سرمربی تیم فوتبال دختران:اردن وفلسطین رامی شناسم، اماتاجیكستان را نه
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، نخستین مرحله مسابقات فوتبال قهرمانی دختران جوان آیا با حضور تیم های ایران ، اردن ، تاجیكستان و فلسطین مهرماه به میزبانی اردن برگزار خواهد شد.

مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا آذرماه برگزار خواهد شد، اما هنوز كنفدراسیون فوتبال آسیا نام كشور میزبان را اعلام نكرده است.

'مریم ایراندوست' در گفت و گو با ایرنا، ادامه داد: 34 نفر از مجموع 40 بازیكن انتخاب شده توسط كمیته استعداد یابی به اردوی تیم دعوت شده اند تا از روز 23 اردیبهشت ماه به مدت 5روز در محل كمپ های تیم ملی به تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: 80 درصد این بازیكنان همان نفراتی هستند كه در سنگاپور همراهی شان كردم و اكنون برای تیم جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و تقریبا توانایی هایشان شناخته شده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران افزود: بازیكنان دعوت شده به اردو توانایی های خوبی دارند و امیدوارم در سه ماه باقی مانده تا مسابقات بتوانیم به لحاظ فنی و جسمانی آنان را به آمادگی مطلوب نزدیك كنیم.

وی اضافه كرد: من پیش تر به فدراسیون اعلام كردم ارتقا فوتبال زنان ایران نیازمند یك برنامه ریزی منسجم و پنج ساله است زیرا در رده های پایه رقابتهای لیگ چندان قوی و منسجم برگزار نمی شود و از طرفی این فوتبالیست های جوان و نوجوان در شهرستان به زمین چمن مناسب دسترسی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال دختران جوان خاطر نشان كرد: بنابراین فدراسیون باید برای حمایت از تیم ملی و پشتوانه سازی برای این تیم، بازیكنان مستعد و توانمند شهرستانی را زیر پوشش مستقیم خود داشته و زمینه برای تمرین و بدنسازی تخصصی آنان را فراهم كند.

وی درادامه به اهمیت مسابقات تداركاتی برای تیم فوتبال دختران اشاره كرد و گفت: امیدوارم فدراسیون به منظور افزایش توان تیم برای حضور قدرتمندانه در اردن حداقل یك اردوی تداركاتی برای بازیكنان فراهم كند تا ضمن آشنایی با میادین خارجی ، نقاط ضعف بازیكنان شناسایی مشخص و مرتفع شود.

نادیا شمسی، مریم رهیده، ساناز قدیرزاده، رویا كلاتی، ویدا نریمانی، غزاله اله بخشی، صابره رحمانی، راضیه احمدی، پریوش باقری، شهین افلاكی، نیلوفر حسن پور، فرزانه مهبودی، مهدیه آمیغی، مهسا درویشی، مریم رحیمی، كوثر كمالی، بهاره نصیری، زهرا كورآوند، سارا ظهرابی نیا، فرشته خسروی، سمانه قاشیه، سمیرا قاشیه، یاسمن پاكجو، آیناز فلاح، طنین نراقی، فاطمه خلج، فاطمه اردستانی، افروز كربكندی، مهسا كحالی، بهناز طاهر خانی، زینب شمس، مریم نامی، سرشین كمانگر، نازنین دیلمی نفرات دعوت شده به این اردوی یك هفته ای هستند.

ایراندوست در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال زنان نیز گفت: فدراسیون در حال بررسی عملكرد چند مربی خارجی است تا بتواند تیم را برای حضور در مسابقات فوتبال 2014 قهرمانی آسیا آماده كند.

ایراندوست افزود: با توجه به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان در بهمن ماه و مساله افت بدنی بازیكنان ، من برنامه ای شش ماه از بهمن تا مردادماه برای تیم ملی تنظیم كرده و در اختیارفدراسیون قرار دادم تا بازیكنان با پیگیری این تمرینات از فرم بدنی و آمادگی تكنیكی ایجاد شده فاصله نگیرند.

وی ادامه داد: اجرای این برنامه یا هر برنامه دیگری در مورد تیم ملی بستگی به سیاست های فدراسیون دارد و من امیدوارم در هر شرایطی برنامه اردو و تمرینات تیم ملی به صورت مستمر پیگیری شود تا تیم با مشكل دست كم افت بدنی مواجه نشود.

1828/1590





:: برچسب‌ها: روز , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 22 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: