70 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی دراردبیل به بهره برداری رسید
نوشته شده توسط : zwembril

فرماندار اردبیل روز چهارشنبه در آیین افتتاح این پروژه ها كه با حضور استاندار اردبیل صورت گرفت، گفت: 21 پروژه از این تعداد اقتصادی و تولیدی و 49 پروژه عمرانی می باشد كه با یكهزار و 50 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و تقدیم ملت می شود.

یوسف اكبری، همچنین امسال را به عنوان سالی با بركت برای مردم اردبیل ذكر كرد و افزود: امسال مركز استان سه بار میزبان رییس جمهوری اسلامی ایران بوده كه برای افتتاح برنامه های مختلف فرهنگی، عمرانی و ... به استان سفر كرده بودند.

وی، افتتاح 10 پروژه در سوم خرداد ماه را یادآور شد و گفت: این پروژه ها با 97 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

اكبری همچنین به افتتاح 68 پروژه درهفته دولت سال جاری اشاره كرد و افزود: این پروژه ها نیز با 248 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

در جریان افتتاح یكی از پروژه های عمرانی به پاس تقدیر از خدمات و اطلاع رسانی خبرنگاران و به پیشنهاد استاندار اردبیل، خبرنگار ایرنا به صورت نمادین این پروژه را افتتاح كرد.

8124/530/587





:: برچسب‌ها: آسمان , غذا , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهندس پاکباز در تاریخ : 1390/11/12/3 - - گفته است :
سلام عزیز اگه میخای بازدید وبلاگت افزایش پیدا کنه و با هم تبادل لینک داشته باشیم منو با عنوان آموزش حرفه ای کامپیوتر و آدرس http://www.pcamoozesh.com لینک کن بعد به سایت من بیا و مشخصات وبلاگتو تو قسمت تبادل لینک هوشمند بنویس تا وبلاگت تو سایت من لینک بشه.آدرس سایت دقیقا باید همینی باشه که نوشتم وگرنه لینک نمیشی گلم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: