گروه موسیقی دستان به همراه عقیلی شهریور سال جاری برنامه اجرا می‌كند
نوشته شده توسط : zwembril

محمد حسین توتونچیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: موسسه ققنوس در سال جاری خود به منظور ارج نهادن به سلیقه مخاطبان موسیقی كلاسیك ایرانی، برگزاری این كنسرت را در شهریور ماه جاری ترتیب داده است.

وی گفت : این موسسه سال گذشته نیز كنسرتهایی همچون گروه تنبور نوازان به همراه شهرام ناظری، گروه كامكارها و گروه دوستی به سرپرستی حسین علیزاده را برگزار كرد كه با استقبال گسترده علاقه مندان این فرم از موسیقی همراه بود.

توتونچیان یاد آور شد : برنامه ریزی برگزاری كنسرتهای بزرگ از ماهها قبل آغاز می شود كه البته باوجود شرایط فعلی برای اخذ مجوزهای متعدد پیگیرهای مستمری را می طلبد، باوجود این موسسه ققنوس كنسرتهایی را نیز در سال جاری ترتیب داده كه از این بین می توان به كنسرت شهرام ناظزی به همراه گروه ملل ، گروه كامكارها و گروه دستان در سال جاری اشاره كرد.

این برگزار كننده كنسرت افزود : در حوزه موسیقی پاپ نیز برنامه ریزی های لازم برای برگزاری كنسرت انجام شده و قرار است حمید عسگری 20 و 21 تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه برنامه اجرا كند.

وی خاطرنشان كرد : در راستای احترام به مخاطبان موسیقی ملل این مجموعه در نظر دارد با رایزنی های لازم شرایط حضور گروهای مطرح خارجی همچون 'جیبسی كینگ ' را فراهم كند كه اگر همه چیز به خوبی پیش برود این گروه اسفند ماه سال جاری در تهران برنامه خواهد داشت.

فراهنگ ** 9252**1588





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ملوسک در تاریخ : 1391/2/20/3 - - گفته است :
سلام عزیزم
وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم .
مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم .
www.malusak72.mihanblog.com

موفق باشی گلم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: