كسری بودجه اسپانیا تا قبل از 2017 به 3 درصد نخواهد رسید
نوشته شده توسط : zwembril

بنا بر گزارش ایرنا، صندوق بین المللی پول در حالی‌ این پیش بینی‌ را می‌ كند كه اسپانیا بر اساس تعهدات خود به اتحادیه اروپا باید در پایان سال جاری كسری بودجه ای 3/5 درصدی و در پایان سال آینده كسری سه درصدی داشته باشد .

صندوق بین المللی امروز تصریح كرد كه این پیش بینی‌ ها را بر اساس اهداف كاهش كسری بودجه در سال جاری و انجام اقدامات ریاضتی دولت تا این زمان ، انجام داده است.

سازمان با اشاره به اعلام بودجه مالی سال جاری از سوی دولت اسپانیا گفت كه هدف جدید كاهش كسری بودجه نیاز به تقویت مالیاتی بسیار بیشتری دارد، هر چند كه اگر تصحیحات بیشتری در بودجه های مالی‌ انجام می‌ شد، امر بسیار مثبتی برای مرحله پشت سر گذاری بحران قلمداد می‌ شد .

دولت اسپانیا در چند ماهی‌ كه از گرفتن زمام قدرت در این كشور می‌ گذرد، بیشترین اصلاحات و ریاضت ها را در تاریخ اقتصادی اسپانیا انجام داده است، بطوری كه از بسیاری از كمك ها و رفاه های اجتماعی به مردم كاسته و حتی از سرمایه گذاری ها و یا ادامه بهبود های زیر ساختی در جاده ها و ساختمان سازی ها صرف نظر كرده است.

در این راستا ، برغم تبلیغات انتخاباتی خود مبنی بر اینكه مالیات ها را افزایش نمی‌ دهد و یا اینكه در بهداشت و درمان یا آزموزش وپرورش خصوص سازی نمی‌ كند، اكنون تصمیم بر این اقدامات گرفته كه علاوه بر كاهش محبوبیت دولت، موج اعتراضات مردمی در كشور را افزایش داده است.

در حالی‌ كه دولت اسپانیا در آغاز می‌ گفت كه فرمانبردار بازارها و اتحادیه اروپا نیست اما اكنون قصد دارد كه اصلاحات و ریاضت های بیشتری را انجام دهد.

اروپام **1234**1423





:: برچسب‌ها: عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: