پیشكسوت مطبوعات خوزستان در یك سانحه رانندگی جان سپرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا, این پیشكسوت مطبوعات خوزستان كه با خودروی شخصی از اصفهان عازم شوشتر بود در نزدیكی این شهر از جاده اصلی منحرف و به شدت با تیر برق برخورد كرد.

در این حادثه مرحوم زراعتكار و همسرش بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده در دم فوت كردند و دخترشان نیز مجروح شد كه بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان گلستان اهواز انتقال و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مرحوم زراعتكار سال ها با روزنامه های كارون، فرهنگ جنوب و همچنین صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان همكاری رسانه ای داشت و گزارش های مردمی توام با مسوولیت پذیری وی زبانزد خاص و عام بود.

'امید حلالی 'مدیر عامل خانه مطبوعات ایران و مدیر مسوول روزنامه فرهنگ جنوب این مصیبت را به جامعه مطبوعاتی و رسانه ای ایران و خوزستان تسلیت گفت و از عموم همكاران و مردم فرهنگ دوست خوزستان بویژه اهالی دارالمومنین شوشتر خواست برای شفای عاجل دختر مرحوم زراعتكار دست به دعا بر دارند.

وی گفت: مرحوم زراعتكار با همكاری همسرش كه از نیروهای خدوم آموزش و پرورش شوشتر بود هفته نامه 'بهار سبز' را انتشار داد كه منشا آثار و بركات زیادی برای مردم شوشتر شد.

بنا بر این گزارش خانه مطبوعات ایران و خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، دوستان و خانواده این دو عزیز از دست رفته، نویسندگان، خبرنگاران، اهالی فرهنگ و رسانه استان خوزستان از همه مردم شریف استان بویژه علما، دانشگاهیان، طلاب، دانشجویان و مردم قدرشناس و ولایت مدار شوشتر و خوزستان دعوت كردند در مراسم خاك سپاری این دو عزیز خدمت گزار و ساعی در ساعت 16روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه در شهر شوشتر حضور به هم رسانند.

ك/3 646/641/320





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: