رئال مادرید در صدر فهرست ثروتمندترین باشگاه های فوتبال جهان
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، شركت حسابرسی دلویت (Deloitte) كه یك موسسه در زمینه مشاوره امور مالی است در مطالعات سالانه خود درآمد رئال مادرید در 12 ماه گذشته را 479.5 میلیون یورو اعلام كرد كه نسبت به سال قبل از آن 9 درصد رشد را نشان می دهد.

36 درصد از درآمدهای رئال مادرید مربوط به فعالیت های اقتصادی مثل تبلیغات و قراردادهای حمایت مالی، 26 درصد مربوط به درآمد حاصل از برگزاری مسابقات مثل فروش بلیت و 38 درصد متعلق به فروش حق پخش تلویزیونی است.

در این فهرست باشگاه بارسلونا رقیب سر سخت رئال مادرید با 451 میلیون یورو درآمد در رتبه دوم قرار دارد. درآمد این باشگاه نیز نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد را نشان می دهد كه در صورت قهرمانی مجدد آن در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بیشتر هم خواهد شد.

باشگاه بارسلونا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا و اروپا در هر فصل حدود 30 میلیون یورو از طریق قرارداد حمایت مالی خود با بنیاد قطر به دست می آورد و پس از شكست 3 بر 1 منچستریونایتد در فینال مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان در ورزشگاه ویمبلدون، 51 میلیون یورو نیز به دلیل شركت در این مسابقات كسب كرد.

این تیم ماه دسامبر در مسابقات جام باشگاه های جهان نیز به قهرمانی رسید كه از طریق آن 3.5 میلیون یورو دریافت خواهد كرد اما این مبلغ جزء درآمدهای سال آینده مالی حساب می شود.

'دن جونز'‌ از شركای تجاری ورزشی شركت دلویت در این باره گفت: این امر فاصله بین دو باشگاه اسپانیایی را به حداقل خواهد رساند. گرچه عملكرد تیم ها به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا است كه جایگاه پردرآمدترین باشگاه ها در سال آینده را مشخص می كند. دو باشگاه به رقم 500 میلیون یورو سود سالانه نزدیك هستند و احتمالا در چند سال آینده از مرز این عدد خواهند گذشت. سود هر كدام از این باشگاه در مقایسه با پنج سال گذشته تقریبا 200 میلیون یورو افزایش یافته كه دستاورد قابل توجهی است.

اما باشگاه منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی انگلیس برای دومین بار در جایگاه سوم پردرآمدترین باشگاه های جهان قرار گرفته است. این باشگاه در یك سال گذشته 367 میلیون یورو درآمد داشته كه بالاترین رقم در بین چهار باشگاه انگلیسی صدر جدول است.

بایرن مونیخ با 321.4 میلیون یورو چهارم است و باشگاه های آرسنال، چلسی، آث میلان، اینترمیلان، لیورپول و شالكه در مكان های بعدی قرار دارند.

9126**1601





:: برچسب‌ها: توکیو , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
heros-studio در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
بنام خدا
با سلام خدمت شما
استديوى قهرمانان !
اگر دوست دار هنر انيميشن هستيد حتما سرى به اين وبسايت بزنيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: