ولوز: آنچلوتی اگر خواهان پاتو است، پا پیش بگذارد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از توتومرکاتو، در چند هفته اخیر رسانه‌های خبری ایتالیا و فرانسه گزارش کردند یکی از گزینه‌های جدی تیم پاری‌سن‌ژرمن از لوشامپیونه، «آلکساندر پاتو » است.

در این زمینه چند نشریه مهم ورزشی مثل گازته و کوریر دلواسپرت در گزارش‌های خود دلیل آورند، کارلو آنچلوتی، سرمربی کنونی پاریسی‌ها علاقه وافری به ستاره برزیلی داشته و حتی در ژانویه گذشته تلاش نافرجامی برای جذب وی داشته است.

به همین خاطر در روزهای گذشته در اطراف تیم «روسونری‌ها» شایعاتی شنیده شد مبنی بر اینکه پیشنهادی بابت این ستاره به میلان رسیده است.

در این ارتباط «گیلمار ولوز»‌ که به امور نقل و انتقالات لژیونر میلانی‌ها رسیدگی می‌کند، اظهارداشت: باعث خرسندی است که می‌شنویم آنچلوتی دوست دارد با او همکاری کند. «کارلتو» واقعا مربی بزرگی در عرصه فوتبال جهان است. برای موکل من ، شاگردی او افتخار است. اما واقعیت این است که پاتو، اکنون مناسبات بسیار خوبی با میلان دارد و از حضور در تیم ایتالیایی بسیار راضی است.

او ادامه داد:‌ به نکته فوق این را هم باید اضافه کرد که موکل من هنوز با میلان قرارداد دارد. تحت این شرایط اگر واقعا آنچلوتی و سن‌ژرمن خواهان او هستند، باید بطور جدی وارد میدان شده و پیشنهاد بدهند.

وی افزود:‌ همه ساله در فصل تابستان هیاهوی زیادی بابت انتقال بازیکنان راه می‌افتد. بسیاری از آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود، در نهایت تحقق نمی‌یابد.

ستاره 22 ساله مورد توجه فرانسویان از 5 فصل قبل لژیونر میلان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: واشنگتن , باغ وحش , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: