عضو مجلس خبرگان رهبری: 22 بهمن عید حاكمیت دین و استقلال كشور است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، آیت الله سید 'احمد خاتمی' شامگاه جمعه در جمع مردم 'راین' در مسجد جامع این شهر، افزود: كسانی كه با اتهام زنی می گویند، مردم ایران را با توسل به زور به خیابان ها آوردند، مصداق 'مه فشاند نور و سگ عوعو كند' هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، همچنان نورافشانی می كند و همگان فردا نظاره گر باشكوه ترین راهپیمایی در 33 سال عمر انقلاب خواهند بود.

وی اظهار كرد: این مردم فرزندان عاشورا و كربلا هستند و فرزندان عاشورا هرگز عقب نشینی نمی كنند زیرا فریاد 'هیهات من الذله' آنان امروز حتی از بحرین هم كه آل خلیفه جنایتكار آن را به زندان تبدیل كرده است شنیده می شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم از اسلام، دین و مكتب اهل بیت دست بردار نیستند.

وی ادامه داد: پیامبر اكرم (ص) طرح تشكیل حكومت دینی را به معنای دقیق كلمه پایه ریزی كردند و مقر حكومت خود را مسجد قرار دادند و در حقیقت حكومتی به انگیزه برپایی نام و یاد خدا و مكتب شكل دادند.

نماینده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشكلات عدیده ای كه در دوران حكومت امام علی (ع) حتی از سوی رزمندگان ركاب ایشان، قاریان قرآن و پیشانی پینه بسته ها بروز كرد، گفت: به همین دلیل ما نباید انتظار داشتن حكومت دینی بدون مشكل و فشار را داشته باشیم.

وی تصریح كرد: دشمنان در آغاز گمان نمی كردند كه انقلاب اسلامی ایران به این نقطه از عزتمندی برسد و گرنه با كودتاهای خونین مانع از به ثمرنشستن آن می شدند.

وی افزود: كسانی كه ادعا دارند با بمب های موجود در زرادخانه هایشان توانایی از بین بردن پنج باره دنیا را دارند بدانند حكومت عدل فراگیر می شود.

وی ابراز امیدواری كرد كه فرودگاه نهایی حكومت جمهوری اسلامی ایران، حكومت مهدوی باشد.

وی تصریح كرد: آمریكا و صهیونیست ها بخواهند یا نخواهند امام عصر(عج) خواهند آمد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما هرگز ادعا نمی كنیم حكومت جمهوری اسلامی حكومت عدل علی (ع) است اما مدعی هستیم كه جمهوری اسلامی تنها حكومتی است كه در جهان ادعای دنباله روی حكومت عدل علی (ع) را دارد و كسی كه این موضوع را انكار كند بی انصافی كرده است.

امام جمعه موقت تهران، گفت: جرم حكومت نبوی، علوی و جمهوری اسلامی اعلام حاكم كردن دین و اسلام است و هدف دشمنی با این سه حكومت نیز ناشی از همین موضوع برای دست برداشتن مردم از ایمانشان است كه البته هرگز چنین نخواهد شد.

خاتمی، ادامه داد: روی كار آوردن رضاخان قلدر و پسرش با هدف جارو كردن سفره دین و فشارها و توطئه های دشمنان پس از پیرزوی انقلاب اسلامی نیز در همین راستا بوده است.

امام جمعه موقت تهران، تصریح كرد: جمهوری اسلامی، امروز چوب ارزش گرایی خود را می خورد و جرمش این است كه پرچمدار معنویت و اسلام ناب محمدی (ص) در جهان شده است.

وی به بیداری اسلامی اشاره كرد و افزود: این بیداری امان دنیای استكبار را بریده است و به فضل خداوند بیداری اسلامی تا اضمحلال كامل دیكتاتورها پیش می رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، فشار و تحریم اقتصادی علیه ملت ایران را نیز در راستای اهداف دشمن خواند و ادامه داد: این فشارها با هدف عقب كشیدن مردم از حمایت نظام و عقب نشینی از حاكمیت دینی است و ضد انقلاب داخلی هم با آنها همسو شده است.

وی همچنین با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اوباما و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به التماس افتاده اند تا مردم ایران روز 12 اسفند پای صندوق های رای حاضر نشوند.

آیت الله خاتمی افزود: خبر دقیق داریم كه سران فتنه هم سراغ برخی از چهره های سرشناس رفته و از آنان خواسته اند كه به عرصه ورود نكنند.

وی این موضوع را اعلام جنگ با نظام اسلامی و با هدف از دست رفتن مشروعیت نظام دانست. امام جمعه موقت تهران خطاب به سران فتنه گفت: شما كه نظام و انتخابات را دو قطبی كردید، بدانید كه خیر این دو قطبی كردن به انقلاب و شر آن به خود شما خواهد رسید زیرا مردم در 12 اسفند امسال، 9 دی دیگری خواهند آفرید و به فضل خداوند كمر فتنه و فتنه گران را بار دیگر می شكنند.

وی 12 اسفند را روزی حساس و امتحانی بزرگ برای ملت ایران خواند و گفت: افق آینده بسیار روشن است زیرا در دوران انقلاب در برخی بخش ها حتی به اندازه 100 سال گذشته كار شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اضافه كرد: روزگاری هیچكس حتی معاون وزیر را نمی دید اما امروز مسوولان ما در رده های مختلف به نقاط دور افتاده كشور سفر می كنند و لذا اگر ما پشتیبان دین باشیم، خداوند پشتیبان ماست.

وی همچنین با قدردانی از مردم استان كرمان، مردم این استان را مردمی خوب، ولایتمدار و دوست داشتنی توصیف كرد و گفت: این مردم پیوسته یار انقلاب بوده اند و با صبوری بر حادثه سنگین شهدای غدیر صبر كرده و لشكر 41 ثارالله هم چشم و چراغ جبهه های ما بوده است.ك/2

8154/7440





:: برچسب‌ها: نیویورک , قرمز , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: