15 درصد زوج های ایرانی با مشكل ناباروری مواجه هستند
نوشته شده توسط : zwembril

' سیدمهدی احمدی ' روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری كنگره به خبرنگار ایرنا گفت: این كنگره با هدف بررسی آخرین یافته های علمی در زمینه درمان های باروری و ناباروری در جهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مشكلات مربوط به ناباروری، انواع بیماری ها و اختلالات ژنتیك، جنسی، هورمونی، جنینی و موارد مشابه همواره از مهم ترین مشكلات زوج های جوان و جوامع در دنیاست.

وی اظهاركرد: خوشبختانه در سایه پییشرفت های علمی و تخصصی پزشكان و متخصصین ایرانی در حال حاضر تمام زوج های نابارور می توانند در داخل كشور درمان شوند.

احمدی خاطرنشان كرد: درمان ناباروری در ایران قابل مقایسه با دنیا و كشورهای پیشرفته است و پذیرای تعداد قابل توجهی از زوجهای نابارور از كشورهای همجوار در ایران هستیم.

وی یكی از شاخص های اصلی ناباروری را عوامل محیطی عنوان كرد و گفت: تاثیر امواج به خصوص استفاده از موبایل در هنگام خواب در اتاق خواب و غذاهای آماده، فست فودها و كنسروها را ازعوامل ناباروری می باشند.

سومین كنگره بین‌المللی باروری و ناباروری در ایران با همكاری دانشگاه علوم پزشكی تبریز و انجمن باروری و ناباروری تا اول اردیبهشت ‌ماه در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

6120/587





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: