طرح احداث مجتمع فرهنگی و هنری ساری تامین اعتبار شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا ، 'محمد مهدی فداكار ' شبانگاه چهارشنبه پس از بازدید از مراحل اجرای این پروژه هنری به خبرنگاران گفت : صورتحساب های پیمانكاران این طرح پس از 15 روز حسابرسی و بدون تاخیر پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه 70 مراحل اجرای این طرح اجرا شده است ، ادامه داد: اعتبار برای ساخت و تجهیزات تالار فرهنگی و هنری مرحوم كردان ساری تامین شده و بدون هیچ گونه تاخیری پرداخت خواهد شد.

معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علت تاخیر در اجرای تالار های فرهنگی و هنری كشور را كمبود اعتبار عنوان كرد و بیان داشت: با پیگیری استاندار و اداره كل ارشاد مازندران و خواست وزارتخانه تالار ساری بدون محدودیت مالی باید به اتمام برسد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم مازندران در تاخیر اجرای این طرح مهم ، اظهار داشت: این تالار با استانداردهای بین المللی ساخته خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر كیفی سازی پروژه های فرهنگی تاكید كرد و گفت: پروژه های تالار مركزی در دیگر استان ها با پیشرفت فیزیكی 30 درصدی همراه است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طرح، مطالعه و احداث 15 باب تالار مركزی در 15 مركز استان اشاره و خاطر نشان كرد: پیش بینی می شود تالار مركزی شهرهای قم، ساری، یاسوج، اراك، رشت، یزد، كرمان و ارومیه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فداكار از آغاز عملیات اجرایی كتابخانه مركزی ساری به عنوان دیگر پروژه ملی مهم مركز استان مازندران در اواخر خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: مناقصه انتخاب پیمانكار این طرح انجام گرفته است.

حجت اسلام 'عباسعلی ابراهیمی' مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز به اهمیت ساخت این تالار در ساری اشاره كرد و گفت: انجمن های مختلف فرهنگی و هنری استان با مشكل فضای مناسب مواجه هستند.

وی با بیان اینكه دغدغه اصلی مسوولان و هنرمندان مازندران بهره برداری از تالار بزرگ مرحوم كردان ساری است ، بیان داشت: تاخیر در اجرای این طرح با افزایش هزینه ها همراه خواهد بود كه به نفع دولت و جامعه نیست .

ابراهیمی بیان كرد: با تامین اعتبار ، پیش بینی می شود این طرح در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

تالار مركزی مرحوم كردان ساری در فضای عمومی سه هزارو 200متر مربع شامل سه سالن كه یك سالن آن 800 نفره و دو سالن 200 نفری، سالن مخصوص كودكان ، كتابخانه ، نگارخانه ها و اداری است.

عملیات اجرایی این مجتمع در سال 1386 با كلنگ زنی آغاز شد .ك/3

2585/402





:: برچسب‌ها: سفید , حیوانات , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: