تمام دوران فعالیت حرفه‌ایش زیر دست فرگوسن کار کرده است در مورد او می‌گوید: "من او را از زمانی که 13 ساله بودم می شناسم. او اسم من و والدینم را می‌دانست. مسائل کوچکی مثل این مرا تحت تأثیر قرار داد. همین خصوصیات فردیست که او را از بقیه متمایز می‌کند. او بیشترین تأثیر را در کار من داشته‌است."

در این مراسم جایزه بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر هم به آلن شیرر رسید.

شیرر که با پیراهن بلکبرن و نیوکاسل در لیگ برتر بازی کرده، با 260 گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر گل زده‌است.

دیوید جیمز، دروازه‌بان سابق لیورپول، پورتسموث و منچسترسیتی، که با 41 سال سن همچنان برای بریستول سیتی بازی می‌کند هم به‌خاطر بسته نگه داشتن دروازه‌اش در 173 بازی جایزه ویژه دروازه‌بانی را دریافت کرد.

همچنین تیم تاریخ لیگ برتر به این ترتیب انتخاب شد:

دروازه‌بان: پیتر اشمایکل

مدافعان: گری نویل، تونی آدامز، ریو فردیناند و اشلی کول

هافبک‌ها: پل اسکولز، روی کین، رایان گیگز و کریستیانو رونالدو

مهاجمان: تیری آنری و آلن شیرر



:: برچسب‌ها: دختر , نیکون , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ' ابراهیم درویشی' در جمع خبرنگاران، افزود: با فعالیت صرافی های مجاز نرخ ارز كاهش مناسبی یافته است.

وی در خصوص نحوه ارایه مجوز به صرافی ها گفت: برخی از صرافی ها توسط اتحادیه طلا و جواهر و تعدادی نیز توسط بانك مركزی مجوز دریافت كرده اند.

وی ادامه داد: تعدادی از صرافی ها نیز مخفیانه فعالیت می كنند كه ماموران بانك مركزی به صورت غیر مشهود به آنها مراجعه و پس از شناسایی از طریق مراجع ذیصلاح اقدامات لازم انجام می شود.

معاون نظارتی بانك مركزی تصریح كرد: این بانك نیاز ضروری ارزی افراد را تامین می كند اما اگر افراد باز هم نیاز به ارز مازاد داشته باشند می توانند به صرافی های مجاز مراجعه كنند.

درویشی گفت: قرار نیست نیاز ارزی سفر های گردشی و تفریحی به خارج از كشور توسط بانك مركزی تامین شود.

** غیر از بانك تات در حال حاضر ادغام دیگری نداریم

معاون نظارتی بانك مركزی در خصوص ادغام بانك تات با دو موسسه مالی و اعتباری گفت: مراحل ادغام در حال انجام است و پس از انجام آن اطلاعات در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

وی تصریح كرد: غیر از بانك تات در حال حاضر ادغام دیگری در دستور كار نیست اما اگر بانك ها

تخلفی داشته باشند با آنها برخورد می شود.

معاون نظارتی بانك مركزی در خصوص وضعیت تخلف در سیستم بانكی اظهار داشت: نمی توان گفت كه قطعا در بانك ها تخلف وجود ندارد و در بهترین نقاط جهان نیز بانكداری دارای مقتضیات خاص است.

این مقام مسوول در بانك مركزی، افزایش نیافتن شعب تا زمان ارتقا كنترل های داخلی و بازرسی 80 نفر در بانك ها را از برنامه های سال جاری بانك مركزی برای افزایش نظارت ها عنوان كرد.

اقتصام** 9141**1319



:: برچسب‌ها: نور , کالیفرنیا , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

'علی اصغر عمیدیان' در مراسم بهره برداری از 120 پروژه مخابراتی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: سهم خراسان جنوبی از این تعداد، 45 دفتر است.

وی گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه نیز در شش هزار روستای دیگر در سطح كشور این دفاتر آی.سی.تی روستایی فعال خواهند شد.

او ادامه داد: در قانون برنامه پنجم توسعه، دولت موظف به ایجاد شبكه ملی اطلاعات(اینترنت ملی) است لذا از هم اكنون در حال انجام مراحل مقدماتی آن هستیم.

معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات افزود: 'طرح جامع علمی كشور، طرح جامع خدمات بانكی و طرح ملی مدارس كشور' در همین راستا صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به هجوم هكرها در سامانه نرم افزاری برخی دستگاهها گفت: این بدان خاطر است كه در گذشته توجه خاصی به نرم افزارها و سخت افزارها نشده اما امیدواریم با راه اندازی 'اینترت ملی' هرچه زودتر این مشكل برطرف شود.

'قهرمان رشید' استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: هر چند شركت مخابرات به مدد نیروهای متخصص و سرمایه گذاریهای كلان در توسعه زیرساختها اقدامات خوبی انجام داده اما هنوز شهروندان در این استان در انتظار راه اندازی دیتاسنتر مركزی بسر می برند.

666/110



:: برچسب‌ها: نیکون , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril


:: برچسب‌ها: عروسی , بچه ها , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تایید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اساسنامه شركت ارتباطات زیرساخت را اصلاح كرد.

براساس این مصوبه، شبكه مادر مخابراتی از مجموعه سامانه های ( سیستم های ) شبكه زیر ساخت راه دور ( شبكه بین استانی ،‌بین مراكز استانها ،‌شهر‌ها و مناطق خاص ) و بین المللی مخابرات كشور از جمله شبكه ریز موج (مایكروویو) ، شبكه اصلی تارنوری( فیبر نوری) بین استانی و مناطق خاص، شبكه بین آنها و ایستگاه های زمینی ماهواره ای مخابراتی مرتبط با زیر ساخت، مراكز سودهی (سوئیچینگ) راه دور بین استانی و بین المللی (مداری و بسته ای) تشكیل شده كه تامین ظرفیت‌های انتقال و راهیابی جریان (ترافیك) صوت، تصویر و داده مورد نیاز كشور ( عملگرها (اپراتورها)، متقاضیان دولتی و غیردولتی، ‌اشخاص حقیقی و حقوقی و نظایر آن) در محدوده بین استانی و مناطق خاص را برعهده دارد.

همچنین؛ فهرست این مراكز به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویب مجمع عمومی تعیین می شود.

بر اساس این مصوبه، شركت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبكه مادر مخابراتی در كشور و كارگزار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور اعمال حاكمیت، وظیفه اجرایی سودهی (سوئیچینگ) و ارتباطات عملگرهای (اپراتورهای) مخابراتی را در نقاط حضور و شبكه های مربوط به عهده داشته و بر این اساس، باید از نیروهای متخصص، ابزار‌ها و امكانات فنی مناسب برخوردار شود.

همچنین؛ براساس اصلاح ماده 10 آئین نامه مذكور؛ وزیران تعاون، كار و رفاه اجتماعی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تركیب اعضای مجمع عمومی اضافه می شوند.

اقتصام** 1070**1561



:: برچسب‌ها: آبی , ماکرو , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril
جواهیر سوکای زننده گل اول سپاهان

سپاهان با برد 2-1 مقابل الاهلی عربستان به‌عنوان تیم اول گروه 3 به دور بعد رفت

در روز آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امروز (سه‌شنبه ۱۵ مه) سپاهان با برد ۲-۱ مقابل الاهلی عربستان به‌عنوان تیم اول گروه ۳ به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافت.

سپاهان امروز در حالی در فولادشهر اصفهان میزبان الاهلی بودکه هر دو تیم با ۱۰ امتیاز از ۵ بازی قبلی صعودشان را از این گروه قطعی کرده بودند و بازی امروز تنها از نظر تعیین سرگروه برای دو تیم مهم بود.

زردپپوشان با گل دقیقه ۱۹ جواهیر سوکای، بازیکن آلبانیایی‌اش از حریف عربستانی پیش افتادند، اما حریف عربستانی در دقیقه ۶۳ کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۸۶ محسن بنگر، مدافع ۳۲ ساله سپاهان، با یک ضربه سر بار دیگر سپاهان را جلو انداخت.

در دقایق پایانی بازی محرم نویدکیا می‌توانست گل سوم میزبان را هم بزند، ولی تعلل کاپیتان سپاهان باعث از دست رفتن این فرصت شد و بازی با همان نتیجه ۲-۱ به‌سود سپاهان تمام شد.

قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر ایران با این یپروزی ۱۳ امتیازی شد و به‌عنوان تیم اول گروه به یک‌هشتم نهایی رسید.

سپاهان در این مرحله با تیم دوم گروه ۱، که یکی از دو تیم الریان قطر و استقلال خواهد بود، روبرو می‌شود.

الاهلی عربستان هم با تیم اول گروه ۱، یعنی الجزیره امارات، بازی خواهد کرد.

در گروه ۴ پرسپولیس که در زمین الشباب امارات مقابل این تیم قرار گرفته بود، میزبان خود را ۳-۱ شکست داد و از صعود به یک‌هشتم نهایی مطمئن شد.

پرسپولیس که در دور رفت در تهران ۶ گل به حریف اماراتی زده بود، در بازی امروز در دقیقه ۸ روی ضربه ایستگاهی محمد عیسی گل خورد.

اما پیش از پایان نیمه اول ایمون زاید، بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان، روی ارسال علی کریمی با ضربه سر بازی را مساوی کرد.

پرسپولیس در نیمه دوم تسلط بیشتری روی بازی داشت.

در دقیقه ۵۳ مهرداد پولادی روی یک ضربه ایستگاهی پرسپولیس را ۲-۱ جلو انداخت و در آخرین دقیقه وقت قانونی حسین بادامکی، که در نیمه دوم به بازی آمده بود، بعد از دریبل دو مدافع حریف گل سوم پرسپولیس را زد.

قرمزپوشان تهرانی با این برد ۳-۱ در پایان بازی‌های مرحله گروهی ۱۱ امتیازی شدند و صعودشان به یک‌هشتم نهایی قطعی شد.

در دیگر بازی این گروه الهلال میزبان الغرافه قطر خواهد بود.

اگر الهلال بتواند الغرافه را شکست دهد ۱۲ امتیازی می‌شود و به‌عنوان سرگروه به‌دور بعد می‌رود.

در این صورت پرسپولیس مجبور خواهد شد تک بازی مرحله یک‌هشتم نهایی را در زمین الاتحاد عربستان (تیم اول گروه ۲) برگزار کند.

اما در صورتی که الهلال نتواند الغرافه را شکست دهد، پرسپولیس سرگروه خواهد شد و با تیم دوم گروه ۲، یعنی یکی از دو تیم بنی یاس امرات و پاختاکور ازبکستان، روبرو خواهد شد.

آخرین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان، استقلال، فردا (چهارشنبه ۱۶ مه) با نسف قارشی ازبکستان بازی می‌کند و برای صعود حتمی به مرحله یک‌هشتم نهایی به یک مساوی نیاز دارد.



:: برچسب‌ها: حیوانات , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()