امروز ایران زیر تیغ فرهنگ بیگانه قرار دارد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام 'ابراهیم سعدی' در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماهشهر اظهار كرد: آمریكا با در اختیار داشتن رسانه‌ها و سینمای جهان در حال مدیریت فرهنگی جهان است.

وی اظهار داشت: اگر امروز ذایقه موسیقیایی، لباس پوشیدن و حتی ذایقه غذایی مردم تغییر یافته به خاطر این است كه توطئه و برنامه‌های فرهنگی آمریكا پشت سر آن بوده است.

سعدی گفت : در یك دورانی در كشور برخی معتقد بودند كه برای پیشرفت كشور باید سراغ فیلسوفان تجربه‌گرای همچون 'جان‌لاك' رفت.

وی گفت: فیلسوف‌هایی همچون جان‌لاك معتقد بودند كه انسان داری چند رابطه شامل ارتباط با متافیزیك، ارتباط با انسان‌ها و ارتباط با طبیعت است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیان داشت: این فیلسوف تجربه‌گرا معتقد بود كه ارتباط با متافیزیك هیچ ارتباطی با حوزه رابطه انسانی ندارد كه یكی از نتایج این نظریه باطل، جدایی دین از سیاست بود.

سعدی خاطرنشان كرد: اگر در كشور شاهد بی‌بند و باری بودیم و هستیم به دلیل اعتقادات افرادی بود كه هیچ اعتقادی به مكتب علی (ع) نداشتند و به دنبال نظریه‌پردازانی همچون جان‌لاك بودند.

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده از سوی امریكا و غرب ضد ایران اسلامی، گفت:غربی - ها امروز تمام تلاش خود را برای محدودیت كردن ارتباطات ما با جهان و بالعكس بكار گرفته تا

مانع از پیشرفت‌های علمی كشور شوند.

معاون پژوهشی مركز مطالعات استراتژیك مركز پژوهش‌های استان خراسان رضوی بیان داشت: كسانی كه سراغ جان‌لاك و سكولاریسم رفته‌اند و برای این كشور برنامه دارند بدانند كه سكوت امروز ما به دستور رهبر معظم انقلاب است.

سعدی تاكید كرد: اگر مقام عظمای ولایت رخصت دهند این سكوت را خواهیم شكست و تودهنی محكمی به این افراد خواهیم زد و آنها را سر جای خود خواهیم نشاند.

640





:: برچسب‌ها: آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: