نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اطلاعیه این دفتر ، این سمینار بین المللی به مدت دو روز از فردا جمعه 11 تا 12 می ﴿22 تا 23 اردیبهشت ﴾ با حضور اعضای سازمان ھمكاری كشورهای اسلامی، كشورهای ناظر و سازمان ھای غیر دولتی و بین المللی برگزار می شود.

همایش پناھندگان در جھان اسلام با ھمكاری مشترك كمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناھندگان و دولت تركمنستان برنامه ریزی شدہ است.

نشست یاد شدہ قرار است با برجسته كردن اقدامات و كمك كشورھای عضو سازمان ھمكاری كشورهای اسلامی و كشورھای غیر عضو برای انجام فعالیت ھای عام المنفعه خود به منظور رسیدگی به وضعیت پناھندگان، مصمم به تشویق انجام اقدامات بیشتر برای رسیدگی به علل ریشه ای مشكلات پناھندگان و دلایل مھاجرت آنان است.

این سمینار ھمچنین بر موضوع ھمكاری ھای چند جانبه برای پیدا كردن راهكارھای اصلی با ھدف پایان دادن به وضعیت نگران كنندہ پناھندگان و مھاجرین در كشورهای اسلامی تاكید می كند.

اطلاعیه دفتر سازمان ملل در امور پناھندگان در اسلام آباد تصریح كرد: مقامات ارشد سازمان ھمكاری كشورهای اسلامی، كمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناھندگان و دیگر مقامات رسمی دستور العمل ھای این همایش را تكمیل كردہ اند.

در حاشیه همایش یاد شده، نشست ویژہ ای نیز در جھت كمك به پناھندگان فلسطینی از سوی 'ادارہ امداد و كمك رسانی سازمان ملل متحد' (UNRWA) برگزار خواھد شد.

آساق ** 1095**1651





:: برچسب‌ها: حیوانات , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: