تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسه عظیم بصیرت و وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، متن كامل بیانیه شورای هماهنگی بدین شرح است:

ملت عظیم الشأن ایران اسلامی، حلاوت وشیرینی حماسه ایمان و بصیرت شما ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن و در بزرگداشت عید انقلاب با پیروزی وظفرمندی عزت‌آفرین سال گذشته برادران مسلمان ما در مصر دو صد چندان شد.

امروز ، در یوم الله 22 بهمن مردم مسلمان وآزاده ایران و مصر ، پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی بر نظام های سلطه جهانی و سقوط دیكتاتورهای دست نشانده آمریكا را جشن گرفتند.

امروز ، پیروزی بزرگ برادران مسلمان و مبارز در منطقه خاورمیانه یادآور سقوط حكومت دیكتاتور دست پرورده آمریكا در بهمن تاریخی 57 بود.

امروز ، یوم الله ایران اسلامی بود ، روزی كه پیام انقلاب اسلامی ایران با در نوردیدن همه مرزهای جغرافیایی و سیاسی در فرسنگ‌ها آن طرف تر ازجانب مردم مسلمان و آزاده جهان بر سر دیكتاتور های زمانه فریاد زده شد و سقوط همه نظام‌های سلطه و استبداد را نوید داد.

ملت رشید و غیور ایران اسلامی ،به درستی كه با قدرت سلاح ایمان و بصیرت و شور حسینی و شعور سیاسی‌ تان حماسه ای ماندگار خلق كردید.

امروز جلوه‌ای عظیم از خلق حماسه بصیرت و حضور ملت ازجانب دوربین‌ها و خبرنگاران در صفحه رسانه‌ها به ثبت رسید ودر تاریخ افتخارات بشریت ماندگار شد به طوری كه تمام معادلات و تحلیل های رسانه‌های رقیب و دشمن را به هم ریخته و تمام اصحاب رسانه استكبار جهانی را به شگفت ، بهت و حیرتی عظیم فرو برد.

ملت سلحشور، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران با روحیه ایمان در 22 بهمن 1357 افتخار آفریدند و شب سیاه ظلمت را به سپیدی پگاه امید بدل ساختند و امروز ، بعد از گذشت سی و چهار بهار آزادی از آن حماسه عظیم، بار دیگر خوش درخشیدند و حماسه‌ای بس عظیم‌تر و پرشكوه‌تر بر جای نهادند تا آن جا كه بهت و حیرت جهانیان و رسانه‌ها و بنگاه های دروغ‌پرداز غربی و اربابان رسانه را در پی داشت.

امروز، جلوه‌ای از 'شكوه و اقتدار و وحدت' ملت و دولت با آرمان‌های والای انقلاب بر صفحه میادین و خیابان‌های سراسر میهن اسلامی ایران نقش بست و امیدبخش خیزش و خروش های پی در پی ملت های تحت ظلم و ستم استكبار شد.

اینك در طلیعه سی وچهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در آغازین روز ورود به چهارمین سال از'دهه پیشرفت و عدالت' ، ستاد مركزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این همه شور و شعور را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریك و از ایستادگی و پایداری ملت قهرمان ایران اسلامی تقدیر و تشكر می كند و دستان و بازوان پر مهر همه خالقان این حماسه شكوهمند و فجرآفرینان و فجر یاوران انقلاب اسلامی را بوسه باران می ‌كند.

سیام**7378**1580





:: برچسب‌ها: رودخانه , نیویورک , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: