گونتر گراس راهی بیمارستان شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمان، گراس دوشنبه شب به بیمارستانی در منطقه سنت گیورك هامبورگ منتقل شده و تحت درمان پزشكان این بیمارستان قرار گرفته است.

روزنامه بیلد در نسخه آنلاین خود، نوشت : یكی از كاركنان این بیمارستان با تایید بستری شدن گراس 84 ساله بدلیل عارضه قلبی، از دادن هرگونه توضیحی درمورد وضعیت حال وی بدلیل ممنوعیت انتشار وضعیت خصوصی بیماران، امتناع كرد.

به گفته نزدیكان گراس، در روزهای اخیر و بدنبال اظهارات انتقادی این نویسنده مشهور آلمانی از سیاست های جنگ طلبانه اسرائیل، درخواست های متعددی برای مصاحبه با وی از سوی رسانه های مختلف داخلی و خارجی دریافت شده كه همه آنها بدلیل وضعیت نامناسب جسمی گراس، رد شدند.

از برنده جایزه نوبل ادبیات آلمان همچنین دعوت شده بود كه شب گذشته در یك برنامه پربیننده تلویزیونی و در یك مناظره از نظرات خود درمورد رژیم صهیونیستی دفاع كند كه وی بدلیل ناراحتی قلبی موفق به حضور در این برنامه نیز نشده بود.

روزنامه های بیلد و ولت در آلمان كه به بلندگوی صهونیست ها در این كشور معروف هستند در راس رسانه های تخریبی بصورت هماهنگ و برنامه ریزی شده طی روزهای اخیر حملات بی رحمانه ای را نسبت به این نویسنده مشهور آلمان كه از احترام و جایگاه اخلاقی ویژه ای در بین مردم این كشور برخوردار است، در دستور كار قرار داده بودند.

اروپام ** 2051** 1701** 3404





:: برچسب‌ها: سان , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: