بهای نفت در بازار معاملات آسیا افزایش یافت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا ، پایگاه اطلاع رسانی ' روماندی نیوز ' سوئیس خبر با اعلام این خبر افزود : هر بشكه نفت خام سبك شیرین برای تحویل در ماه مارس با 22 سنت افزایش در بازار معاملات الكترونیك آسیا 98 دلار و 93 معامله شد . بهای نفت ' برنت ' دریای شمال نیز برای تحویل در مدت مشابه با 20 سنت افزایش به بشكه ای 117 دلار و 40 سنت رسید .

این گزارش با اشاره به بی نتیجه ماندن نشست دیروز ( چهارشنبه ) سران احزاب سیاسی ائتلافی در دولت یونان ، افزود : كارشناسان یكی از دلایل افزایش بهای نفت را ' امید به توافق اتحادیه اروپا برای كمك مجدد به یونان به منظور جلوگیری از ورشكستگی این كشور' عنوان می كنند .

روماندی نیوز با بیان این كه ' یكی دیگر از دلایل افزایش بهای نفت به تنش میان ایران و غرب مربوط می شود ' ، افزود : مجلس ( شورای اسلامی ) ایران در ماه ژانویه در پاسخ به تحریم های نفتی به قانون ممنوعیت سریع فروش نفت رای داد .

بر پایه این گزارش ، ایران بعنوان دومین كشور تولید كننده نفت اوپك ، روزانه 3 میلیون و 500 هزار بشكه نفت تولید كرده و حدود 2 میلیون و 500 هزار بشكه آن را صادر می كند . سهم اروپا و آسیا از این نفت به ترتیب 20 و 70 درصد عنوان می شود .

این گزارش سومین دلیل نا آرامی بازار معاملات نفت را بروز انفجار و تیراندازی در شمال نیجریه را بعنوان نخستین تولید كننده نفت آفریقا ، معرفی كرد .

این گزارش حاكی است : دیروز ( چهارشنبه ) نفت خام سبك شیرین برای تحویل در ماه مارس در بازار معاملات نیویورك با 30 سنت افزایش بشكه ای 98 دلار و 71 سنت معامله شده بود . همچنین بهای هر بشكه نفت برنت دریای شمال نیز روز گذشته در بازار معاملات لندن برای تحویل ئر مدت مشابه با 97 سنت افزایش به بشكه ای 117 دلار و 20 سنت رسید .

صویر ** 9053**1566





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , سفر , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فروشگاه هاي زنجيره اي معين مستر در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
سلام
دنبال محصولي خاص ميگردي
ميخواي خريد كني
پس فروشگاه هاي معين مستر رو فراموش نكن
ما پس از ماه ها تلاش تونستيم تا با سه شركت معتبر ايراني در زمينه فروش محصولات اينترنتي امن قرارداد ببنديم
تا شما دوستان عزيز بتونيد خريداتون رو به شكل مطمئن از ما تهيه كنيد بنابر اين شما ميتونيد با ورود به يكي از آدرس هاي ما خريدتون رو انجام بديد




توجه!
جهت خريد محصولات به تمامي آدرسهاي گفته شده سر بزنيد و محصولات رو بسنجيد




www.moeinmr.org1.ir
www.moeinmr.eshopfa.biz
www.kalaforosh.eshopfa.biz
www.shoptak.eshopfa.biz


جهت تبادل لينك رايگان با ما به شكل اتوماتيك به سايت
www.moeinmr.orq.ir
بياييد

فروشگاه هاي زنجيره اي اينترنتي

moeinmr


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: