سفیر آمریكا در مسكو مجبور به عذرخواهی از روس ها شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، مك فول روز جمعه،اقدام خود در 'وحشی' خواندن روسیه را اشتباه خواند و گفت: این اشتباه بود،من عذرخواهی می كنم و بخاطر عدم آشنایی كافی به زبان روسی، این اشتباه را مرتكب شدم.

مك فول روز پنجشنبه این هفته هنگامی كه به صورت پنهانی به دیدار 'لو پونوماریوف' رییس جنبش غربگرای دفاع از حقوق بشر روسیه شتافته بود ،در خیابان با چند نفر از خبرنگاران كانال تلویزیونی 'ان.تی.وی' مواجه شد، ولی سفیر آمریكا كه انتظار نداشت خبرنگاران از دیدارش مطلع باشند غافلگیر شد و در واكنش به آنان اظهار داشت كه روسیه كشور وحشی است و این وضعیت غیرعادی است.در آمریكا، انگلیس یا آلمان و حتی در چین هیچگاه چنین حادثه ای رخ نمی دهد.

در همین حال رسانه های خبری روسیه امروز اعلام كردند كه وزارت امور خارجه آمریكا با ارسال نامه ای به وزارت خارجه روسیه نسبت به امنیت سفیر خود در مسكو ابراز نگرانی كرده است.

'مایكل مك فول' كه حدود دو ماه پیش به سمت سفیر آمریكا در روسیه منصوب شد،اوایل ماموریت خود نیز درحالی كه حتی استوارنامه اش را به رییس جمهوری روسیه تحویل نداده بود با گروهی از مخالفان حكومت روسیه دیدار كرد.

این رفتار غیردیپلماتیك مك فول مورد اعتراض شدید و خشم سران روسیه قرارگرفت و به وی هشدار داده شد كه نباید این گونه حركات از او سر بزند.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: مردم , سفید , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: