معاون وزیر علوم: توسعه علمی كشور از رویكردهای اصلی دولتمردان است
نوشته شده توسط : zwembril

'علی اكبر متكان' روز یكشنبه در آیین معارفه رییس دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی ساری افزود: دستاوردهای نظام اسلامی بویزه درچند سال اخیر در بخش آموزش عالی و دستیابی به علوم و فناوری های جدید بی نظیر و جشمگیر بوده است.

وی اظهارداشت: به رغم تمامی دسایس سازمان یافته دشمنان، نظام اسلامی در دستیابی به فناوری های نوین علمی به توفیق های زیادی دست یافته است.

وی گفت: تمامی تحریم ها و فشارهای دشمنان علیه نظام اسلامی، با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش و پشتكار دولتمردان و دانشمندان جوان به یك فرصت تبدیل شده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: نظام اسلامی برای دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای و رسیدن به قله های سعادت و افتخار، با صلابت راه خود ادامه می دهد.

متكان در تشریح دستاوردهای نظام اسلامی دربخش آموزش عالی، گفت: تا سال 57، یكصدو 70هزار دانشجو در دانشگاه های كشور مشغول تحصیل بودند كه این میزان با توجه به رویكرد و توجه نطام اسلامی به تحصیل عمل، اكنون به بیش ازچهارمیلیون نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین شمار استادان فعال در دانشگاه های كشور از 9 هزار نفر قبل از انقلاب اكنون به 60 هزار نفر افزایش یافته است.

وی گفت: مقدار اعتبارات دانشگاه های كشور از پنج هزار میلیارد ریال در سال 84 اكنون به 18 هزار و 700 میلیارد ریال افزایش یافته است.

در این نشست 'كریم سلیمانی' به عنوان سرپرست دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی ساری معرفی و ازخدمات 'قربانعلی نعمت زاده' رییس قبلی این واحد دانشگاهی با اهدای هدایایی تجلیل شد. ك/3

2501/402/508





:: برچسب‌ها: باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: