جشنواره فیلم افلاك آغاز به كار كرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از انجمن سینمای جوانان، مراسم افتتاحیه این جشنواره شب گذشته با حضور علی اسماعیلیان مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، جمعی از مسوولین فرهنگی استان و هنرمندان شركت كننده از هفت استان كشور در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار شد.

مجید اسماعیلیان دبیر جشنواره در این مراسم گفت: این جشنواره به منظور ایجاد فضای تعامل و همدلی میان هنرمندان هفت استان كشور از 19 تا 21 اردیبهشت ماه خرم آباد برگزار خواهد شد و علاوه بر نمایش فیلمهای بخش مسابقه، نقد و بررسی فیلمها، كارگاه های عملی و تئوری عكاسی و كارگاه فیلمنامه نویسی و فیلمنامه خوانی برگزار می شود.

در ادامه این مراسم نگارخانه هژبر را شمس الله كوگانی پیشكسوت عكاسی استان افتتاح كرد و پس از بازدید میهمانان از نمایشگاه اصلی، دومین گالری جشنواره كه در نگارخانه سرو شامل 33 قطعه از عكسهای نمایشگاه طبیعت زیبای ایران بود توسط جوان ترین شركت كننده در جشنواره افتتاح شد.

چهل و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از امروز با حضور هفت استان كرمانشاه، كردستان، مركزی، لرستان، ایلام، خوزستان و همدان كار خود را ادامه می دهد.

هاشم میرزاخانی رییس انجمن سینمای جوان نیز در پیامی به جشنواره افلاك این رویداد فرهنگی را فرصتی برای نمایان كردن توانمندی های جوانان كشور در عرصه فیلم سازی، عكاسی و فیلمنامه نویسی قلمداد كرد.

جشنواره افلاك چهل و هفتمین جشنواره فصلی انجمن سینمای جوان است كه تا 21 اردیبهشت ماه در استان لرستان برگزار می شود.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: سان , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: