برگزاری كنفرانس وحدت اسلامی در تهران نشانه یكپارچگی امت اسلام است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، ابیانف روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در چنین سطحی یك ضرورت عینی است و با توجه به شرایط بین المللی و به ویژه جهان اسلام اهمیت فراوان دارد.

رییس اداره بین المللی شورای مفتی های روسیه خاطرنشان كرد: جالب توجه است كه این كنفرانس در ایران برگزار می شود و به این ترتیب وحدت امت اسلامی جهانی را به جامعه جهانی نشان می دهد.

رییس اداره بین المللی شورای مفتی های روسیه در ادامه سخنان خود به سطح خوب روابط و همكاری های ایران و روسیه اشاره كرد و گفت: در طول سالیان متمادی همكاری های ثمربخشی میان دو كشور انجام گرفته و توافق نامه های زیادی در عرصه های آموزشی و فرهنگی تبادل شده است.

'ابیانف' ادامه داد: در حال حاضر روابط سازنده و خوبی میان شورای مفتی های روسیه با سفارت ایران در مسكو و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه برقرار می باشد و آنها در برنامه های این شورا مشاركت فعال دارند.

بیست و پنجمین كنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز چهارشنبه در تهران آغاز بكار كرد و در آن موضوعات بین المللی به ویژه مربوط به وضعیت جهان اسلام مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

از طرف شورای مفتی های روسیه هیاتی به سرپرستی'منیر بیاسف' امام جمعه شهر 'سن پترزبورگ' در این كنفرانس بین المللی شركت دارد.

در روسیه بیش از 20 میلیون مسلمان زندگی می كنند كه اكثرا در مناطق قفقاز، ولگا و مركزی این كشور سكونت دارند.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: آب , رودخانه , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: