شرایط ورود بیش از هفت میلیون گردشگر خارجی به ایران فراهم شده است
نوشته شده توسط : zwembril

'اسدالله محمدپور' روز شنبه در سمنان اظهاركرد: با توجه به اینكه یكی از اهداف این سازمان افزایش ورودی گردشگر خارجی به كشور است، ساز و كارهای لازم برای افزایش ورود گردشگران فراهم شده است.

وی از جمله فعالیتهای انجام شده در این زمینه را معرفی منطقه آزاد زیارتی، لغو روادید با 60كشور، لیزینگ سفرهای داخلی و خارجی و ... عنوان كرد و گفت: خوشبختانه بحث لیزینگ سفرهای داخلی اجرایی شده و سه بانك سپه، صادرات و گردشگری تسهیلات لازم را پرداخت می كنند.

محمدپور افزود: در زمینه لیزینگ سفرهای خارجی به دنبال پرداخت تسهیلات به قشر متوسط جامعه خارج از كشور برای سفر به ایران هستیم.

وی، میزان ورودی گردشگران خارجی در سال گذشته را حدود سه میلیون نفر اعلام كرد و گفت: استان سمنان با توجه به قابلیت های متعددی كه در زمینه جاذبه های طبیعی و كویر نوردی دارد می تواند سهمی از ورودی گردشگر خارجی را به خود اختصاص دهد.

مدیر كل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیگر برنامه های مهم این سازمان در سال 91 را افزایش صادرات صنایع دستی عنوان كرد و گفت: بر اساس تعهد سازمان به دولت، میزان صادرات صنایع دستی از 300 میلیون دلار در سال گذشته باید به یك میلیارد و 500 میلیون دلار در سال جاری افزایش یابد.

وی با بیان اینكه سند صادرات صنایع دستی آماده شده و به زودی به استانها ابلاغ می شود، افزود: راه اندازی خانه ایران در سایر كشورها از جمله برنامه های این سازمان برای معرفی و فروش صنایع دستی است.

مدیر كل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: خانه ایران به عنوان محلی برای معرفی ظرفیت های كشور به ویژه در حوزه صنایع دستی، در ایام نوروز در تاجیكستان افتتاح شد.

599/7342/587





:: برچسب‌ها: عروسی , چشم انداز , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: