نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقه ها كه در شهر هانگژو چین برگزار شد، تیم ملی ژاپن كه با تركیب جوانی در این پیكارها شركت كرده بود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم میزبان شد تا با كسب دو امتیاز در مكان چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدار، تیم ملی فوتسال ایران كه با تركیبی كامل در این مسابقه ها شركت كرده بود، با نتیجه چهار بر دو مغلوب رومانی شد تا نتواند به عنوان قهرمانی دست یابد.

جدول رده بندی

1- رومانی 7 امتیاز

2- ایران 4 امتیاز

3- چین 3 امتیاز

4- ژاپن 2 امتیاز

تیم ملی فوتسال ایران سال گذشته بعد از شكست برابربرزیل (قهرمان جهان) و توقف مقابل تیم های رومانی و ژاپن به مقام سوم این رقابت ها قناعت كرده بود.

9122**1553



:: برچسب‌ها: رقص , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'میشل روكار' یكشنبه شب با حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری شبكه دو سیما در خصوص بازگشت سوسیالیست ها به كاخ الیزه و تاثیرات آن بر سیاست داخلی و خارجی فرانسه، اظهار داشت: نگرانی فرانسویان نسبت به آینده بود، چرا كه در وضعیت بحران اقتصادی بسر می‌بریم.

** فرانسه كشوری صلح دوست است

وی با بیان اینكه سیاست های ساركوزی باعث افزایش بیكاری شده بود و دولت توانایی و كارایی لازم را نداشت ، افزود: فرانسوا اولاند رئیس جمهوری جدید فرانسه دولتی را تشكیل خواهد داد كه كارایی زیادی در رفع بیكاری داشته باشد.

روكار ادامه داد: اما در سیاست خارجی شاهد تغییرات خاصی نخواهیم بود. فرانسه یك كشور صلح دوست و به دنبال مستحكم كردن پایه‌های اتحادیه اروپا است.

وی همچنین با اشاره به همپیمانی فرانسه در خصوص حمله به افغانستان، گفت: ما 70 سال است كه متحد آمریكا هستیم. منطقی بود كه در موضوع افغانستان با آنها همراهی كنیم، اما اولاند اعلام كرده است كه فرانسه در سال 2012 نیروهای خود را از افغانستان خارج می كند.

روكار در خصوص هدف حمله به افغانستان، تصریح كرد: البته قرار شد اشغال افغانستان منجر به یك حكومت دمكراسی شود، اما نتیجه ای كه دنبالش بودیم محقق نشد. مردم فرانسه به دولتشان رای داده اند كه پولشان بدون دلیل خرج نشود ما به دنبال صلح در تمام منطقه هستیم.

نخست وزیر اسبق فرانسه درباره این كه ساركوزی پیرو سیاست های آمریكا بوده است، تصریح كرد: ما پیرو آمریكا نبوده ایم، در زمان لشكر كشی به عراق، فرانسه به شدت مخالف بود.

وی گفت: وضعیت تغییر پیدا كرده است و شاهد جهان جدید هستیم، دیگر كشورها در حال جنگ برای اثبات خود نیستند و هیچ كشوری نمی تواند با توسل به زور بر دیگران تسلط داشته باشد.

** كنفرانس بغداد فرصت خوبی است

روكار گفت: دولت ایران از من دعوت كرد و من پذیرفتم كه بیایم، اما حامل پیامی از سوی اولاند نیستم.

وی در خصوص نشست بغداد نیز اظهار داشت: كنفرانس بغداد فرصت بسیار خوبی است كه همه كشورها بدانند كه به دنبال چه هستند. فتوای رهبر انقلاب ایران در خصوص حرام بودن تولید و استفاده از سلاح‌های كشتار جمعی بسیار مهم است و می تواند اعتماد بیشتری را ایجاد كند.

روكار خاطر نشان كرد: باید نسبت به جامعه جهانی وفادار بمانیم كه مسائل دچار تناقضی نشود و از مذاكرات بغداد توافقی كسب شود.

شبد/3404/1592



:: برچسب‌ها: درخت , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، العطیه گفت : قطر خود را برای برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 آماده می كند و خواستار سرمایه گذاری تجار تركیه ای در این كشور است.

وی با اشاره به اینكه در برنامه های آماده سازی این كشور برای برگزاری مسابقات فوق ، احداث هتلی با 9 هزار اتاق پیش بینی شده است ، افزود : سرمایه گذاران تركیه ای می توانند در این بخش سرمایه گذاری كنند.

معاون نخست وزیر قطر اظهارداشت : قطر شرایط لازم را برای سرمایه گذاری ، سرمایه گذاران تركیه ای در این كشور فراهم می كند.

خاورم ** 230



:: برچسب‌ها: ایتالیا , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

پیامبران دروغین صلح قرائتی متفاوت از ماهیت پارادوكسیكال اشغالگری صهیونیست ها در كنار شعارهای حقوق بشری و دموكراتیك است.

مولف این كتاب خانم 'تیكوا هونیس پرناس' است كه در اقلیت یهودی فلسطین پیش از اشغال متولد شد. در جنگ اشغال سال 1948 علیه فلسطینیان شركت كرد و توانست به مناصب سیاسی متعددی ازجمله دبیركلی حزب چپ 'مابام' در كنست رژیم صهیونیستی دست یابد.

در سال 1960 از صهیونیسم روگردان شد و به جنبش سوسیالیستی-یهودی 'ماتزپن' پیوست. جنبشی كه در همان زمان علیه سیاست های رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین مبارزه می كرد. این كتاب از آن حیث اهمیت زیادی دارد كه حقیقت رژیم اشغالگر را از داخل و به دور از تعابیر پرطمطراق سیاسی كه بعضا برای نزدیك شدن به چپ صهیونیستی و جلب هماهنگی آن به كار می روند فاش می كند.

در این كتاب همچنین نقش حركت موسوم به 'جنبش ملی فلسطین' در مشروعیت بخشی به اسراییل در بوته نقدی تاریخی قرار گرفته است. نویسنده تصریح می كند: آشكار است كه جنبش ملی فلسطین، بر مبنای وعده های ساداتی صلح تشكیل شد و مامور پیاده سازی برنامه های در دستوركار براساس قطعنامه 242 شورای امنیت بود، هرچند در نشست سال 1974 شورای ملی فلسطین در قاهره این برنامه كار با انتقاد شدید روبرو و تاكید شد كه این تصمیم 'با قضیه فلسطین صرفا از منظر موضوع پناهندگان تعامل دارد' و نه اثبات وجود رژیمی دشمن در مرزهایی كه حالا دیگر به رسمیت هم شناخته شده است.

تنها دو نفر از سران جنبش ملی فلسطین به این دستور كار ساداتی در چارچوب قطعنامه آن روز شورای امنیت رای منفی دادند. ناجی علوش(ابو ابراهیم) و محمد داوود عوده(ابوداوود).

پرناس می افزاید: بعد از این اعتراف ضمنی به موجودیت اسراییل، این موسسه فلسطینی تا آنجا به قهقرا رفت كه امروز به كمیته ای برای هماهنگی با دستگاه های امنیتی دشمن (اسراییل) تبدیل شده است و نه چیزی بیشتر.

نویسنده پیامبران دروغین صلح بر این باور است كه تمام این خفت از همان اشتباه اول در اثر دست كشیدن از برنامه تاسیس دولت فلسطینی دموكرات لاییك(به دلیل تعدد ادیان در فلسطین) ناشی می شود.

**مرور فصل ها

-----------------

این كتاب مشتمل بر 9 فصل است كه سیاست نژادپرستانه و همچنین تناقضات داخلی رژیم اسراییل را در بستری تاریخی به تصویر می كشد.

فصل اول: موضوع محو وجود مادی و نمادین فلسطینیان از سرزمین با مروری به گذشته و حاضر.

فصل دوم: 'اكثریت یهودی' یعنی نژادپرستی

فصل سوم: حقوق برابر

فصل چهارم: دولت دینی یهود

فصل پنجم: ادعای ماهیت دموكراتیك دولت

فصل ششم: پساصهیونیسم- دوری شكست خورده از گفتمان چپ صهیونیستی

فصل هفتم: علوم اجتماعی ویرایشی - استعمار پیش از دولت و جنگ 1948

فصل هشتم: جریان پسامدرن پساصهیونیسم

فصل نهم: دوگانه چپ صهیونیستی و صلح

مولف، بخش پایانی كتاب را با عبارتی از كتاب مقدس باب 'سفر هوشع' آغاز می كند: آنها باد می كارند و توفان درو می كنند.

بخش واپسین به پرده برداری از ماهیت مواضع برخی از چهره های مطرح چپ اسراییل و در راس آنان 'یوری آونیری' تعلق دارد. شخصیتی محبوب در میان شبه چپ های عرب كه با كمال تاسف در وی روزنه نوری برای تصحیح كج اندیشی خود در قبال طبیعت رژیم صهیونیستی و سرشت آن می بینند.

همچنین در این بخش 'تیكوا هونیس پرناس' به كالبدشكافی برخی از شخصیت های مدعی صلح و طرفداری از مردم فلسطین كه در رسانه ها هم جا و نامی دارند می پردازد و جوهر مواضع طرفدارانه آنها از رژیم اشغالگر را برملا می كند.

**جمع دمكراسی با یهودیت رژیم اسراییل!

-----------------------------------------------

مولف كتاب از این زوایه به موضوع موضع گیری های نیروهای ذیربط در رابطه با اسراییل می پردازد كه 'اسراییل رژیمی استعماری، نژادپرست و مبتنی بر غصب زمین ها از اهالی مشروع آن است. اینجا فقط یك قاعده ساده وجود دارد: هر موضع گیری كه اصل قضیه( اشغالگری رژیم) را درمان نكند نتیجتا تایید كننده آن است.'

**افشای كاركرد چپ صهیونیست

------------------------------------

از این منظر جنبش های صهیونیستی چپ پس از اعلام غصب فلسطین احزابی را تشكیل دادند و از همان ابتدا در كنار این طرح استعماری ایستادند و به آن كمك كردند تا در میان جریان های چپ جهان جناح بگستراند و به این ترتیب در فرایند غصب و اشغال مشاركت كردند.

نقش 'یوری آوینری' كه پیشتر از وی سخن به میان آمد در همین چارچوب مورد تفحص مولف قرار می گیرد و پس از او پرونده تعدادی دیگر از چپ گرایان صهیونیست معروف برای افشای نقش صهیونیستی – استعماری آنان به بوته نقد و كشف كشیده می شود. در همین حال نویسنده شرح می دهد كه چگونه این افراد و نوشته هایشان در خدمت توجیه تفكر نژادپرستانه صهیونیستی با هدف تزیین چهره آن در داخل و خارج بودند.

**تشكیلات خودگردان، ابزاری برای امنیت اسراییل

-------------------------------------------------------

از نقاط تامل برانگیز دیگر در كتاب این مولف یهودی، موضوع هماهنگی و همكاری(collaborationist ) تشكیلات خودگران فلسطینی(به عنوان مجری توافق اسلو) با اسراییل به عنوان دشمن فلسطینیان است. او می نویسد: در حقیقت تنها كاری كه این تشكیلات انجام می دهد هماهنگی امنیتی با دستگاه های مختلف امنیتی صهیونیستی برای پیگرد و تعقیب مبارزان فلسطینی ضدصهیونیسم در داخل فلسطین و خارج از آن است.

**تناقضات ماهوی-تاریخی

-----------------------------

نویسنده كتاب پیامبران دروغین صلح همچنین به نكات تاریخی و تناقضات ماهوی اسراییل و تشكیل آن اشاره می كند. ازجمله اینكه در متون تاریخی و سنتی تورات، منطقه ای كه در سال 1948 ازسوی اسراییل اشغال شد به نام فلسطین با لفظ 'فلشتیم' آمده است و منطقه كرانه باختری در جنوب به 'یهوذا' و در شمال به 'سامریا' و یا ' شمرون' خوانده شده است.

ازدیگر موارد ذكر شده در این كتاب آن است كه رژیم صهیونیستی نام 'اسراییل' را بر خود نهاده است و نه یهوذا. این درحالی است كه اسراییل در تاریخ نگاری توراتی 'اولین خانه و مركز كفر' بوده كه به دست آشوریان فتح می شود.

پرناس به یك تناقض آشكار كه 'فورا هر آدم عاقلی آن را درك می كند' اشاره دارد و می گوید: این كه گفته می شود دولت جدید، یهودی است در تناقض كامل با هر كلامی درباره دموكراسی مورد ادعاست، این درحالی است كه فلسطین قومیت های دینی مختلف شامل مسلمان، مسیحی و دروزی را هم دربر می گیرد و حتی اسراییل نامی از عرب بودن آنها هم نمی برد هر چند چپ صهیونیسم تلاش كند آن را توجیه كند.

پژوهش**9241**9123



:: برچسب‌ها: مکزیک , آبی , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از انجمن سینمای جوانان ایران، هاشم میرزاخانی افزود: این انجمن پس از برگزاری 26 دوره آموزشی ، در سال 1391 بیست و هفتمین دوره فارغ التحصیلان خود را كه با روش جدید آموزشی این انجمن تعلیم یافته اند، برگزار می كند.

وی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم كوتاه و به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای ورود به سینمای ملی، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند كه موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم كوتاه می شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات هنرجویان فارغ التحصیل از بیست و هفتمین دوره آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران از دفاتر انجمن سینمای جوانان سراسر كشور اقدام به برگزاری جشنواره فیلم اولی های انجمن سینمای جوانان ایران می‌كند.

به گفته میرزاخانی، این جشنواره در دو بخش مسابقه فیلم اولی ها و جنبی برگزار می شود و به زودی از سوی دبیرخانه جشنواره فراخوان جشنواره منتشر و در اختیار دفاتر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل انجمن گفت: به منظور توجه ویژه و ایجاد بستر مناسب برای حمایت از فیلمسازان جوان و كشف استعداد در این بخش كلیه آثار فارغ التحصیلان به نمایش در می آید و سپس توسط گروه داوران برگزیدگان در دو بخش كارگردانی مستند و داستانی معرفی و جوایز نقدی به همراه حمایت از اثر بعد را دریافت خواهند كرد.

جشنواره فیلم اولی ها از 5 تا8 شهریور ماه سال 1391 به مدت چهار روز در تهران برگزار می شود.

فراهنگ**1983**1588



:: برچسب‌ها: جزیره , کودک , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

'سید مهدی ثمره هاشمی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با بیان این كه، در حال مذاكره با بخش خصوصی در این زمینه هستیم، افزود: برخی از این طرح‌ها به مرحله امضای قرارداد رسیده و برخی هم در حال تعیین مدل‌های مالی و روش‌های اجرایی است.

وی گفت: موافقتنامه ای با بانك توسعه اسلامی منعقد شده است كه بر اساس آن 700 میلیون یورو برای توسعه شبكه فاضلاب تعدادی از شهرها اختصاص می یابد.

ثمره هاشمی در خصوص پروژه‌هایی كه از محل منابع بانك توسعه اسلامی اجرا می شود، گفت: احداث 2 تصفیه خانه فاضلاب مشهد، احداث و توسعه فاضلاب قم و كاشان كه در حال اجراست، از جمله این پروژه ها می باشند.

بر اساس اظهارات مدیر عامل آبفای كشور،موافقتنامه توسعه بخشی از فاضلاب تهران هم امضا شده، اما هنوز عملیاتی نشده است.

وی اضافه كرد: همچنین احداث شبكه فاضلاب تعدادی از روستاهای كشور از محل منابع بانك توسعه اسلامی عملیاتی شده و از چند هفته دیگر پول‌هایش را دریافت می كنیم.

مدیر عامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور اظهار داشت: پیش بینی‌هایی هم برای آینده شده است و باید در این زمینه با بانك توسعه اسلامی مذاكره شود.

وی با بیان این كه، دیگر از بانك جهانی پول نمی‌گیریم، افزود: پیشتر 650 میلیون دلار از بانك جهانی دریافت كرده بودیم كه الان در حال پرداخت اقساط آن هستیم.

** فروش 500 میلیارد تومان اوراق مشاركت

ثمره هاشمی ادامه داد: سال گذشته 500 میلیارد تومان اوراق مشاركت برای طرح‌های‌ آب و فاضلاب در نظر گرفته شد كه از این میزان، 320 میلیارد تومان مربوط به طرح‌های آبرسانی و 180 میلیارد تومان هم مربوط به فاضلاب بود.

وی ادامه داد: اوراق مشاركت مربوط به ‌آبرسانی به فروش رفت و اوراق مربوط به توسعه شبكه فاضلاب در آینده نزدیك به فروش می رسد.

مدیر عامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور، فاینانس داخلی و جاری و فروش اموال و دارایی ها را از دیگر راهكارهای تامین منابع مالی عنوان كرد و با بیان این كه این روش‌ها اغلب در سال‌های قبل جا نیفتاده بود، اضافه كرد: در سال گذشته از محل فاینانس جاری شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور 300 میلیارد تومان پروژه تعریف شد.

وی خاطر نشان كرد: علاوه بر این از محل فاینانس داخلی یا ماده 56، حدود 225 میلیارد تومان پیش بینی شده است كه باید به امضای معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهوری برسد.

ثمره هاشمی در پایان بودجه پیشنهادی آبفا برای سال 91 را چیزی حدود 900 میلیارد تومان برای پروژه‌های فاضلاب و یك هزار و 200 میلیارد تومان برای پروژه‌های آبرسانی از محل بودجه عمومی ذكر كرد.

اقتصام**2021**1594



:: برچسب‌ها: انگلستان , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز دوشنبه وزارت علوم،'محمود ملاباشی' در دیدار با 'كین ایچی كومانو' سفیر ژاپن در ایران، در زمینه اعزام دانشجویان دوره دكتری برای استفاده از فرصتهای مطالعاتی شش ماهه به كشور ژاپن اظهار علاقه مندی كرده و گفت: آمادگی داریم تا تعداد دانشجویان بورسیه خود در دوره دكتری را در این كشور افزایش دهیم.

وی ادامه داد: مایلیم حتی بعد از دوره لیسانس تعدادی از دانشجویان برتر را به این كشور بفرستیم تا ابتدا زبان ژاپنی بیاموزند سپس دوره ارشد و دكتری خودرا در ژاپن بگذرانند زیرا به دلیل ازدیاد مراودات علمی دو كشور، دانستن زبان ژاپنی برای متخصصان ما مهم است.

رییس سازمان امور دانشجویان همچنین برای اعزام دانشجویان برتر ایرانی در قالب گروههای 20 نفره برای گردش علمی به ژاپن اعلام آمادگی كرد تا این دانشجویان علاوه بر بازدید از مراكز علمی و دانشگاهی ژاپن با فرهنگ و تمدن مردم این كشور نیز آشنایی پیدا كنند.

سفیر ژاپن در ایران نیز در این جلسه با یادآوری استعداد و انگیزه بالای دانشجویان ایرانی در فراگیری علم و دانش، بر گسترش همكاریهای علمی دو طرف تاكید كرد.

'كین ایچی كومانو' روند رشد آموزش عالی در ایران بخصوص در دوره های تحصیلات تكمیلی و عملكرد مسوولان ایرانی در این زمینه را قابل تحسین ارزیابی كرد.

در ادامه این نشست دو طرف در خصوص مسایل آموزش عالی و همكاری های مشترك علمی به بحث و تبادل نظر پرداخته و نمایندگانی را برای پیگیری مباحث مورد تفاهم تعیین كردند.

فراهنگ**1055



:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'علی نیكزاد' یكشنبه شب در جلسه شورای مسكن استان مازندران در فرودگاه ساری ، این اقدام را بسیار ارزشمند و بی نظیر دانست و افزود : در طول تاریخ انقلاب اسلامی چنین برنامه توسعه ای در مسكن دیده نشده است .

وی تعداد طرح های مهر ماندگار در كشور را 800 طرح اعلام كرد و گفت : از این تعداد 147 طرح مهر ماندگار مربوط به حوزه راه است و 8 طرح این حوزه به استان مازندران مربوط می شود.

نیكزاد ، ایجاد زیرساخت های مناسب را از مهمترین عوامل رشد و توسعه كشور دانست و بیان داشت: باید زیرساخت های لازم را برای تحقق این موضوع فراهم كنیم .

وی با تاكید بر لزوم تكمیل و راه اندازی مسیر كمربندی های مازندران ، اضافه كرد : یك میلیارد تومان برای تكمیل مسیر كمربندی نوشهر به نور در نظر گرفته شده است .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به در نظر گرفتن 7 میلیارد تومان برای تكمیل جاده نور - چمستان - آمل ، بیان داشت : اعتبارات مناسبی برای توسعه و تجهیز فرودگاه های رامسر ، نوشهر و ساری در نظر گرفته شد . ك/2

519/402/506



:: برچسب‌ها: درخت , ایتالیا , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به نوشته البیان این اقدمات پس از تصمیم شورای محلی از طریق كنگره آمازیغی ها در شهر مرزی 'زوارة' بین تونس و لیبی برای ترور المحمودی در زندان صورت گرفت.

منابع مطلع كه خواستند نامشان فاش نشود اظهار داشتند كه مقامات تونسی از تمام جزئیات مربوط به طرح ترور آگاهی دارند وهمه اقدامات لازم برای حفاظت كامل از زندانی، از جمله كنترل سلامت مواد غذایی وی را انجام می دهند.

این منابع فاش كردند كه طرفهای آمازیغی در لیبی دو میلیون دینار لیبی معادل یك میلیون و500 هزار دلار آمریكا برای كسی كه بتواند المحمودی را ترور كند جایزه در نظر گرفته اند.

قوه قضائیه تونس، پیش از این المحمودی را از اتهام عبور غیر قانونی از مرز تبرئه كرد اما وی را در زندان نگه داشت تا شرایط مناسب برای تحویل وی به لیبی ومحاكمه وی فراهم شود.

المحمودی در 21 سپتامبر گذشته در مرزهای جنوب غربی تونس با الجزایر دستگیر وبه اتهام عبور غیرقانونی از مرز زندانی شد.

مترجمام*1049**1446



:: برچسب‌ها: رودخانه , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زمان برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران را پنجم تا دهم شهریور ماه خواند و گفت: در طی این پنج روز به ترتیب اجلاس کارشناسان، وزرای خارجه و سران برگزار می‌شود.



:: برچسب‌ها: درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()