دانشنامه حضرت زینب(س) در پیشخوان فضای مجازی قرار گرفت
نوشته شده توسط : zwembril

مدیر پایگاه حوزه روز چهارشنبه درگفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: این دانشنامه با هدف جمع آوری و تبیین ویژگیها و شخصیت معنوی حضرت زینب(س) به عنوان پیام رسان واقعه عاشورا تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین 'احمد اكبری' ادامه داد: دانشنامه حضرت زینب(س) در قالب 12 نمایه اصلی و 10 نمایه فرعی مطالبی شامل گزیده كتاب، پرسش و پاسخ، چكیده پایان نامه، گزیده جراید و مقالات با محوریت آن حضرت است.

مدرس حوزه علمیه قم گفت: ' زندگینامه '، ' مناقب و فضائل حضرت(س) '، ' رحلت و مرقد '،' حضرت(س) و واقعه كربلا '، ' حضرت(س)، كتابشناسی و پایان نامه '، 'حضرت و پرسش و پاسخ'، 'حضرت پیام رسان كربلا' از نمایه های دانشنامه این بانوی بزرگوار است.

مدیر پایگاه حوزه ادامه داد:' زیارت و زیارتگاه حضرت زینب سلام الله علیها '، ' حضرت زینب (س) در اینترنت '، ' حضرت(س) و امام زمان(عج) '، ' حضرت(س) در شعر ، ادب و هنر' از دیگر نمایه های این دانشنامه مناسبتی است .

حجت الاسلام اكبری با بیان اینكه این دانشنامه از هم اكنون در دسترس فرهیختگان و علاقه مندان قرار دارد، افزود: كاربران برای بهره بیشتراز این دانشنامه می توانند به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه كنند.

http://www.hawzah.net/fa/Subjects.html?AssetID=0&SubjectId=79963

پایگاه حوزه از مجموعه پایگاه های مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی است كه از سال 1377 وظیفه اطلاع رسانی علمی پیرامون موضوعات علوم اسلامی در قالب های متنوع مانند مقالات، مجلات، پرسش و پاسخ، پایان نامه و... را بر عهده دارد.ك/3

7405 / 556





:: برچسب‌ها: فرانسه , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: