نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز چهارشنبه در سخنانی در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور یزد، علوم دریایی چابهار و طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)، انقلاب اسلامی ایران را حركتی بنیادین و سرآغازی برای قیام فراگیر علیه استكبار، درجهان ذكر كرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، مستكبران و زور‌گویان را كه قرنها بر مسلمانان احاطه پیدا كرده‌اند، درهم كوبید.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به شكل گیری انقلاب اسلامی و نقش رهبری حضرت امام (ره) گفت:‌ بنیانگذار جمهوری اسلامی، قرآن‌ را به عرصه زندگی مردم‌ آوردند و موجب شدند كه امروز اسلام دركل دنیا عزت و اقتدار كسب كند.

وی با اشاره به ضرورت مطالعه تاریخ و شناخت نسبت به نقشه های دشمنان در به انحطاط كشیدن مسلمانان گفت: غرب با جنگهای صلیبی و جهانی، سالها تلاش كرده بود تا مسلمانان را به حاشیه ببرد و زمانی كه دید تمام زحمات شان با حق‌جویی انقلاب اسلامی از بین می‌رود،‌ 35 كشور را به كمك صدام فرستادند تا مانع ثبات و استحكام نظام اسلامی شوند.

این مرجع تقلید خاطرنشان كرد: مدیریت قوی امام ‌(ره) این بحرانها را مهار كرد، جنگ را با عزت پشت ‌سر گذاشتیم و نظام امروز نیز بوجود فقیهی بسیار شجاع،‌ مدیر و مدبر ‌مانند آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در راس امور، افتخار می‌كند.

‌آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به همایش بیداری اسلامی جوانان مسلمان درتهران گفت:‌ در این همایش جوانی از بحرین درمحضر رهبر‌معظم انقلاب، اشعاری را در مظلومیت مردم بحرین خواندند كه همه را به گریه انداخت.

وی افزود:‌ این وضع دنیای امروز است كه دركشوری مانند بحرین با لشكر‌كشی عربستان سعودی مسلمانان را می‌كشند و به ناموس آنان تجاوز می‌شود، در این شرایط باید مقاومت و جهاد كرد.

/7404/556





:: برچسب‌ها: تورنتو , سیاه , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: