مدال برنز برای ركابزنان ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از مالزی، موسی اربطی سرپرست تیم های ملی دوچرخه سواری ایران به خبرنگار ایرنا، گفت: در رده سنی بزرگسالان تیم ایران با تركیب علی عسگری و محمود و محمد پراش، صاحب گردن آویز برنز شد و با كسب این مدال، جمع مدال های تیم ملی ایران را به عدد 4 رسید.

سی و دومین دوره رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و اولین دوره رقابت ها در رده سنی زیر 23 سال، از روز چهارشنبه گذشته (نوزدهم بهمن ماه) به مدت 10 روز در شهر كوالالامپور كشور مالزی در حال برگزاری است.

در ماده اسپرینت دوچرخه سواری، ركابزنان چین و هنگ كنگ به ترتیب مقام های اول و دوم این ماده را كسب كردند.

در رده سنی جوانان نیز تیم ایران با تركیب ابوالفضل زارع زاده، سعید مسلمی مقدم و امیر حسین شفیعی مقام پنجم را از آن خود كرد، در این ماده ركابزنان هنگ كنگ، كره و ژاپن به ترتیب مقام های اول تا سوم را كسب كردند.

در رده سنی بزرگسالان بانوان تیم ایران با تركیب آتوسا عباسی و زهرا صادق زاده در رده هشتم مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی ایستاد.

محمود پراش صبح پنجشنبه موفق شد در رقابت های یك كیلومتر تایم تریل بزرگسالان نشان نقره این مسابقات را از آن خود كند. نشان طلای این رقابت به شركت كننده ای از مالزی رسید و ورزشكار هنگ كنگی با كسب مقام سومی نشان برنز دریافت كرد.

تیم دوچرخه سواری كشورمان در نخستین روز از رقابت های قهرمانی آسیا، به وسیله علیرضا حقی به یك نشان طلا دست یافته بود.

در این دوره از مسابقات تیم آقایان با 12 ورزشكار، تیم بانوان با 9 ورزشكار و تیم جوانان آقایان و بانوان در مجموع با6 ورزشكار حضور دارند.

مربیگری جوانان در بخش آقایان و خانم ها بر عهده 'رسول هاشم كندی' است و 'محمد ابو حیدری' نیز مربیگری تیم سرعت آقایان و بانوان را بر عهده دارد. سرمربی تیم های ملی ایران در این دوره از مسابقات 'ماركوس نیگل' از آلمان است.

آساق**335 ** 1574





:: برچسب‌ها: جشنواره , موسیقی , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: