امام جمعه شیراز : 12 فروردین ماه یكی از روزهای سرنوشت ساز امت اسلام است
نوشته شده توسط : zwembril

آیت الله اسدالله ایمانی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : هیچ كس باور نمی كرد این روز بزرگ در سرنوشت دنیای اسلام این چنین اثر گذار باشد.

وی بیان داشت : دوازدهم فرورین ماه یك نظام سیاسی جدید به دنیایی كه با نظام های مبتنی بر مسایل مادی خو گرفته بودند با نظامی مبتنی بر ایمان ، اعتقادات دینی ، امید و نشاط معرفی كرد.

ایمانی بیان كرد : این نظام سیاسی كه امام راحل آن را در قالب جمهوری اسلامی تعریف كردند امروز از زبا ن رهبر معظم انقلاب با تفسیر نظام مردم سالاری دینی را ملاحظه می كنیم .

وی ادامه داد: نظام مردم سالاری دینی تفسیر همان جمهوری اسلامی است كه امروز در دنیای اسلام آن را در شیوه جدیدی آغاز كرده است یعنی یك نظام سیاسی كه مشروعیت خود را از آرا مردم می گیرد و نه از سلاح و قدرت دیگران .

امام جمعه شیراز ادامه داد : محتوای این نظام سیاسی مجموعه ای از اعتقادات ، اخلاقیات و اجراییات است و این روز كه با این حضور بی نظیر مردم كه نه در گذشته این رقم سابقه داشته و نه بعد ازآن تا به امروز در هیچ جایی دیده نشده است كه مشروعیت خود را با 98 و دو دهم در صد بدست آورد .

ایمانی گفت : این روز بزرگ و تاریخ ساز را به رهبر معظم انقلاب ، ملت ایران و همه مسلمانان به پا خواسته كه برای بدست آوردن اهداف انسانی خود در تلاش هستند تبریك و تهنیت عرض می نمایم . ك/ 3

7368/ 675





:: برچسب‌ها: عشق , گربه , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: