دست‌کم یک نفر برنده بخت‌آزمایی ۶۴۰ میلیون دلاری آمریکا شد
نوشته شده توسط : zwembril

رویای پولدار شدن یک‌شبه، موجی از خریداران بلیط‌های بخت‌آزمایی را به مراکز فروش بلیط‌ها در آمریکا کشانده بود

براساس اعلام مقامات برگزارکننده لاتاری در آمریکا، دست‌کم یکی از برندگان جایزه بخت‌آزمایی ۶۴۰ میلیون دلاری این کشور مشخص شده است.

پس از آن که اعلام شد بلیط برنده قرعه‌کشی این بخت‌آزمایی، در ایالت مریلند امریکا خریداری شده، جستجوها برای یافتن فرد برنده آغاز شده است.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که بلیط برنده در سوپرمارکتی در بالتیمور خریده شده است.

ساکنان ۴۲ ایالت آمریکا در این بخت‌آزمایی شرکت کرده بودند و گفته می‌شود که احتمالا این قرعه‌کشی برندگان بیشتری نیز خواهد داشت.

برآورد شده است که مردم آمریکا نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار برای خرید بلیط‌های شرکت در این بخت‌آزمایی هزینه کرده‌اند.

مراسم قرعه‌کشی برای بخت‌آزمایی ۶۴۰ میلیون دلاری آمریکا در آتلانتا برگزار شد.

این بخت‌آزمایی از روز بیست و چهارم ژانویه گذشته تا آخرین روز ماه مارس (در ۱۸ دور قرعه‌کشی) برنده‌ای نداشت و به همین دلیل، با انباشت پول بلیط‌ها در این مدت، مبلغ آن به رقم نجومی ۶۴۰ میلیون دلار رسیده بود که در تاریخ بخت‌آزمایی در کل دنیا بی‌سابقه است.

رویای پولدار شدن یک‌شبه در آمریکا روز گذشته، موجی از خریداران بلیط‌های بخت‌آزمایی را به مراکز فروش بلیط‌ها در این کشور کشانده بود.

برنده این قرعه‌کشی می‌تواند انتخاب کند که مبلغ ۶۴۰ میلیون دلار جایزه خود را در ۲۶ قسط سالانه دریافت کند که معادل بیش از ۲۴ میلیون دلار در سال می‌شود و یا همه این مبلغ را به صورت نقد دریافت کند که در آن صورت، حدود ۴۶۰ میلیون دلار نقدا به حساب او واریز خواهد شد.

ارزش بزرگترین جایزه لاتاری که تاکنون در تاریخ به ثبت رسیده ۳۹۰ میلیون دلار بوده است که در سال ۲۰۰۷ میلادی بین دو برنده جایزه بلیط "مگامیلیون پرایز" تقسیم شد.

مایک کاتالانو، استاد ریاضیات در دانشگاه داکوتا، به آسوشیتدپرس گفته است: "احتمال این که فردی بر اثر اصابت رعدوبرق در آمریکا بمیرد، ۵۰ برابر بیش از برنده شدنش در این قرعه‌کشی است. چون سالانه ۹۰ نفر در آمریکا بر اثر اصابت رعدوبرق می‌میرند."

براساس دیگر داده‌ها، احتمال به قتل رسیدن یک نفر در آمریکا هشت هزار برابر و احتمال مرگ او در یک حادثه جاده‌ای نیز ۲۰ هزار برابر بیشتر از برنده شدنش در این قرعه‌کشی بوده است.





:: برچسب‌ها: دوستان , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: