مفتی عالی سوریه مردم این كشور را به وحدت و یكپارچگی دعوت كرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، حسون روز دوشنبه در گفت و گو با رادیوی دولتی 'صدای روسیه' گفت: امروز همراه با عراق، لبنان، برادران فلسطینی و دوستان خود با هر گونه تفرقه و جدایی اعم از مدهبی یا قومی یا ایدئولوژیكی مبارزه می كنیم.

وی با بیان اینكه برخی نیروهای خارجی در تلاش برای ایجاد تفرقه میان ملت سوریه هستند، افزود: تفرقه نه تنها در سوریه، بلكه كل خاورمیانه به نفع این نیروها است.

وی اضافه كرد: آمریكا، متحدان غربی اش و رژیم صهیونیستی برای تفرقه افكنی در منطقه خاورمیانه تلاش می كنند و برای رسیدن به این هدف از حربه های مختلف همچون دفاع از دمكراسی استفاده می كنند.

مفتی عالی سوریه خاطرنشان كرد: در همه نقاط جهان روحیه و گرایش به جدایی طلبی مشاهده می شود، اما طرفداران این رویكرد زمانی كه مورد تشویق قرار می گیرند برای كشورها و كل منطقه خطرناك می شوند.

حسون گفت: همه نیروهای سیاسی باید با این گونه روحیه مبارزه كنند.

وی در باره نقش رسانه های خبری در سیر حوادث سوریه گفت: رسانه های خبری سلاح بسیار قوی هستند كه با كمك آنها هم می توان آتش جنگ را برافروخت و هم می توان آرامش و صلح برقرار كرد.

مفتی عالی سوریه خاطرنشان كرد: رسانه های خبری نقش بزرگی در جنگ افغانستان، عراق و بسیاری كشورهای دیگر بازی كردند و از همه هموطنانم دعوت می كنم با دقت از این سلاح استفاده كنند.

حسون انتخابات پارلمانی سوریه را رویداد مهم در تاریخ این كشور خواند و گفت: هر چند كه ممكن است نتایج انتخابات خوشایند برخی نباشد، اما برگزاری آن حائز اهمیت فراوان بود و آمادگی دولت برای تحولات سیاسی را نشان داد.

اروپام/2242**518**1368**





:: برچسب‌ها: رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: