پرواز نجف - تبریز با بیش از 15 ساعت تاخیر مواجه شده است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا از نجف، این تاخیر چندین ساعته باعث سرگردانی و اذیت 160 نفر از زایران عتبات عالیات در قالب چهار كاروان از استان آذربایجان شرقی شده است.

این در حالی است كه این زایران از ساعت 8 صبح روز جمعه محل اقامت خود را ترك كرده، اما به دلیل ناهماهنگی های به وجود آمده و عدم اعلام ساعت پرواز، مسافران دوباره به شهر بازگشته و پس از چند ساعت به فرودگاه بازگردانده می شوند.

این مسافران از ساعات بعد از ظهر روز جمعه تاكنون در فرودگاه نجف منتظر اعلام زمان پرواز خود به سر می برند و آخرین ساعت این پرواز 10 و 30 دقیقه صبح روز شنبه اعلام شده است.

مسوول حمل و نقل هوایی نجف شركت شمسا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، دلیل این تاخیر چندین ساعته را نقص فنی هواپیما اعلام كرد و گفت: تلاش می شود در اسرع وقت این موضوع حل شده و مسافران به تبریز پرواز كنند.

علی میركاظمی اضافه كرد: چون گذرنامه مسافران این هواپیما مهر خروج خورده بود، اجازه خروج از فرودگاه نجف داده نمی شود و به همین دلیل بازگشت مسافران به محل اقامت امكان پذیر نیست.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته برای رفع نقص هواپیما، پرواز مزبور ساعت 9 صبح به وقت نجف و 10 و 30 دقیقه به وقت تبریز صورت می گیرد.

7236/7232/587





:: برچسب‌ها: کانادا , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: