133 طرح عمرانی جمعیت هلال احمر در كشور در حال اجراست
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'امیرحسین آزادی وفا' روز سه شنبه در نشست شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان مركزی در اراك افزود: 45 طرح از این تعداد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان كرد: مقرر شده مابقی طرح ها بجز تعدادی از طرح های ملی، تا پایان سال 92 به بهره برداری برسد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر كشور افزود: دولتهای نهم و دهم حمایت ویژه از جمعیت هلال احمر داشته و دارد و این مهم در افزایش كسب توفیقات بسیار موثر بوده است.

مدیركل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمر كشور نیز در این نشست گفت: با وجود نیروی كم، جمعیت هلال احمر استان مركزی از كارایی و بهره وری بسیار بالایی برخوردار است.

'عباس سوداگر' افزود: جمعیت هلال احمر كشور از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون خدمات زیادی به جامعه ارایه كرده و این مهم در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی باید چشمگیرتر از قبل باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی نیز گفت: درحال حاضر 22 هزار نیروی جوان، داوطلب و امدادگر با این جمعیت همكاری دارند.

'مرتضی سلیمی' افزود: فعالیت این اعضاء در شهرستانهای اراك، محلات، دلیجان، شازند، ساوه، خمین، تفرش و آشتیان است.

وی گفت: این جمعیت در طول سال برنامه های آموزشی ویژه برای اعضای خود دارد و سال گذشته این آموزش ها نسبت به مدت مشابه سال ماقبل 150 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی افزود: توفیقات این جمعیت سال گذشته بسیار چشمگیر بود و امید است در سال جاری افزایش بیشتری داشته باشد.

7108/559/ 684





:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: