فیاضی: دست اندازی در راه المپیك نمی بینم
نوشته شده توسط : zwembril

'پوریا فیاضی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در اروپا پشت سر گذاشتیم و با تیم های خوبی هم بازی كردیم. این رقابت ها به تیم ما كمك زیادی كرد كه به مرز آمادگی نزدیك شویم.

وی خاطرنشان كرد: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. با وجود اینكه ما در جام جهانی خوب بودیم اما این دلیل نمی شود كه به راحتی المپیكی شویم. هدف ما در رقابت های گزینشی المپیك قهرمانی است. ما هدف بالا را گرفته ایم تا حداقل سهمیه حضور در بازی های المپیك را به دست بیاوریم.

فیاضی درباره برنامه های فشرده سفر به اروپا گفت: بازیكنان تیم ملی حرفه ای هستند و ما سعی می كنیم با برنامه های مورد نظر كادر فنی سازگار شویم.

وی گفت: ما برای المپیكی شدن حریفان سختی پیش رو داریم و با وجود قهرمانی در آسیا رقابت نزدیكی با دیگران برای كسب سهمیه خواهیم داشت. قول می دهم تمام تلاشمان را برای رفتن به المپیك به كار ببریم تا مردم خوشحال شوند.

بازیكن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران درباره مصدومیت آرش كمالوند گفت: اگرچه كمالوند را از دست دادیم اما در این پست چند بازیكن خیلی خوب در تیم ملی حضور دارند و تلاش می كنیم جای خالی او پر شود.

بازیكن فصل گذشته تیم سایپا درباره تیم باشگاهی آینده اش گفت: قراردادم با این تیم به پایان رسیده است اما در حال حاضر تمام فكر و ذكرم تیم ملی است و پس از پایان مسابقات تیم ملی به این موضوع خواهم پرداخت.

2024/1590





:: برچسب‌ها: آیفون , آسیا , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: