آل خلیفه هم به مخالفان بشار اسد پیوست
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، پادشاه بحرین به بشار اسد توصیه كرده است كه به خواسته مردم سوریه گوش فرا دهد.

'حمد بن عیسی آل خلیفه' در گفت وگویی با نشریه 'اشپیگل' آلمان كه در نسخه آنلاین آن گفت: اسد باید به حرف ملت سوریه گوش كند زیرا این مردم هستند كه بهترین توصیه ها را می كنند.

حمد بن عیسی كه از سال گذشته تاكنون با همكاری نظامی مستقیم عربستان سعودی، اعتراضات مخالفان بحرینی را سركوب كرده كه حتی اعتراض باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا را در برداشته است، گفت: اصلا چیزی به نام 'جنبش اعتراض آمیز منسجم مردمی' در بحرین وجود نداشته است.

پادشاه بحرین كه هنوز راضی به بازگشت نظامیان سعودی به كشورشان نشده است، افزود: در مورد وقایع سال گذشته متاسفم، ولی مخالفان یكدست در بحرین وجود ندارد، و اصلا چیزی به اسم گروه مخالف در قانون اساسی كشور ما نیست.

بیان این سخنان با سالگرد آغاز اعتراضات مردمی بحرینی ها (14 فوریه 2011) همزمان شده است كه مردم با حضور در خیابان‌ها، خواهان پایان حكومت خاندان آل خلیفه و انجام اصلاحات سیاسی در بحرین شده‌اند.

تظاهركنندگان در اعتراضات خود كه با وجود سركوب شدید ادامه دارد، اعلام كرده‌اند كه تا احقاق همه خواسته‌هایشان در زمینه آزادی، حكومت مشروطه و داشتن نظام مردمی از اعترض خود دست نخواهند كشید.

گروه پزشكان برای حقوق بشر در بحرین نیز بارها نسبت به بازداشت و شكنجه پزشكان و پرستاران اعتراض كرده و اعلام كردند: پزشكان و پرستاران درمانگر مجروحان اعتراضات، مداركی از قساوت مقامات، نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش بحرین در سركوب تظاهركنندگان در اختیار دارند.

اروپام** 2051** 1701**1516





:: برچسب‌ها: برف , غذا , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: