كشتی گیر طلایی ایران در جام یاشاردوغو : آماده نبودم
نوشته شده توسط : zwembril

' میرزایی ' شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت:از اینكه توانستم عنوان قهرمانی را كسب كنم و دل مردم ایران را شاد نمایم، خرسندم.

وی سطح این دوره از مسابقات جام یاشاردوغو را مطلوب دانست و گفت: رقابتهای خوبی را شاهد بودیم و بیشتر تیم ها با كشتی گیران جوان خود گام به این مسابقات گذاشته بودند،افزون بر آن برخی از كشتی گیران برتر جهان نیز در این مسابقات شركت كرده بودند.

این كشتی گیر همدانی در باره كشتی های خود دراین مسابقات افزود:از كشتی های خودم راضی هستم و امیدوارم كه كادر فنی نیز از عملكرد من راضی باشد و توانسته باشیم جواب اعتماد آنان را داده باشم .

من در آمادگی آرمانی قرار نداشتم اما زمانی كه به من اعلام شد كه باید در این مسابقات شركت كنم،پذیرفتم و در آن شركت كردم .

وی درباره قرار گرفتن در تركیب تیم ملی كشتی ایران و اعزام به بازی های المپیك 2012 لندن اظهارداشت:این بستگی به كادر فنی دارد،درصورتی كه آنان این لیاقت را در من ببینندكه می توانم در این بازی ها برای كشورم افتخار كسب كنم،با تمام وجود از هم اكنون خود را برای شركت در این بازی ها آماده خواهم كرد.

میرزایی گفت:مسوولان فدراسیون كشتی تركیه تمامی شرایط را برای برگزاری این مسابقات آماده كرده بودند.

خاورم ** 230





:: برچسب‌ها: درخت , چشم انداز , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: