مهلت ارسال آثار به جشنواره عكس بوی عیدی تمدید شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگارایرنا، شركت فرهنگ فیلم تهران كه به مناسبت سال نو جشنواره عكس 'بوی عیدی' را با هدف به ثبت رساندن جلوه ها و تصاویری از آئین و رسوم نوروز در سراسر كشور برگزار می كند، اعلام كرد: نظر به درخواست بسیاری از علاقمندان عكاسی كه به دلیل بی‌اطلاعی یا مواجهه با تعطیلات نوروزی موفق به ارسال آثار خود به جشنواره نشده‌اند، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

براساس این گزارش، حضور در این جشنواره برای عكاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و هر عكاس می‌تواند حداكثر 5 قطعه عكس به صورت رنگی یا سیاه و سفید به دبیرخانه این جشنواره ارسال كند.

علیرضا كریمی صارمی، مسعود زنده روح كرمانی و سعید دستوری نیز از 10 لغایت 15 اردیبهشت 1391 داوری این جشنواره را آغاز می كنند.

به نفرات اول تا سوم برگزیده شده نیز به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی یا تجهیزات عكاسی اهدا خواهد شد.

عكاسان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره عكس 'بوی عیدی' به آدرس تهران، بزرگراه آفریقا نرسیده به چهارراه حقانی كوچه كمان شماره 25 طبقه اول ارسال كنند.

شركت كنندگان جهت حضور در جشنواره باید فرم شركت در جشنواره را از سایت www.farhangfilm.com دریافت و پس از تكمیل به همراه آثار و مدارك لازم برای دبیرخانه ارسال كنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره پیش از این آخر فروردین ماه اعلام شده بود.

فراهنگ*9173**1588





:: برچسب‌ها: اقیانوس , اتومبیل , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: