رییس مجلس وحدت پاكستان:غرب از ترس بیداری اسلامی، شیعیان را ترور می كند
نوشته شده توسط : zwembril

حجت الاسلام والمسلمین'شیخ غلام محمد فخرالدین' روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در قم خاطرنشان كرد: مردم پاكستان برای دفاع از ارزشهای اسلامی، حركت های آزادی خواهانه و استكبارستیزی ظرفیت بالایی دارند، به همین دلیل غرب از همه ظرفیت خود برای مقابله با موج بیداری اسلامی در این كشور استفاده می كند.

وی همچنین مهار قدرت هسته ای پاكستان را از دیگر عوامل بروز حوادث تروریستی در این كشور دانست و گفت: قدرت هسته ای پاكستان برای غربی ها قابل تحمل نیست به همین دلیل از طریق دامن زدن به اختلافات مذهبی، بدنبال تضعیف و مهار برنامه های هسته ای این كشور هستند.

وی افزود:اگر آمریكا موفق به مهار برنامه هسته ای و تضعیف و ناامن كردن پاكستان شود، این كشور پایگاهی برای ناتو خواهد شد.

فخرالدین همچنین با اشاره به پیروی وهابیون، طالبان و برخی كشورهای عربی از سیاستهای استعماری آمریكا گفت: آنها به همین دلیل درصدد تفرقه افكنی بین مسلمانان و كشتار شیعیان پاكستان هستند زیرا جمعیت 50 میلیونی شیعه این كشور را برای خود یك تهدید جدی تلقی می كنند.

حمله تروریستی روز سه شنبه عناصر گروہ غیرقانونی و تروریستی موسوم به جندالله به سه دستگاہ اتوبوس مسافربری در منطقه 'كوھستان' در ایالت 'خیبر پختونخوا'ی پاكستان، به جان باختن 18 نفر و زخمی شدن 9 تن منجر شد.

7401 / 556





:: برچسب‌ها: فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: