مشكلات واگذاری بلیت فروشی به باشگاه تراكتور سازی تبریز بررسی شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این نشست كه با حضور مدیركل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی و نمایندگان هیات فوتبال استان برگزار شد، مقرر گردید مشكلات بلیت فروشی و عدم رعایت مفاد منعقده ازسوی شركت مربوطه توسط واحد حقوقی اداره كل بررسی و پس از تایید اشكالات قرارداد، گزارشی به هیات فوتبال استان جهت لغو قرارداد ابلاغ شود.

در این نشست همچنین مقرر شد براساس آخرین نامه فدراسیون فوتبال، موضوع بلیت فروشی مسابقات لیگ برتری به باشگاه تبریزی واگذار شود و باشگاه خود را برای راه اندازی سیستم جدید با امكانات و تكنولوژی بالا جهت رفاه حال تماشاگران آماده نماید.

مدیر كل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این نشست اظهاركرد: البته مقدمات واگذاری بلیت فروشی به باشگاه از بازی دو تیم تراكتورسازی و سپاهان فراهم بود اما اشكالاتی داشت كه امیدواریم در بازی های خانگی آتی رفع شود.

سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: البته در بازی هفته بیست و نهم دو تیم تراكتورسازی تبریز و فجر سپاسی كه هجدهم فروردین ماه جاری در تبریز انجام می شود به پاس قدردانی از هوادارانی كه در سرمای سخت زمستان تیم خود را تنها نگذاشتند، تماشای بازی به صورت رایگان خواهد بود.

وی بیان كرد: ایجاد امكانات رفاهی برای تماشاگران در ورزشگاه یكی از مهمترین مقوله های اداره ورزش و جوانان استان است و با اولویت بندی، نواقص و مشكلات ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام ره برطرف شده و تماشاگران مشكلی از بابت جاده دسترسی و امكانات رفاهی ندارند.

7233/587/1647





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hamed در تاریخ : 1391/1/8/2 - - گفته است :
سلام داداش اگه موافقی همدیگرو لینک کنیم تا امار بیینندگان هردومون بالا بره عنوان:دخترپسر ایرونی بیاید تو.ادرس:dokhtarpesar2.loxblog.ir اگه لینک کردی خبر بده تا منم داداش گلمو لینک کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: