مسوولیت مدیران هرمزگان در راه رسیدن به تولید ملی بسیار سنگین است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا،'ابراهیم عزیزی' روز یكشنبه در جمع فرماندهان پلیس های تخصصی هرمزگان اظهار داشت: به علت شرایط ویژه استان هرمزگان از لحاظ اقتصادی و همچنین وجود مشكلی به نام قاچاق در این منطقه، بار سنگینی برای رسیدن به شعار امسال روی دوش مسئولان استان قرار گرفته كه باید در این راه تلاش بیشتری را از خود نشان دهند.

عزیزی با بیان اینكه مشكل قاچاق به تولیدات داخلی خدشه وارد می كند، افزود: فرماندهی انتظامی استان هرمزگان باید در سال تولید ملی به طور ویژه برای مقابله با قاچاقچیان برنامه ریزی كند تا تولید كنندگان داخلی به علت قاچاق كالا با مشكل مواجه نشوند.

وی تصریح كرد: امنیت یكی از زیرساختهای مهم رسیدن به تولید ملی است و اگر امنیت كالاهای داخلی از طریق مقابله با قاچاق تامین شود به بسیاری از اهداف امسال دست خواهیم یافت.

استاندار هرمزگان در ادامه بر مقابله با اتباع غیرمجاز بیگانه تاكید كرد و گفت: متاسفانه اتباع غیر مجاز یكی از عوامل ایجاد نا امنی در كشور به خصوص در زمینه های اقتصادی و اشتغال هستندكه باید برای رسیدن به اهداف سال تولید ملی در این زمینه نیز برنامه ریزی شود.

عزیزی با اشاره به لزوم توجه به تولید ملی در تمامی زمینه ها، تصریح كرد: تولید ملی تنها به بخشهای اقتصادی محدود نمی شود و باید به این مسئله در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه شود.ك/2

7198/668/681





:: برچسب‌ها: مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: