پزشك تیم استقلال: مصدومیت فریدون زندی جدی نیست
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز شنبه ایرنا از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، دكتر 'اكبر رضایی' در خصوص وضعیت 'فریدون زندی' كه در بازی مقابل ذوب ‌آهن دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: زندی از ناحیه 'همسترینگ' دچار كشیدگی نوع درجه یك شده كه خوشبختانه شدت این آسیب كم و خفیف است.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه تیم فوتبال استقلال تا روز دوشنبه استراحت دارد، زندی پس از این دو روز می‌ تواند تمرین كند و مشكل جدی نخواهد داشت.

رضایی همچنین در خصوص آخرین وضعیت 'میلاد میداوودی' گفت: میداوودی تحت درمان فیزیوتراپی است و وضعیت بهتری دارد و این بازیكن بر اساس اصول پزشكی می تواند دو هفته پس از مصدومیت در تمرینات شركت كند، البته به شرطی كه سلامتی‌ او مشكلی نداشته باشد.

پزشك تیم استقلال در خصوص 'مجتبی جباری' نیز اظهار داشت: جباری چند روزی است كه به طور اختصاصی تمرین می ‌كند اما چون مصدومیت این بازیكن از ناحیه مینیسك زانو بوده است نمی توان در موردش ریسك كرد.

وی ادامه داد: بر این اساس جباری باید پس از چهار هفته استراحت در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران شركت كند و به تیم اضافه شود.

تیم فوتبال استقلال تهران كه روز جمعه در مرحله نخست حذفی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یك از سد تیم ذوب آهن اصفهان گذشت، روز شنبه 29 بهمن ماه در مرحله دوم حذفی این مسابقه ها میزبان تیم 'الاتفاق' عربستان خواهد بود.

7537 / 1589





:: برچسب‌ها: ژاپن , رودخانه , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: