دنیزلی : امروز بدشانس بودیم
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، 'مصطفی دنیزلی' در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: گلی كه از الغرافه دریافت كردیم در فوتبال كم نظیر است كه این مساله از بدشانسی های پرسپولیس تلقی می شود.

وی با تمجید از عملكرد دروازه بان اهل بوسنی پرسپولیس گفت: این دروازه بان در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا عملكرد خوبی داشته و گمان می برم هر دروازبان دیگری هم بود نمی توانست شوت هافبك الغرافه را مهار كند.

دنیزلی در پاسخ به این سوال كه به نظر می رسید بازیكنان پرسپولیس در دیدار امروز احساس بازی كردند، عنوان كرد: باوجود صحبت های زیادی كه انجام دادیم، بازیكنان گمان می كردند كه به راحتی حریف را شكست می دهند و در نهایت شتابزدگی باعث شد تا در میانه های میدان اشتباهات زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هنوز بخت نخست صعود از این گروه است و می توانیم در دیدار آینده صعود خود را قطعی كنیم. اما با توجه به اینكه در گروه سختی قرار داریم از دست دادن پیروزی در ثانیه های پایانی برایم ناراحت كننده بود.

دنیزلی در پاسخ به انتقاد خبرنگارانی كه معتقد بودند وی تركیب نامناسبی را روانه میدان كرده است، گفت: تركیب هجومی را برای تیم انتخاب كردم و در نیمه دوم فرصت های خوبی داشتیم كه تبدیل به گل نشد و این تساوی نمی تواند از ارزش های ما كم كند.

وی با ابراز ناراحتی از عملرد مهاجمان پرسپولیس گفت: هرچند بههرین خط حمله لیگ قهرمانان را در اختیاز داریم اما علی كریمی، محمد نوری و ایمون زاید فرصت های زیادی برای گلزنی داشته كه آنها را از دست دادند.

سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه در دقایق پایانی اشتباهات فردی متعدد بازیكنان باعث شد تا گل مساوی را دریافت كنیم و همین مساله برایم ناراحت كننده شد.

3783





:: برچسب‌ها: مربع , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: