اجساد مكشوفه در برفهای اسدلی مربوط به سه روستایی بجنورد است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، اجساد مزبور صبح روز پنجشنبه پس از گزارش اهالی روستای 'امام وردی' بجنورد مبنی بر مفقود شدن سه تن از اهاالی این روستا در برف، توسط گروههای جست و جوی هلال احمر بجنورد با استفاده از سگهای تجسس پیدا شد.

'حامد سجادی' با اشاره به اینكه اجساد یاد شده در زیر بیش از دو متر برف مدفون شده بود، افزود: این افراد عصر دیروز به قصد رفتن به روستای امام وردی از مینی بوس عبوری بجنورد - اسفراین پیاده شده بودند كه به علت باد و بوران شدید، اسیر كولاك شده و به دره سقوط كرده بودند.

وی گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر صبح امروز پس از اطلاع از مفقود شدن این سه نفر ، به محل اعزام شده و پس از مدتی تفحص، اجساد یخ زده آنان را از زیر برف بیرون كشیدند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به قطعی تلفن روستای 'امام وردی' در روز گذشته، گفت: اگر روستاییان روز قبل خبر گم شدن این افراد را به پایگاه این جمعیت مستقر در گردنه اسدلی اطلاع می دادند، چه بسا این واقعه به نحو دیگری رقم می خورد.

بارش برف و كولاك شدید از جمعه گذشته استان خراسان شمالی را فراگرفت كه هنوز برخی از نواحی كوهستانی و برفگیر در جنوب و غرب این استان با آثار آن درگیر هستند.

روستای كوهستانی 'امام وردی' در حدود فاصله 42 كیلومتری جنوب بجنورد و در نزدیكی گردنه برفگیر 'اسدلی' واقع است. ك/3

626/330





:: برچسب‌ها: سبز , اسپانیا , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: