برگزاری مسابقات كشتی چند جانبه قزوین به زمان دیگری موكول شد
نوشته شده توسط : zwembril

'عین الله صادقی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این قرار بود این مسابقات با حضور چهار تیم ، نیمه دوم بهمن و در قزوین برگزار شود كه تغییر در زمان برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان كشور مانع از انجام آن شد.

وی با بیان اینكه تیم هایی از تهران و گیلان قرار بود به عنوان میهمان در این رقابتها حضور پیدا كنند، اظهار كرد: بدلیل آماده سازی و حضور برخی از كشتی گیران این تیم ها برای شركت در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به پیشنهاد آنها زمان انجام مسابقات جام فجر قزوین را به آینده موكول كردیم.

دبیر هیات كشتی استان قزوین اضافه كرد: هنوز زمان دقیقی برای برگزاری مسابقات جام فجر مشخص نكرده ایم ولی به احتمال زیاد نیمه نخست اسفندماه شاهد برگزاری این رقابت ها در قزوین خواهیم بود.

صادقی اظهار كرد: با وجود لغو مسابقات كشتی جام فجر قزوین در دیگر شهرستان های استان شاهد انجام مسابقات دوستانه با هدف گرامیداشت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی بودیم.

وی،از تدارك هیات كشتی استان قزوین برای برگزاری دوره های جدید استعدادیابی در رده سنی پایه خبرداد و افزود: جذب استعدادهای برتر و قهرمان پروری به طور جدی در دستور كار این هیات ورزشی قرار دارد.

دبیر هیات كشتی استان قزوین از دعوت 'احسان لشگری' ورزشكار شایسته قزوینی و قهرمان كشتی آزاد آسیا به اردوی مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی خبر داد و یادآور شد: لشگری همراه با سایر ملی پوشان از 4 تا 22 اسفند ماه در این اردو حضور پیدا می كند.

7392/616/1647





:: برچسب‌ها: باغ وحش , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: