اولویت وزارت بهداشت ارتقا علمی اعضای هیات علمی دانشگاهها است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، دكتر 'محمدعلی محققی' روز چهارشنبه در جمع اعضای دانشگاه علوم پزشكی ایلام اظهار داشت: جلسات متعددی كه در قالب همایش و كنفرانس های ملی برگزار شده و هدف و محور عمده آن آموزش اعضای هیات علمی و ورود آنهابه مقاطع تحصیلات تكمیلی بوده كه ساز و كارهای آنها در برنامه سال آینده وزارت بهداشت ترسیم شده است.

وی افزود: اعضای هیات علمی به عنوان شخصیت های فرهنگی كشور به شمار رفته كه ارتقا علمی آنها عامل موثری در ارایه خدمات آموزشی به دانشجویان در سال های آتی است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ادامه داد: اساتید و اعضای هیات علمی، الگوهای زینتی و زندگی به دانشجویان ارایه می دهند و حتی مشاوره های تحصیلی، خانوادگی آنها به دانشجویان باعث شده كه از آنان به عنوان امین ترین مشاور یاد شود.

محققی همچنین از خدمات اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی ایلام تقدیر كرد و خاطر نشان كرد: مشكلات اعضای هیات علمی این دانشگاه بویژه در زمینه های اعطای حق محرومیت از مطب، حق فوق العاده جذب و حق سختی كار و بدی آب و هوا در جلسه هیات ممیزه وزارت بهداشت مطرح می شود و اعضای این جلسه كه متشكل از شورای معاونین وزیر هستند در مورد آنها چاره اندیشی می كنند.

وی اضافه كرد: جلسه هیات ممیزه وزارت بهداشت امسال برگزار می شود كه مشكلات و موانع اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی ایلام با اولویت ویژه در آن مطرح می شوند و برای رفع آنها راهكارهای لازم ارایه می شود. ك/2

7179/540





:: برچسب‌ها: شهری , ماکرو , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: