20 درصد واژگونی خودروها در محور تهران - مشهد رخ می دهد
نوشته شده توسط : zwembril

سردار'اسكند مومنی' روز دوشنبه در بازدید از محور تهران - مشهد در استان سمنان افزود:یكنواختی این محور بویژه در محدوده میامی - سبزوار، نبود استراحتگاه مناسب و خستگی و خواب آلودگی رانندگان عامل اصلی واژگونی خودروها در این محور است.

وی راه حل این مشكل را افزایش توقفگاه های مناسب برای خودروها بخصوص در مسیر200 كیلومتری میامی تا سبزوار بیان كرد و گفت: سكوها و مكانهایی در این مسیر ایجاد شده است اما باید افزایش یابد.

وی به كاهش60 درصدی كل تلفات جاده ای درسال گذشته دراستان سمنان اشاره كرد وافزود:این كاهش بدلیل افزایش كنترل پلیس ازطریق سامانه هوشمند و كاهش سرعت خودروها از متوسط 123 كیلومتر در سال قبل به 88 كیلومتر بوده است.

مومنی به بالابودن حجم حوادث رانندگی در فاصله 12 ساعت12ظهر تا 24 شب در جاده های كشو اشاره كرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد 74 درصد حوادث در این ساعات و26 درصد بقیه در12 ساعت اولیه رخ می دهد.

وی گفت:در12 ساعت دوم بیشترین حوادث نیز بین ساعات12 تا 16 بعد از ظهر به وقوع می پیوندد.

رییس پلیس راهور ناجا،از افزایش حجم حوادث و تلفات رانندگی و رشد تخلفات رانندگان در دور دوم سفرهای نوروزی امسال ابراز گلایه كرد و خواستار دقت بیشتر رانندگان درحركت و نیز برخورد شدیدتر ماموران پلیس با رانندگان متخلف شد.

رییس پلیس راهور ناجا،روزدوشنبه با سفر به گرمسار و بازدید از محور تهران - مشهد وضعیت ترافیك نوروزی در این محور را در نشستی با حضور مسوولان استان سمنان بررسی كرد.ك/3

599





:: برچسب‌ها: اتومبیل , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: