تجلیل نظام پزشكی از 'داود رشیدی و 'محمد صالح علاء' هنرمند و شاعر معاصر
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، دومین جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی، هنری جامعه پزشكی همزمان با دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی و در شب 19 بهمن ماه جاری در تالار وزارت كشور گشایش یافت.

در آیین اختتامیه این جشنواره كه مصادف با آغاز سی و چهارمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی است،جمعی از مسوولان و اعضای سازمان نظام پزشكی، پزشكان و كارشناسان حوزه سلامت حضور داشتند،رییس این سازمان از تلاش های بی وقفه 'داود رشیدی'به عنوان كارگردان، نویسنده و بازیگر و پیشكسوت عرصه سینما و تلویزیون با اعطای لوح یابود تقدیر كرد.

همچنین در ادامه این مراسم،'شهاب الدین صدر'،رییس سازمان نظام پزشكی كشور از 'محمد صالح علاء '، شاعر، نویسنده و اندیشمند فرهنگی این مرز و بوم به پاس سال ها فعالیت در سرودن شعر و تصنیف، قدرددانی كرد.

در ادامه این مراسم، رییس سازمان نظام پزشكی كشور از 'احترام برومند'، مجری پیشكسوت تلویزیون و همسر 'داود رشیدی' ، 'رضاكیانیان'، بازیگر سینما و 'سروش صحت'، نویسنده و كارگردان نیز تقدیر كرد.

'رضاكیانیان'، در این جشنواره دلخوری خود را از تعطیل شدن خانه سینما ابراز كرد و خواستار پیگیری این مساله شد.

در پایان این مراسم؛ 'محمد صالح علاء' یكی از سروده های خود را برای جامعه پزشكی كشور و مدعوین حاضر در تالار وزارت كشور دكلمه كرد.

براساس این گزارش، در شب نخست (19 بهمن ماه)، دومین جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی، هنری جامعه پزشكی كشور از 'داریوش ارجمند'،پیشكسوت عرصه بازیگری و سینما و 'مصطفی رحماندوست'، شاعر برجسته كودك به پاس سالها تلاش در عرصه هنر و شعر با اعطای لوح های یادبودی، تجلیل شد.

سازمان نظام پزشكی در شب دوم (20 بهمن ماه) از 'مرضیه برومند'، به عنوان كاگردان و نویسنده فیلم های طنز و كودك و 'محمد علی بهمنی'، شاعر و غزل سرای ایران زمین تقدیر شد.

نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری جامعه پزشكی تیرماه امسال و مصادف با ایام فرخنده نیمه شعبان برگزار شد.

اجتمام**9134 **





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: