پرونده ملی پوش تیم فنرباغچه به اتهام استفاده از الفاظ نژادپرستانه به كمیته انضباطی ارجاع شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ،' دیدیه زوكورا ' بازیكن افریقایی تیم ترابوزان اسپور تركیه ، ' امره بولوزواوغلو ' ملی پوش تیم فنر باغچه را به ایراد سخنان نژاد پرستانه علیه خود متهم كرده بود.

' زوكورا ' یكشنبه شب پس از دیدار تیم های فنرباغچه و ترابوزان اسپور در گفت وگو با خبرنگاران گفت : بولوزواوغلو در طول بازی از كلمات بسیار زشت و نژاد پرستانه علیه استفاده كرده و او را ' سیاه كثیف ' خوانده است.

وی افزود: این شرم آور است كه بولوزواوغلو همچون گذشته در مقابل بازیكنان سیاه پوست از الفاظ نژاد پرستانه استفاده می كند ، این سخنان اهانت به مردم قاره افریقاست.

بولوزاوغلو زمانی كه در تیم نیوكاسل انگلیس نیز بازی می كرد ، از الفاظ نژاد پرستانه علیه یكی از بازیكنان افریقایی این تیم به نام ' یوبو ' استفاده كرده بود.

این بازیكن افریقایی اظهارداشت : بولوزواوغلو به زبان انگلیسی در طول بازی به من اهانت می كرد كه به هیچ وجه نمی توان از آن گذشت.

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تركیه در صورت مسجل شدن توهین بولوزواوغلو علیه زوكورا ، این بازیكن تیم فنرباغچه را به چهار تا هشت هفته محرومیت از شركت در مسابقات محكوم خواهد كرد.

خاورم **230/1647





:: برچسب‌ها: نیکون , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: