رعایت اخلاق و جوانمردی نقش تكاملی در ورزش دارد
نوشته شده توسط : zwembril

علی ملااحمدی روز پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزشهای روستایی و عشایری استان افزود: رعایت روحیه جوانمردی و پهلوانی در كنار ورزش قهرمانی یك اصل است كه باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم با نهادینه كردن اعتقادات و باورهای دینی، مذهبی در فضاها و میادین ورزشی امكان پذیر است.

وی اظهاركرد: ورزشكاران ایران اسلامی به عنوان نمایندگان كشوری كه در بین مسلمانان جهان و منطقه به الگوی برتر شهرت دارد باید توان و قدرت میدان داری و تقویت معنویت در ورزش را داشته باشندتا مبادا مورد میدان داری و مدیریت دیگران قرار گیرند.

ملااحمدی در ادامه تخصیص منابع مالی و ایجاد سخت افزارهای مناسب در راستای توسعه ورزش قهرمانی را مورد تاكید قرار داد و افزود: سال گذشته اعتبار خوبی در اختیار هیات های ورزشی قرار گرفت.

وی در خصوص ایجاد زمینه های مناسب برای توسعه فرهنگ ورزش و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در روستاها و مناطق محروم عشایری گفت: مهاجرت معكوس(از شهرها به روستاها) و ثبات زندگی در روستاها و ایجاد فضایی شاد و مفرح در این مناطق یكی از دغدغه های اصلی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و هیاتهای مربوطه و ادارات كل ورزش و جوانان است.

ملااحمدی افزود: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در روستاها می تواند از بسیاری از شغل های كاذب در شهرها و مراكز استانها كاسته و با جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی كه با هزاران امید و آرزوی واهی به شهرها سفر می كنند، جلوگیری كند.

وی ادامه داد: ورزش تنها راه مناسب برای حل این مشكل است و امیدواریم با انجام تمهیدات لازم از سوی مسوولان كشوری و استانی شاهد حضور نخبگان ورزش روستایی و عشایری در میادین مهم بین المللی و برون مرزی باشیم.

7126/587





:: برچسب‌ها: زن , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: